CzechJoker píše:(Pro zajímavost: předělané auto na plyn má náklady na kilometr jen o málo nižší díky drahým revizím).
Pro mě osobně je jízda s naftou daleko příjemnější. Díky nižší spotřebě mám vyšší akční rádius, motor neřve v otáčkách
LPG(plyn)pokud říkáš ceně 300,-Kč jednou za dva roky před STK,za revizi plynu-DRAHÁ
,tak to nevím,jak potom říkáš třeba ceně za nádrž nafty.Já říkám,že revize je za "hubičku" a provoz lacinější než na naftu.
Píšeš,že s naftou máš na nádrž vyšší rádius-a můžu se zeptat k čemu je to dobré
?Dnes,kdy máme benzínky bez přehánění na každém km a po obou stranách silnice,kdy se mě už ani na dovolenou NEVYPLATÍ
brát benzín u nás(teď se zrovna chystáme do Itálie a benzín budu brát v Rakousku o 2,-Kč laciněji než u nás
a stejně tak můžu brát daleko laciněji ve Švýcarsku,Lucembursku....Takže tohle je dnes už opravdu výhoda na nic
(
Motor neřve v otáčkách
,to je k smíchu,když tohle někdo od traktorového hlučného rachtání i na volnoběh napíše
.To jsi nemyslel vážně,že
.Při běžné jízdě se s benzínem pohybuješ kolem 3000 ot.a to slyším více pneumatiky než motor o kterém vím jen podle otáčkoměru(oproti obtěžujícímu neustálému rachtání nafty).Jo a ten tempomat
-s tím můžeš jezdit a mít ho i na benzínu,protože je určen na dálnice a nevzpomínám si,že by při dálniční rychlosti byl důvod u benzínu podřazovat nebo nevím,co tě vedlo k domněnce,proč ho nemít i u benz.motoru.Osobně (i když třeba na Tiburonech běžně jsou)nejsem příznivcem tempomatu(možná při noční jízdě,kdy je volno nebo na nějaké 3-4 proudé dálnici v zahraničí),protože přecpané 2 proudé dálnice,plno líných kamionů,ploužících se 70 km/h,hromady omezení rychlosti,uzavírky pruhů.......moc prostoru k využití téhle zbytečnosti nedávají.
Někde je už cena nafty tak vysoká,že už jim nestačí ani čísla na cedulích a musí k vyjádření ceny použít písmenka
.