Stránka 18 z 24
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 úno 2017, 11:45
od Axel.Foley
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 úno 2017, 12:07
od hyundi30
Bol som včera vyskúšať 1,6 mpi. Išla celkom slušne. 3 dospelí. Pod 3500 ot pohodka a nad krásne postupne ožíval. Čakal som, že to bude lenivšie. Jazda bola len po rovinke. GDI vyskúšané nemám.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 úno 2017, 12:22
od icu
JirkaN píše:Jaké negativum ?
Myslím odpuzující reklamní kampaň. Mít Kia Ceed jinak tvarovanou palubku (tlačí mě pod pravým kolenem), tak jezdím v ní.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 úno 2017, 12:47
od bony
Já nechápu, že pořád někdo řeší reklamu... V TV je jich po k***t a já mám volbu přepnout a nezvedat se ze židle ohledně reklamy. Snad nikdy jsem si podle reklamy nic nekoupil, vždy jsem dal na vlastní rozum.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 úno 2017, 13:07
od shawt
Ja jsem taky cekal, ze budu trhat asfalty a ony uz jsou dotrhane, tak to nedelam
Ke spotrebe, mam 5500km a zatim nic moc a to beru Vervu 100, rekl bych, ze se spotreba spise zvedla, ale uvidim, az na jare.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 úno 2017, 13:18
od Martinsp
Ta haťapka při normální jízdě jela taky docela dobře. On bude docela rozdíl ve váze krátký fabie, nebo pola s i30 kombi. Najednou o tolik větší výkon na kg. není.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 úno 2017, 22:32
od Marko77
Haťapku jsem měl 10 let a bez problémů, ale teď jsem přesedlal a najednou ty samé zatáčky projedu rychleji a nehobluju afalt do strany i při větších rychlostech jsem schopen hodně slušně zastavit, nekroutím se na sedačce po pár hodinách jak žížala a když teď bylo cca -20°C měl jsem teplo na privátu a hřál mě i volant do rukou. Nehledě na to že I30 jsem pořídil sice v akci, ale za tu samou cenu jako kdysi Fábii a hřálo mě i to když jsem si nakonfiguroval v práci novou Octavii se stejnou výbavou, byl jsem o 200 tisíc chudší a to mluví za vše, takže když si do mě rejply kovaní Škodováci tzv.Patrioti, tak po těchto argumentech bylo ticho po pěšině.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 úno 2017, 22:51
od vorlajz
Marko... Dobre ty!!!
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 09 úno 2017, 09:33
od icu
Bony: Reklamu tady dávám jen jako nejviditelnější příklad toho, co mě na fungování
v ČR nejvíc vadí. Osobně se se spíš bojím toho, aby zase nějakým "geniálním" tahem HM CZ nerozesr... dealerskou síť.
Na druhou stranu -
svá auta prodává všude, i30 (byť jde hlavně o evropské auto) se nabízí po celém světě, jeho techniku používají i mnohé jiné modely H/K a vyložený průšvih zásadních částí auta jsem nezaznamenal. A z šestice "finalistů" (i30, Ceed, Mégane, S-Cross, Meriva a Astra) a loni v létě vyšla i30 při výběru nejlépe.
Nakonec jsem hledal, jestli vzít "roční" CVVT s 6AT, nebo novou GDI s 7DCT a vlastně jen minimální cenový rozdíl mezi oběma auty mě přiklonil k novému autu.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 13 úno 2017, 10:27
od only_one
GDi vs klasika CVVT - dneska, když sem po pár desítek tisíc najezdil s Gdi a nahlédl konečně pod kapotu a prostudoval nepřítele, bych volil Cvvt klasiku, jednoduchou, funkční... se kterou jsem strávil více než 120 tiísíc km v Ceedovi předchozí generace. Poslední motor takové normální čitelné nepřetechnizované koncepce, prostý mnoha zbytečností co má GDi a pokud pominu pár let co se bude starat záruka, pak je rozhodně podstatě udržitelnější v chodu klasická koncepce. Už jen ten tlak paliva 130baru u Gdi a dvě čerpadla na benzín, start stop a dražší baterka, potíže s náchylností na karbon a zdá se i citlivější na kvalitu paliva. Gdi jede lepe, má lepší spodek na výkonu, celkově mu stačí nižší otáčky, ale jsem přesvědčenej, že mnoho řidičů by nepoznalo na první projížďku jestli mají Gdi nebo klasiku. Obě varianty jsou ale pořád ještě výrazně, o deset levelů vejš a lepší volbou před vším co má 3 válce, turba vypínání válců a teď nově u VW vypínání motoru za jízdy i 1,5T ... upřímně oba tyto motory jsou vlastně klenotem v dnešní době s tímto objemem a výkonem.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 13 úno 2017, 11:04
od Mirus30
No uprime, zde na foru jsem uz cetl dost prispevku o problemech s CVVT, ale zadny s GDI, tak nevim jestli v tomhle pripade lze mluvit o spolehlivosti CVVT, hm?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 13 úno 2017, 11:35
od JirkaN
Nechci být za hnidopicha ... Ale zřejmě řešíte GDi vs. MPI ... Systém CVVT(variabilní časování ventilů) mají oba motory totožný.
MPI vstříkne benzín v sacím potrubí před sac. ventilem, který defakto zároveň i čistí. GDi přímo do válce. Směs pak zapálí svíčka. Co je spohlivější, toť otázka ...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 13 úno 2017, 11:41
od only_one
No Gdi je zatím řádově méně a tím je i dán faktor poruchovosti na vzorku aut. V mém okolí klasický CVVT jsou skoro všude a mají najeto hodně a ty problémy co se řeší tady se jich netýkají. Vím v okolí jen o jednom padlém 1,6cvvt co dojel na neservisování. Ale když je majitel ignorant, nepomůže nic.
Kia 2010 mi dokonce jezdila na LPG a dala to v pohodě.. generálka motoru byla po 200tis km, ale ne kvuli katu, ale prasklo těsnění pod hlavou. do dneška jezdí.. Táta má soukromé taky CVVT, jezdí pořád a jediné co mění je spotřebák.
Snažil jsem se najít nějaké GDI co mají v bazarech najeto třeba 150+ ale prostě zatím nejsou. Kdežto CVVT jsou v inzeratech i přes 200tisíc.. uvidíme časem
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 13 úno 2017, 14:39
od t0x!n
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 13 úno 2017, 15:35
od Alf6
JirkaN píše:Nechci být za hnidopicha ... Ale zřejmě řešíte GDi vs. MPI ... Systém CVVT(variabilní časování ventilů) mají oba motory totožný.
MPI vstříkne benzín v sacím potrubí před sac. ventilem, který defakto zároveň i čistí. GDi přímo do válce. Směs pak zapálí svíčka. Co je spohlivější, toť otázka ...
Jo, mela by se resit MPI vs GDI. Poku chce někdo resit C-VVT, tak pak jedine C-VVT vs D-CVVT