Stránka 19 z 32

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 28 kvě 2015, 12:47
od Axel.Foley
vorlajz píše:
Axel.Foley píše:Neříkám, že 1,4 nejede, právě naopak. Jsou ale chvíle, kdy objem ničím nenahradíš (i když je to rozdíl jen 0,2 l).
Jaký chvíle třebas? Uved příklad... :)
Nalož 4 lidi a kufr. Obec Makov na Slovenské straně čs hranic, hned za ní směrem Bytča je krásné příkré stoupání s několika nepříjemnými zatáčkami a poté rovinkou (pořád v stoupání). Ty chvíle příjdou, jakmile máš před sebou plně naložený kamion, který jede 20 km / hod. Jedeš na dvojce a při předbíhání (když to jde) plyn na podlaze, tlačíš auto i očima a doufáš, že se na horizontu nic neobjeví. Zažil jsem to už několikrát a nejen tam, podobný příklad je Mohelničák, Ecce Homo, Červenohorské sedlo ... Takže jestli někdo jezdí a jezdí kombíkem, opravdu raději 1,6. Jak již bylo uvedeno výše, 1,4 Tě odveze, někdy je to ale na hraně.

Předtím jsem měl Escorta 1,6 a i když výkonově byl slabší, ty 2 děci objemu znamenali lepší zátah odspodu. A to je to, co člověk někdy potřebuje.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 28 kvě 2015, 13:11
od Mr. HYUNDAI
Je to sice OT, ale když byla řeč o motoru, který "nepozná kopec a jede furt", tak tady by jeden byl: DCH, ale je to mimo můj rozpočet :cry: .

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 28 kvě 2015, 16:18
od Axel.Foley
=D> =D> =D>

Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI ?

Napsal: 28 kvě 2015, 16:55
od kitrab
Escort bylo nej auto co jsem mel. Pomer cena / vykon/ vyvazene motorove / pohodlne sedacky / vyborne podvozkove atd.. Zasadni minus absence pozinku = hniloba.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 28 kvě 2015, 18:51
od 89majlo96
neviem si pomoct, ale ten interier v dodgi vyzera ako keby ho navrhoval korejsky sudruh #-o

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 28 kvě 2015, 20:26
od vorlajz
Njn... Bejt 2.0 GDI v i30 asi by to byla pro me jasna volba ;)

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 07 úno 2016, 14:36
od shawt
Zdravim, nejake nove poznatky 1.6 CVVT vs. 1.6 GDI? Kolik mate najeto s GDI, zkusenosti po zajeti...spolehlivost?

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 07 úno 2016, 15:49
od vorlajz
Já mám s GDI najeto téměř 20 tis.km... Zatím bez problémů s motorem... Spotřeba ve městě nad 8 l... Mimo 6 - 7,5 l... Auto je tichý a výkon je dle mě postačující... :)

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 07 úno 2016, 15:58
od t0x!n
uvidime, ja si myslim ze budu ve meste pod 8, jelikoz ted kdyz jezdim 5km tam a 5km zpet tak to mam za 8,5, az budu jezdit za nejaky 2-3 mesice jinou trasu 15km tam a 15 zpet pujde to urco pod 8 diky prohratymu motoru :)

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 07 úno 2016, 16:04
od vorlajz
Napíšu to jinak..... v Ústí nad Labem jezdim nad 8 l.:)

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 07 úno 2016, 16:09
od shawt
To nejsou buhvi jake super hodnoty, na to, ze se o tom motoru pise, ze ma mit nizsi spotrebu, nez CVVT...vzdyt za 8jezdim mesto v mem 1,6 benzinu ve Fiatu Stilo MW - 13let stare auto se 148 000km

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 07 úno 2016, 16:16
od Alf6
jezdim 5km tam a 5km zpet
to je trasa idealni na kolo :D a da se i pesky

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 07 úno 2016, 16:40
od hurvinek
No tak se s tím Stilem projed pořádně po Ústí nad Labem a pak dej vědět :D :D

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 07 úno 2016, 16:44
od shawt
V Usti jsem snad nikdy nebyl 8-[ Mesto jezdim Prahu :-k

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 07 úno 2016, 16:44
od tmx
S MPI jezdím po Praze za 8 litrů, ale opravdu "město", nikoliv okruh, prostě běžnými ulicemi se semafory (8,04 je průměr ze 7 tankování, které byly 100% Praha, pokaždé zdolávám vltavský kopec, tj vždy převýšení minimálně nějakých 90 metrů, většina tras 8-10 km, takže tak akorát na prohřátí když dojedu).
To je super, protože v techničáku je spotřeba ve městě 8,6. :mrgreen: A ano, GDI žere v reálu dle spritmonitoru víc.