Ta trasa byla speciálně vybraná aby až na určité úseky v Praze byla celkově klesající. Čistě účelově, aby dokázal jak ušetřit lze. Trasa Praha - Beroun. Za nějakých 22 let, co tam bydlím a donedávna jsem jezdil denně do práce do Prahy a zpět, jsem po ní najezdil zhruba 260 tis. km z Berouna na Stodůlky na metro a zpět. A proto vím, že s
I30 1,5 CRDi jsem po nabrání nafty u pumpy na Globusu Zličín byl schopen dojet domů se spotřebou i 3,2 litru ten úsek, s dodávkou
H1 s motorem 2,4 litru za nějakých 4,2 litru, se současnou dodávkou Peugeot Boxer s motorem 2,0 litru za cca 3,8 litru a s aktuálním 1,6 litrovým benzinovým Renaultem Fluence za cca 5,2 litru. Průměrné spotřeby jsou samozřejmě někde jinde, (H1 cca 9,2; I30 cca 4,9, Peugot Boxer 6,9 a Renault Fluence 6,5), ale mluvím o té jeho trase, kde znám nazpaměť každý patník, čáru nebo prasklinu na silnici. Neboli volil trasu kterou znal, a která mu pomohla dosáhnout propagandistického výsledku. Kdyby pokračoval dál až někam k Žebráku, což je zhruba stejně daleko z Berouna jako z Prahy do Berouna, a kde silnice trvale stoupá, asi by došel k horším číslům.
I když v I 30, v Boxeru i ve Fluenci jsem měl nebo aktuálně mám režim ECO, (V H1 nebyl), nikdy jsem si ho nepustil, protože při vyslovení slova ECO mám rudo před očima. Možná bych ho vyzkoušet měl, ale tak nějak tuším, že výsledek spotřeby se moc lišit nebude. Samozřejmě moje auta nevypínají motor, (to měl jen I30), nebo neomezují pracovní režim motoru na menší počet válců.