Stránka 19 z 40

Re: kabinový filtr,osvětlení přihrádky,popelník

Napsal: 04 pro 2011, 11:37
od Mexican
dric píše:Ahoj,
mám 3 měsíce po výměně kabinového filtru po garanční prohlídce a je jak hnůj černý.
tk nevím jestli je vměněný a nebo zahráli levotu
tak ako AAA deklaruje 107 kontrolnych bodov, aj ja som paranoidny a po garancke si vizualne skontrolujem par veci. A filter klimy je asi najjednoduchsia vec na kontrolu. Pochybujem ze tam servis daval filter s aktivnym uhlim, skor ho vyfakturovali a nevymenili. Za tri mesiace (3 - 5 tisic km) by mal by max sedy ak jazdis po prasnych cestach, meste a za aviami. Riesenie ho menit sam doma (praca na 3 minuty) a kupovat ho v Kelly, od Harda alebo na ebay (napriklad z UK)

Zdvihátka ventilů 2.0crdi

Napsal: 29 pro 2011, 11:31
od FORD
Má tady prosím někdo zkušenosti,postřehy s výměnou zdvihátek ventilů na motoru 2.0 crdi???Díky za info.

Sháním schéma-všech součástek hlavy motoru 2.0 crdi 83kw třeba z workshopu nebo autodata popř z hyundai tis. Předem díky za info...

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 05 led 2012, 18:54
od FORD
Nikdo tady nezná utahovací moment vstřikovačů na 2.0 crdi???Co si tady čtu tak je to tady samý znalý člověk značky HYUNDAI a tohle nikdo neví???

hyundai tucson kluče a dialkové

Napsal: 23 led 2012, 11:15
od baspol
Zdravím .
Vie mi niekto poradiť ako vyrobiť nové klúče a dialkové ovládanie. Stratil som nahradné a chcem ešte vyrobiť jedny do zalohy. V servise pýtaju nehorázne sumy.
Vopred ďakujem píšte aj na baspol@azet.sk
Viac hlav viac vie. DANIEL.

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 23 led 2012, 18:58
od FORD
Hotovo,díky za informace... :hyu:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 01 úno 2012, 07:37
od Saimon
Ahojte. Dnes ráno se mi stalo toto:
Ráno jsem nastartoval, jako každý den a jel jsem do práce. Venku -12 stupňů. Po 16 km jsem se stavil v obchodě a asi po 20 min. jsem nastartoval a chtěl se rozjet a najednou motor začal, jako by chcípat a zase normální chod a tak pořád dokola (pravidelné kolísání otáček)! Tím pádem jsem se nemohl rozjet a dělalo to asi 1 až 1,5 minuty.
Pak z ničeho nic se otáčky ustálily a já už jel pak normálně.
Stalo se to vlastně vůbec poprve co Tucsona mám a do nafty dávám pravidelně aditiva VIF Super Diesel.
Tak nevím co to mnělo znamenat? Stalo se vám to taky někomu nebo co to znamenalo?

Díky Saimon

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 01 úno 2012, 09:34
od Saimon
Takže asi už vím čím to může být. Zítra pro jistotu vyměním palivový filtr a mně lby být pokoj :)

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 02 úno 2012, 09:51
od Saimon
Palivový filtr vyměněný a dělá to pořád stejně, tak už nevím co by to mohlo být. #-o :roll: Naftu beru pořád stejně u jedné benzinky.

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 02 úno 2012, 18:09
od Melda
Mně ztuhnul v plechovce i ten VIF. Auto mi žere v těchto mrazech (-19) o litr oVIFované nafty na 100km víc a abych nemusel jezdit v kulichu a rukavicích dávám před chladič papírový kartón, protože se bez něho ohřeje motor nejdříve po 8 km jízdy.

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 02 úno 2012, 18:57
od Saimon
Naftou to není, protože auto bylo celou noc v servisu v teplé hale a jen to chytne a hned zdechne a tlaky jsou taky v pořádku, tak jsem to odtáhl vedle k elektrikářovi.
Zítra uvidíme? ](*,)

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 03 úno 2012, 19:34
od JK-Tucson
Ahoj Saimon, ja by som ti radil vyskušať to isté ako pomohlo minulý rok mne bol to prípravok zn. STP Diesel Injector cleaner, ja som sa nevedel ani pohnúť motor ťahal ale akoby nevedelo dostatočné množstvo nafty prejsť cez palivovi sustavu. PS : maju ho aj v Tescu. Veľa šťastia

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 03 úno 2012, 19:51
od Saimon
JK-Tucson . Ahoj. To přesně jsem dával na podzim ale auto stálo přez noc v dílně a stejně to nejede, takže závada bude asi někde jinde. Uvidíme?

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 03 úno 2012, 20:03
od JK-Tucson
To nevadi, že bolo v teple podľa mojich skusenosti ked sa to raz zanieslo vymena filtru a tiež teplejšie prostredie tomu nepomôže skus uvidiš nie je to veľmi drahe. Ja som začal tiež používať Vif tuto zimu ale nevšimol som si že ho treba držať v +5 st. teplote min. v mrazoch mi to zhustlo že sa nedalo vyliať z plechovky :) vedel si o tom, že to hustne na chlade ?

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 03 úno 2012, 20:10
od Saimon
Schválně na ten VIF mrknu, jak se k autu dostanu a hned to omrknu v jaké hustotě bude?
Jinak proč by ho dělali, jako zimní a přitom zhoustne mně nebere?

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 04 úno 2012, 14:21
od Melda
To, že VIF v mrazu zhoustne, neznamená, že přestane fungovat. Já s ním mám ty nejlepší zkušenosti a srovnávací testy hovoří také pro něho. Dále se domnívám, jestliže se ucpe naftový okruh mechanickou nečistotou, že mu žádná chemie moc nepomůže.