Stránka 19 z 85

Napsal: 10 zář 2008, 08:27
od David C3
já dnes ráno to samé.. a pak mě došlo že tam mam helmy na kolo! jinak udělám pár fotek a popis kde sem bych. Jedu na Horskou Kvildu a beru 3 kola. :-) za 30min jeduuu

Napsal: 10 zář 2008, 15:11
od ZdeněkSvoboda
Ahoj.
Dneska při cestě z práce jsem postřehnul v koloně, že mi vychází při neutrálu z motoru divné hučení :cry: Když sešlápnu spojku, tak to asi po 3 sekundách přestane. Zařadím-li rychlost, přetane to hned :? Co to může být??? Mě napadá jediné a to málo převodového oleje. Nebo je to jiná závada?? Poraďte :!: :!:

Ahoj Zdeněk

Napsal: 10 zář 2008, 20:17
od Vilda
ZdeněkSvoboda píše:Ahoj.
Dneska při cestě z práce jsem postřehnul v koloně, že mi vychází při neutrálu z motoru divné hučení :cry: Když sešlápnu spojku, tak to asi po 3 sekundách přestane. Zařadím-li rychlost, přetane to hned :? Co to může být??? Mě napadá jediné a to málo převodového oleje. Nebo je to jiná závada?? Poraďte :!: :!:

Ahoj Zdeněk
Může to dělat spojkový ložisko, dělal mi to Opel i Renault. S narůstající zimou se to asi bude stupňovat. Hlavně při studených startech. Zkusil bych to reklamovat ...... jinak sousedka ma Getze a má ty samý problémy ( hučení - pískání ). U Opla jsem vyměnil celou spojku a za pár měsíců se to objevilo znova :evil: u Renaulta jsem to už neřešil a jezdil jsem s tím 6,5 roku a nic se nestalo.......

..............................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue

Napsal: 11 zář 2008, 00:16
od adam221
ZdeněkSvoboda píše:Ahoj.
Dneska při cestě z práce jsem postřehnul v koloně, že mi vychází při neutrálu z motoru divné hučení :cry: Když sešlápnu spojku, tak to asi po 3 sekundách přestane. Zařadím-li rychlost, přetane to hned :? Co to může být??? Mě napadá jediné a to málo převodového oleje. Nebo je to jiná závada?? Poraďte :!: :!:

Ahoj Zdeněk
Ahoj mam nabehanych cca 17tis km a robi mi to to iste.. Ale akonahle pridam plyn na volnobeh cca o 50ot viac tak to prestane... Zatial to neriesim... Ale nieco pod palubovkou mi zacalo vydavat daky zvuk, akoby tam bol uvolneny srob a vybrovala by podlozka alebo take nieco... Robi to len na nerovnostiach a nemusia byt ani velke... Riesili ste to uz niekto?

Dakujem..

Napsal: 11 zář 2008, 14:35
od DEXTER
ja mam taku otazku ani neviem ako to popisat , ked rychlejsie pridam a preradim v otackach nad 3-3500 tak ked vymacknem spojku otacky skocia hore a zahuci motor ako keby som mal este chvilu stlaceny plyn robi to aj tu niekomu ? robi to on novoty zatial som to neriesil

Napsal: 11 zář 2008, 15:59
od EB trupo
DEXTER píše:ja mam taku otazku ani neviem ako to popisat , ked rychlejsie pridam a preradim v otackach nad 3-3500 tak ked vymacknem spojku otacky skocia hore a zahuci motor ako keby som mal este chvilu stlaceny plyn robi to aj tu niekomu ? robi to on novoty zatial som to neriesil
detto - ak je tam okolo 3tis. a rychlo chcem preradit vyletia otacky bez toho, aby bola noha na plyne - v tomto som laik, ale pripisujem to common railu, ktory ma obrovsky pretlak a pretlaci sa este cosi okolo trysiek kym sa celkom uzavru. aspon tak som pochopil fungovanie systemu s pretlakovou nadrzou...?

Napsal: 11 zář 2008, 16:01
od Mexican
DEXTER píše:ja mam taku otazku ani neviem ako to popisat , ked rychlejsie pridam a preradim v otackach nad 3-3500 tak ked vymacknem spojku otacky skocia hore a zahuci motor ako keby som mal este chvilu stlaceny plyn robi to aj tu niekomu ? robi to on novoty zatial som to neriesil
zotrvacnost turboduchadla mozno.. BTW preco radis v 3000 az 3500 ?? nechcem sturat ale to je uz doooost vysoko

Napsal: 11 zář 2008, 16:12
od DEXTER
Mexican píše:
DEXTER píše:ja mam taku otazku ani neviem ako to popisat , ked rychlejsie pridam a preradim v otackach nad 3-3500 tak ked vymacknem spojku otacky skocia hore a zahuci motor ako keby som mal este chvilu stlaceny plyn robi to aj tu niekomu ? robi to on novoty zatial som to neriesil
zotrvacnost turboduchadla mozno.. BTW preco radis v 3000 az 3500 ?? nechcem sturat ale to je uz doooost vysoko
to len ak sa chcem ukazat a niekoho rychlo predbehnut :) inak som velmi setrny k tomu super motoriku a radim fakt pri maximal 2500 otackach
EB trupo : tiez som sa snazil pochopit to nejako takto som rad ze to nie je nejaka zavada

Napsal: 12 zář 2008, 06:58
od rokolo
Mně to dělá při řazení ve vyšších otáčkách také. Nejdříve jsem si myslel, že neumím sladit spojku s plynem, ale nakonec jsem zjistil, že závada není u mne.....až na vyjímky :oops: Zpočátku mi to docela vadilo, ale už si na to pomalu zvykám...

Napsal: 12 zář 2008, 09:03
od ZdeněkSvoboda
I mně to dělá, ale taky jenom při vyšších otáčkách.
Stejně jako Rokolo jsem si myslel, že neumím řadit s diezlem, když jsem přecházel z benzínu, ale teďka už to ám v ruce (noze) :lol: a když potřebuju ve vyšších otáčkách přeřaditm, tak asi tak o cca 2vteřiny před řazením pustím plyn a pak přeřadím. Jde to úplně v pohodě a pří řazení mi to neřve, ani mi neubude výkon. Chce to prostě vychytat 8)

Napsal: 12 zář 2008, 09:45
od tom
Přesně stejnou zkušenost mám i já, taky jsem přešel z benzínu na diesel.
Ale z vlastní zkušenosti mohu říct, že podobně se chovají i některé benzíny - (po sundání nohy z plynu ještě chvilku drží otáčky).
Jak již bylo psáno, je to jen zvyku.

som rad

Napsal: 13 zář 2008, 16:41
od _miv_
tak som rad ze nie som sam. ucim sa aby mi to nezahucalo ked preradujem pri vyssich oackach hlavne ked predbehnem nieco a potom po zaradeni preradujem...

Re: som rad

Napsal: 13 zář 2008, 16:52
od ZdeněkSvoboda
_miv_ píše:tak som rad ze nie som sam. ucim sa aby mi to nezahucalo ked preradujem pri vyssich oackach hlavne ked predbehnem nieco a potom po zaradeni preradujem...
Jak jsem už psal.
Já když musím přeřazovat ve vysokých otáčkách, tak než řadím, sundám asi tak 1 - 2 sekundy před řazením nohu z plynu a pak řadím, auto neztratí sílu ani výkon a po těch cca 2 sekundách otáčky povolí a já řadím bez tůrování. :wink:

Napsal: 02 říj 2008, 18:18
od BigMax
NE-ukazatel venkovní teploty jsem přenesl sem do sekce -problémy.
Pro Zdendu Svobodu - problém je v tom,že PP mi ukazuje jen:

počítadlo km a ceklový stav km
spotřebu
a dojezd

- PP rotuje jen v těchto TŘÍ ukazatelech - a ne ve ČTYŘECH (teplota venk.)
jak udává manuál !!

1. dělám něco špatně?
2. dělá to jen mě ? :evil: ,nebo ještě někomu?
3. nebo hledám něco ,co tam není? :cry:

tak teď mudrujte ! :idea:
/PS. takto to je od novoty. 7/2008

re

Napsal: 02 říj 2008, 18:58
od slabostka
K tým otáčkam pri radení- naše benzínové 1.4- konkrétne getz t.j. accentovské detto sa chovajú rovnako. Je to tak nastavené. Po vyšliapnutí spojky akoby ešte dobiehali, nepadajú tak rýchlo. Tak ma napadá či to nie je preto aby po zaradení ďalšieho stupňa bol motor už nachystaný. Kedysi keď neboli synchrony tak sa radilo s medziplynom a princíp je ten istý- zaradiť v troška vyšších otáčkach. Ja by som nerobil to čo opisuje jeden kolega t.j. pre preradením na vyšší stupen pár sekúnd predtým dať nohu z plynu aby klesli otáčky. Ako vravím hyundai to tak nastavil a asi vedia prečo.