Stránka 177 z 191

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 12 čer 2020, 20:03
od dibarbora
https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/21 ... bu-motorov

Buď sa nám časom rozšíri paleta motorov alebo motory v ceed budú iné ako v i30... inak si to neviem vysvetliť... aj keď 1,6TGDI sa montuje do ceedu aj teraz.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 12 čer 2020, 21:24
od slabostka
Niekto sa bude musiet zobudit... v case poklesu dopytu zvysovat ceny to je ekonoblud... takze bud zlavi Brusel alebo vyrobcovia pridu s niecim ala Dacia inak to nepojde

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 12 čer 2020, 21:27
od Mr. HYUNDAI
Ale půjde - pozavíráme všechny závody v Evropě, statisíce lidí skončí na dlažbě a EU zelení idioti se můžou radovat...

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 12 čer 2020, 21:53
od idam.i
Slovensko sa zbaví závislosti na automobilkách (tak ako to chcú všetci "odborníci") a budeme pestovať zemiaky,ako naši starí otcovia. ](*,)

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 13 čer 2020, 11:54
od dibarbora
slabostka píše: 12 čer 2020, 21:24 Niekto sa bude musiet zobudit... v case poklesu dopytu zvysovat ceny to je ekonoblud... takze bud zlavi Brusel alebo vyrobcovia pridu s niecim ala Dacia inak to nepojde
Žiadny výrobca nebude páchať ekonomickú samovraždu a predávať so stratou, zdraželi všetci a citeľne. Cenový rebríček medzi výrobcami sa až na nejaké výnimky udržal. Zdražieť bude musieť aj Dacia, tiež nebudú stratu vyrábať. Prekvapením je seat.. nový leon sa cenovo posunul viac ako by niekto čakal a z koncernovej trojice je golf najlacnejší.
Keď si porovnáš ceny napr, i30, tak v MY2021 platiš cca. 300-500€ pokutu do Bruselu, zvyšok zdraženia je hlavne mild hybrid.
Výsledkom bude samozrejme citeľne menšia skupina ľudí, ktorí reálne na nové auto dosiahnu. Ten chudobnejší zvyšok populácie si bude musieť pomôcť ojazdenými autami, ktoré tiež zdražejú... popri tom budú musieť dúfať, že sa ešte viac nepriostrí paranoja na STK/EK..potom by im už ostali vlastné nohy/bicykle/hromadná doprava..

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 13 čer 2020, 22:53
od slabostka
Zdražovanie plus pokles kúpnej sily asi nepovedie k zvyšovaniu predajov takže výrobcovia budú musieť niečo urobiť - ako v 70. rokoch prišli malé úsporné autá. Takže budú musieť zmeniť technologie a to rýchlo... a ceny prispôsobiť dopytu - prežujú len najlepší a najsilnejší. To čo už vyrobili - s tým už nič len nejako predať.
Poklesy predajov tu už boli dlhšie.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 24 čer 2020, 19:30
od Mr. HYUNDAI
Pěkná fotogalerie - https://www.auto.cz/omlazeny-hyundai-i3 ... ich-134957 .
S některými detaily mám na fotkách problém, nechám se překvapit jak to na mě bude působit v reálu :-k ...

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 24 čer 2020, 20:26
od idam.i
N-line OK.
Klasika určite nie. [-(

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 24 čer 2020, 20:45
od petzl62
Mám stejný názor i po osobní páteční zkušenosti na pumpě za FM.
Do Nline jsem si šel i sednout, do klasiky mě to vůbec netáhlo.
A po dnešní zkušenosti- naše účetní si zakoupila s přítelem, nová Octavia se fakt hodně povedla, teda až na cenu ](*,)
To je fakt úlet :roll: . Ale to auto je fakt docela jinde :shock:
Stejně by mě zajímalo co se v koncernu děje :-k . Že by si VW nechal jen tak nasadit vši do kožichu s novou Octou vs Passat/Golf8 combi/Arteon a Leonem vs Golf8???

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 24 čer 2020, 21:16
od dibarbora
VW rozmýšľa strategicky (otázka je ale, či správne).. na dcérske značky necháva "neperspektívne" spaľovacie technológie a sám sa vrhne na elektro budúcnosť.. dúfam že irónia je tam dostatočná ;-)

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 25 čer 2020, 06:42
od Axel.Foley
Zvuky přírody? Šum moře? :shock:

:idea: Asi náhrada za letní dovolenou v Chorvatsku pro případ dalšího zavření hranic :-k

"Normální" verze se mi také nelíbí. I když je pravda, že :hyu: je v posledních letech hodně nefotogenický, hlavně i30.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 25 čer 2020, 07:39
od TheCory
Nová Octávia je hodně povedené auto. Ale když si tam člověk dá motor a výbavu, je na ceně i30N. A teď, jak uvolnili i ten základní holobyt za 493 900... to je taky dobrý ústřel. Auto bez výbavy, s opravdu neadekvátním motůrkem, za půl míče. To si raději člověk vybere jinde.

A co se týká i30, tak mi osobně se líbí více generace 3, než ta nová, co teď nastupuje. Ale třeba to je o zvyku a až je člověk bude potkávat na ulici, změní názor.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 25 čer 2020, 09:21
od Mr. HYUNDAI
Zatím nebyl čas se na průzkum vydat na živo, ale podle fotek se nějaké poznatky shrnout dají. Troufám si tvrdit, že i30 PDe málokdo zná líp než já :mrgreen: .

Už v prvních tiskových zprávách se mluvilo o modifikaci výdechů ventilace. Ono k ní došlo a nedošlo. Pokud se podívám na fotky výbavy Comfort, tak tam změna žádná není, jakési "zušlechtěné" provedení se objevuje až na fotkách vyšších výbav. Když na ně koukám na fotce, přijdou mi tyhle vylepšené poněkud pouťové. Uvidíme až uvidíme přímo v autě.
Stěhovala se nám některá tlačítka. Vypínání S/S už není u řadicí páky vpravo dole, podle fotogalerií vyšších výbav je tam tlačítko zatím neznámé funkce :D (https://www.auto.cz/galerie/novinky/955 ... ich?foto=6), až se dostanu k nové i30 osobně, tak mrknu do návodu, co to tam má být. S/S se odstěhoval na panel vlevo od volantu, hned vedle reostatu osvětlení přístrojového štítu. Tím tam jedna pozice ubyla a tak se ovládání LKA přestěhovalo do pravé sekce na volantu (https://www.auto.cz/galerie/novinky/955 ... ch?foto=14).
Změny vnějšího vzhledu jsou otázkou vkusu. Je zajímavé, že na zádích se neměnilo skoro nic. Přesněji u fastu vůbec nic a kombík a HB dostali do spodní části nárazníku fakové chromované výfuky (https://www.auto.cz/galerie/novinky/955 ... ch?foto=44) ](*,) ](*,) ](*,) . Pokud fakt příští rok HB pořídím, tak Plastidip to jistí!!! N-liny byly této odpornosti ušetřeny, tam kouká normální výfuk.
Tvar masky je otázka vkusu, uvidíme jak to bude vypadat v reálu. N-liny jsou i nadále bez mlhovek. Zajímavé je, že podle fotek to vypadá tak, že auta s normálními předními světlomety s H7 mají denní svícení řešené v prostoru u mlhovek umístěných šipkovitých segmentů, které zároveň slouží jako přední blinkry. U aut s Bi-LED není u mlhovky nic než černý plast a DRL je řešeno proužkem přímo ve světlometu, který též slouží jako blinkr. Musím říct, že tzv. levnější řešení mi přijde mnohem zajímavější :-k .

Na fotkách jsem víc změn nezaznamenal - samozřejmě neberu v potaz zjevné změny v podobě jiných litých kol a případné 10,25'' navigace. Mnohem podstatnější jsou změny technické, které berou v potaz další emisní teror platný od 1.1.2021. To je konec konců hlavní důvod tak masivní obměny programu - nová i20, pohonově zásadně změněná i30, nový Tucson NX4, SantaFé, které vypadá skoro stejně a přitom stojí na fungl nové platformě....

Jsem velice zvědavý na nové motory 1,5 benzín. Protože T-GDi nejde v ČR bez baterek a my se snad dočkáme ještě Tucsona TLE, tak velmi vážně uvažuji pro příští rok o motoru 1,5 DPi. Vyzkouším samozřejmě oba :D . U teď vím, že N-line byla zajímavá epizoda, ale nechci jí opakovat. Od jara trpíme (a minimálně do podzimu ještě trpět budeme) na objízdné trase, která je skutečně příšerná. Jezdit tím autem po tomhle každý den není zábava, ale příšerný opruz. Příští auto má v podmínkách na prvním místě jízdní komfort, a to by HB 1,5 DPi Smart měl splňovat :wink: .

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 25 čer 2020, 10:21
od idam.i
Chlape tuším už dospievaš. :lol: Tá Nline je parádna no diskomfort bol značný.Je to ťažké nájsť optimálnu kombináciu komfortu a zároveň parádne jazdné vlastnosti.Je fakt,že keď veziem rodinu tak si kruháč nestrihnem tak,či tak.No aspoň sa veziem komfortne a ticho. :-k

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 25 čer 2020, 12:00
od Mr. HYUNDAI
Ono nebýt té objížďky (a jinudy to fakt nejde), tak by to nebyl zase takový problém. Až do jara to byla i zábava - na obvyklé trase je pár náročnějších úseků (co do kvality povrchu), ale pořád ještě únosných. Ale objížďka s kličkováním mezi krátery s tím, že na některých místech jen volíš které kolo do kráteru spadne, je pro tohle auto prostě moc. A jsou dny, kdy to musím absolvovat i několikrát. Argument, že objížďka na podzim skončí moc neobstojí - co člověka otráví jednou, to ho otráví na pořád...