Stránka 182 z 191

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 20 srp 2020, 19:52
od Maras
Vendelín píše: 20 srp 2020, 17:50 No,já čekám spíše zklamání.Ty otáčky při 130 km/h-to musí být řev.Soudím podle kvality odhlučnění :hyu: .Ale třeba se taky pletu.Jsem sám zvědav.
Měl jsem 1.6 Mpi 88kW GD a při dálničních 130 to bylo v klidu. Otáčky taky 3500, pokud si vzpomínám.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 20 srp 2020, 20:00
od idam.i
Snáď budú :hyu: lepšie šlapať ako nové Octavie. [-o<
https://www.auto.cz/zamestnanci-skody-j ... yaq-135686

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 20 srp 2020, 20:35
od Mr. HYUNDAI
To idam.i: Taky mě to pobavilo :mrgreen: .

To Maras: Mě přes víkend čeká cca 500 km :D . Postřehy budou ve vlákně Testy :wink: .

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 20 srp 2020, 21:30
od Axel.Foley
Já jen dnes najel přes 100 km... v sobotu to bude přes 400 ...

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 20 srp 2020, 21:36
od Mr. HYUNDAI
DPF se potřebuje pěkně protáhnout, EGR rozhýbat... :wink:

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 20 srp 2020, 21:45
od Axel.Foley
Tak nějak 8)

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 20 srp 2020, 22:31
od idam.i
Už máš po výmene?

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 21 srp 2020, 06:23
od Axel.Foley
Zatím ne.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 21 srp 2020, 10:08
od pekoz
Jsem se včera při čekání na auto nudil:

Vypadá to hezky ale....za mě teda velké mínus za holé dráty ke vstřikovačům.
Tohle přímo nesnáším.

Motor1.jpg
Motor1.jpg (105.85 KiB) Zobrazeno 1224 x
Motor2.jpg
Motor2.jpg (120.46 KiB) Zobrazeno 1224 x
Motor3.jpg
Motor3.jpg (98.14 KiB) Zobrazeno 1224 x

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 21 srp 2020, 11:14
od Odjinud
To maji demonstrativne, asi. Vcera jsem na to taky koukal a prodavac na tom ukazoval, ze kazdy valec ma 2 draty, tj. ten dualni vstrik (DPI) :-)

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 21 srp 2020, 11:17
od Odjinud
Tak jsem včera navštívil znova AD Hyundai a ještě jednou omrkl novou i30 – zde jsou nějaké postřehy:



- vzhled mi už nepřijde tak ošklivý jako posledně, ale pořád je a bude FL vzhledově horší než před FL (asi chtějí prodat více N paketů :-)

- základní výbava (zvažuj ji) má docela hnusné retro rádio; budiž, snad to hraje přijatelně (má někdo zkušenost?) ale nechápu, proč ho pak H. vytrčuje tak ven jako nějakou svátost oltářní… tohle je vzhledově tak mimo, že by to ideálně mělo být schované někde v palubní přihrádce :-)

- po nastartovaní se defaultně spustí 2 asistenti – start-stop a asistent pro jízdu v pruzích, které prý oba nejde trvale deaktivovat a dále denní svícení, které prý také nejde trvale deaktivovat

- e-call auto ještě nemá (za sebe jsem rád), je jen u top výbavy Style jako bonus

- 15ky kola jsou celkem hnusná a není to jen velikostí – na plecháčích jsou poklice, které v každém hobbymarketu koupím hezčí a to za 100 Kč/ks, 15ky alu jsou také designově docela nepovedené (takový nějaký podivný retro styl); navíc na 15kách jsou z výroby nějaké pneu Hankook v jakési ekonomické verzi (asi tenhle rozměr počítají pro slabší motorizace a důchodce, takže se snad na nich nikdo nezabije). 16ky proti tomu vypadají fakt pěkně, navíc jsou už na nich nějaké Continentaly. Cena 15´´ alu ráfků je cca 2500-3000 Kč/ks, takže stejně asi do nich půjdu (i tak bych dokupoval druhou sadu kvůli zimákům a 4 plecháče stojí prý 6000 Kč)

- u základní výbavy byly zrcátka v barvě vozu (dle ceníku být nemají – tj. buď chyba v ceníku nebo ve výrobě), a nemají integrované blinkry (ty jsou v blatnících a vypadá to opravdu lehce nezvykle)

- hagusy jsou nějaké nestandardní, vyžadují special profil příčníku, takže ty svoje asi budu muset vyhodit :-( navíc nevím proč jsou vratné do kastle zhora, takže jsou tam vidět 3 kryty šroubů (zcela zbytečně)

- nepříplatkové barvy karoserie jsou jen 2 (!) – bílá a červená, vše ostatní za doplatek 16.900 Kč (tak to je docela mazec); nechtít právě červenou, tak bych tímto na celý H. rezignoval

- kufr nemá dvojité dno (koukal jsem na kombi), což výrobce drze uvádí jako výhodu – že je kufr větší; nicméně se prý zřejmě bude vyrábět mezidno s přihrádkami, které by srovnalo schod u nástupní hrany kufr

- sedáky zadních sedaček nejdou sklopit, jen opěrky (ty se navalí na sedáky), takže přední část kufru (po sklopení sedaček) má o cca 30 cm menší využitelnou výšku než jeho zadní část; auto pak nelze využít na nouzové přespání či transport delšího předmětu, které by tím rozdílem trpěl.

- ptal jsem se na preventivní protikorozní nástřik spodku – dealer nedoporučuje, že prý protikorozní ochrana je skvělá (jeho slova); koukal jsem na spodek a je tam skoro po celé ploše nějaký plast, což jsem moc nepochopil, bo se mi zdá, že jak tam jednou zateče, tak se tam bude voda a špína držet déle…

Co mě konkrétně vadí nejvíc - kufr jako takový je sice docela dlouhý, ale úzký - 5. dveře mají šířku 106 cm (můj starý focus mk. I má 115 cm) a vnitřek mezi prahy je jen 103 cm (115 cm focus); což je asi pro mě dealbreaker, protože tam zřejmě nenacpu celé kolo (vožené „na plocho“), ev. 2 kola takto na sebe. Chápu, že trend je dveře kufru zúžovat (asi to má pozitivní vliv na bezpečnost, ale i tak mě to vadí…)

Zkoušel někdo do i30 kombi nacpat kolo (případně jaké – MTB 26´´, MTB 29´´ či trekingové 28´´)?

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 21 srp 2020, 13:45
od Axel.Foley
- co vím, dle nové legislativy se tebou zmiňovaní asistenti při startu spouštět musí
- nechápu, proč ti vadí defaultní zapínaní denního svícení při startu - nezapomeneš svítit
- základní rádio je opravdu hrozné, ovládání šílené
- 15" kola nejsou ani jízdně nic moc, u před-FL podvozek měl o dost vyšší ambice než 15" kola (párkrát jsem měl pocit, že je vyzuji z disků dřív než dokončím zatáčku)
- nízký počet nepříplatkovvých barev - dnes celkem standard u všech značek, že barva je za příplatek, dokonce i za pastelovou bílou se platí
- nástřik spodku doporučuji (až dáš dole plasty, budeš se divit)
- do kombíku před FL jsem dostal horské kolo (asi 26") naležato bez demontáže předního kola - chtělo to trochu laborování a cviku

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 21 srp 2020, 14:04
od Pjotr1
Ja do me i30 iii kombi dam 26” mtb na vysku (bez predniho kola a bez sedla). Myslim ze s jednim sklopenym sedakem by se tam vesly takto 2 kola ale to jsem zatim nezkousel

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 21 srp 2020, 14:38
od Odjinud
Sveho casu, nevim, jak ted, bylo nekde denni sviceni, tj. ve dne, zakazane. Nevim, jestli bylo mineno sviceni normalnimi svetly a na tzv. denni svetla byla vyjimka nebo ne. Takze me prekvapilo, ze by neslo denni sviceni vypnout vubec (mysleno jednorazove, na na trvalo).

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 21 srp 2020, 14:50
od Mr. HYUNDAI
V rámci Evropy (tedy kontinentu) je DRL legální úplně všude. Takže tento problém tam není.
A předpokládám, což ověřím odpoledne, že při nastartovaném motoru a zatažené ruční brzdě DRL zhasnou (stejně jako doposud).