Stránka 177 z 250
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 01 črc 2022, 14:22
od Srandista
Jop, o 10k od minuleho mesiaca a o 25k od zaciatku roku. A uprimne, neverim, ze to bolo posledne zdrazenie tento rok...
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 02 črc 2022, 13:26
od Mouse80
Dobra zprava pro majitele. Bych to ted mozna prodal, za to co jsem to koupil
.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 07 črc 2022, 13:42
od lumix
Není tu nekdo z okolí Nového Jičína, kdo ma tento motor? Uvažuji o novém autě, a přemýšlím zda znovu 1,0 tgdi , nebo tento 1,5 dpi. Kdyby mě v tom svezl (benzin koupim) na porovnání s naši i30 1,0 tgdi.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 07 črc 2022, 18:05
od pirko7
Já jsem bohužel hodně daleko, ale pár lidí kolem Ostravy tu jistě je. To poblíž není nikde autorizák? Já si vyzkoušel všechny tři motory. 1.5TGDI nejlepší, pak 1.5 DPI a nejhorší pocitově mi přišlo to TGDI 1.0. Ale to je věc vkusu. Ale když furt koukám na ty tabulky zrychlení, na spotřebu tak ten oturbený litr není extra zlepšení, na to že to je třiválec a má turbo s GPF. Rozhodně to ale bude lepší auto pro dálnici. Sice tu budou ostatní nesouhlasit, ale DPI bych si na dalnici prostě nekoupil
.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 07 črc 2022, 18:14
od lumix
Autorizak poblíž je, ale to není proste ono. 1,5 tgdi bude nejlepší, ale bude to plnit roli opět druhého auta, tudíž se mi nechce dávat cca 50kk navic, mě se u 1,0 líbí jeho lehoucky předek. Říkám si, aby žena nebyla náhodou spokojena, sice jezdi jen jednou týdne dálnici, ale 1,0 si oproti 1,4cvvt velmi pochvaluje.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 07 črc 2022, 20:09
od pirko7
I 1 tydně by pro mě bylo dpi na dálnici za trest. To dpi od cvvt 1,4 je celkem zanedbatelný rozdíl, kdyť je to 1,4 vs 1,5. Jako přiblížilo se to k tomu tgdi 1,0. Ale na te dalnici to v tachometrove 135 proste toči. A jezdit tam 120... Ehm.
Asi fakt musíš zkusit. Jako jednu velikou změnu bych hodnotil ten krouťák na 3500 otáček. To je první co jsem pocítil jako přijemnou změnu.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 07 črc 2022, 20:38
od lumix
Tak to asi nebude to prave, fakt je, ze zatím to vidíme spis na 1,0 tgdi a ve fastbacku.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 07 črc 2022, 21:55
od pirko7
Jojo fastback a kdyby byl v 1.5 TGDi, to by byla dokonalost
)))). Kdybych nejezdil ty svoje 4km, tak bych tohle měl jasné. Ale jestli jste s tím litrem spokojení, tak proč to měnit. Každopadně můj nazor je jen můj názor, v tomto topicu je spoustu dalničařů co jsou s DPI spokojení.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 08 črc 2022, 07:06
od Leendrix
Tak kdyz jsem vybiral ted I30 ja tak jsem mel moznost vzit i rok stary kousek s 1.0 T-gdi a DCT prevodovkou, nejelo to spatne ale chteli za to docela dost penez. Na mesto ma ta 1.5dpi dostatecny vykon, dalnici zvladne take a ze toci, holt je to atmosfera. Pokud nekomu vadi hlasitejsi motor muze si ho za par tisic odhlucnit
Tu 1.0t-gdi bych nebral bez automatu, ja jsem zvykly na atmo motory bez turba a nejak jsem tomu trihrnku neprisel na chut. Ale take je to jen subjektivni nazor
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 08 črc 2022, 08:46
od pirko7
No já bych v tom výběru tu 1.0 taky neměl, když existuje 1.5 T-GDI. Třivalec mi přijde lepší TSi, verze 81kW, má to mnohem větší ríz s 200nm. Ale když žena Lumixe porovnala 1.4CVVT s 1.0 TGDi a jede se jí lepe v litru, tak to Dpi od 1.4 CVVT zrovna tolik rozdílu nedá.
Odhlučnit DPI? To je cenový rozdíl z ten litr
. Já bych řekl že ten motor je odhlučněný dost, když na volnoběh otevřu kapotu tak to je jak šicí stroj. Když sedím v autě, ani nevím že je nastartovaný.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 08 črc 2022, 09:52
od Leendrix
kdyz jsem vybiral ted auto tak jsem se rozhodoval mezi Hyundai a Ssangyong. Ssangyong se me libil 1.5litrem turbo motorem a ze je to SUV, nicmene ma to vetsi spotrebu a mene mista pro velkeho psa. Plus ma hyundai lepe zarizene pojisteni, veci navic atd.. Nicmene u Ssangyong se da sehnat silnější SUV pro zenu s automatem pod 500k(Tivoligrand). Tak se jeste mrknete na to, pokud se divate na auta v tehle cenove kategorii jako je 1.0 t-gdi a 1.5DPi.
Me se i libilo, ze ten jejich turbo motor neni hybrid jako u
.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 08 črc 2022, 09:53
od Patr
pirko7 píše: ↑07 črc 2022, 21:55
....................Každopadně můj nazor je jen můj názor, v tomto topicu je spoustu dalničařů co jsou s DPI spokojení.
A co teprve ty tisíce spokojených dálničářů s DPI, kteří na tomto fóru nejsou vůbec
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 08 črc 2022, 11:02
od Mexican
Leendrix píše: ↑08 črc 2022, 09:52
kdyz jsem vybiral ted auto tak jsem se rozhodoval mezi Hyundai a Ssangyong. Ssangyong se me libil 1.5litrem turbo motorem a ze je to SUV, nicmene ma to vetsi spotrebu a mene mista pro velkeho psa. Plus ma hyundai lepe zarizene pojisteni, veci navic atd.. Nicmene u Ssangyong se da sehnat silnější SUV pro zenu s automatem pod 500k(Tivoligrand). Tak se jeste mrknete na to, pokud se divate na auta v tehle cenove kategorii jako je 1.0 t-gdi a 1.5DPi.
Me se i libilo, ze ten jejich turbo motor neni hybrid jako u
.
celkom uprimne - radsej ako SS by som vzal Daciu (Duster). Znie to divne, ale oproti SS je to overene, dospele auto s vybornym motorom (a s tovarnym LPG s nakladmi na uplne inej urovni ako rozozraty 1,5 od SS. Bavil som sa v teraz v rakusku s jenym borcom, particka 4 ludi dosla s i30 CW DPi. Nabaleni dost a spominal ze drzal 120 uplne napohodu, cestovalo sa fajn a spotreba hovoril nejakych 6,3 ak si dobre spominam (bolo to cez 6). To je clovek u toho SS snad o 2,5-3l vyssie, co je totalne nepochopitelne a znamena to spotrebu vyssiu snad dlhodobo o 35-40% co pri dnesnych cenach paliv je pruser
edit: priklad tych nakladov 50kc/l benalu (realne v rakusku)
trasa za 8,5l na 100 x 900km (450km z Brna na Faaker see) = 3825 kc
trasa za 6,5 na 100 x 900 km ((450km z Brna na Faaker see) = 2925 kc
mozno by to SS na dlhsej trase slo k 8l/100. Stale by to bol rozdiel snad 500kc, co celkom dost (minimalne aspon pre mna, mozno to ludom nevadi
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 08 črc 2022, 11:07
od Leendrix
to
Mexican, jo ja se bal u SS servisu a zivotnosti. Nicmene ta auta se ted docela dost prodavaji, velka nevyhoda je ta spotreba ktera realne nejde pod 8litru. Ve meste i 10 s tezkou nohou. Pro me z vice duvodu vyhrala ta I30. Ale SS maji zajimavou nabidku. Ohledne Dacii, ja nevim ale par let zpet se me nelibilo zpracovani novych aut vevnitr a jejich nabidka motoru me neoslovila nicmene plus je tovarni zastavba na lpg
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 08 črc 2022, 11:26
od Srandista
Ja bych sa SS bal uz len z toho ohladu, ze ta automobilka je posledne roky (a poslednu dobu obzvlast) jednou nohou v hrobe. Jasne, aj po krachu by musela poskytovat servis a nahradne diely, ale fakt bych nerad skoncil po boku vlastnikov Saabu alebo Infinity a riesil tu nejaky servis alebo opravu po buracke.
A nech si o Dacii myslim cokolvek (a sam bych ju asi nevzal, radsej bych skoncil u dajakej inej jazdenky), tak Mexican ma pravdu v tom, ze je to zavedena znacka, s historiou a zazemim velkej automobilky.