Koukám, že je to asi všude podobné.
S tím litrem jsem jel v předváděčce a přesně to vystihuje co píšeš, připadal jsem si jak když mám čerstvě řidičák, buď to jelo nebo ne a nebo to zase chvilkově vystřelilo, ale vždy něco jiného než člověk čekal. Asi se tomu dá určitě přizpůsobit, ale po této jízdě jsem si řekl, že tohle opravdu nechci.
Ty ručikové hodiny jako spořič mě přijdou nic moc, jsem zvědav jestli časem, třeba hyundai nepřipraví pro ten systém nějaký sw update a trošku to nepoladí, ale tipuji, že to asi nehrozí... Tušíte někdo jaký je to hw, odezva je slušná, ale ten display (rozlišení) mě opravdu přijde jak z doby před 5 lety.
nova i30 -kvalita
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: nova i30 -kvalita
Tak už mám auto vyše týždňa doma a som nadšený . Mal som obavy že po dvojkovom superbe to bude pocitovo slabé čo do pocitu "luxusu", komfortu a tak ... ale práveže si auto hodne užívam. Po rokoch som sa vrátil k benzínu a ten krásny hladký chod motoru je super. Auto mi príde aj príjemne komfortné a tiché. Zatial viacmenej vidím iba pozitíva, uvidíme časom ale dúfam že to tak vydrží
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Re: nova i30 -kvalita
stirling píše:Koukám, že je to asi všude podobné.
S tím litrem jsem jel v předváděčce a přesně to vystihuje co píšeš, připadal jsem si jak když mám čerstvě řidičák, buď to jelo nebo ne a nebo to zase chvilkově vystřelilo, ale vždy něco jiného než člověk čekal. Asi se tomu dá určitě přizpůsobit, ale po této jízdě jsem si řekl, že tohle opravdu nechci.
Ty ručikové hodiny jako spořič mě přijdou nic moc, jsem zvědav jestli časem, třeba hyundai nepřipraví pro ten systém nějaký sw update a trošku to nepoladí, ale tipuji, že to asi nehrozí... Tušíte někdo jaký je to hw, odezva je slušná, ale ten display (rozlišení) mě opravdu přijde jak z doby před 5 lety.
Tak já jsem s litrem v klidu, první jízda minulý týden a hned jsem to koupil, žádný problém. Do 2000ot slabší, ale když to člověk drží nad 2000, tak jede pěkně. Mám zkušenost s různými motory, různých objemů a počtu válců.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: nova i30 -kvalita
S litrem se nejlíp jezdí v otáčkách 2000 - 3500 / min. Pod to brble a houby jede, výš to víceméně nemá smysl.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: nova i30 -kvalita
Souhlas, měl jsem 1.0 TGDi na půjčený na víkend a Axel to vystihl přesně. Využitelné spektrum otáček je velmi úzké. Osobně bych tento motor nechtěl, ale pro klidnou, běžnou jízdu je OK.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG