Stránka 189 z 191
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 10:14
od Mexican
ja by som radsej zaplatil 20000kc ak by mi demontovali S/S,line assist, asistent kolizie TPMS Nenavidim tieto styri veci z celej hlbky svojho srdca
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 10:20
od Storman
Hlavne kvôli takýmto "nepotrebným" veciam som šiel do Style.
Asistenta pri cúvaní používám denne, tak ako sa tu parkuje úplne znemožňuje vidieť do ulice a nepomáha ani kamera.
Tých 20tis by som zaplatil už len pre ten dažďový senzor, mal som 2 týždne náhradné bez toho a buď stierali moc pomaly (1) alebo moc rýchlo (2) a ten bordel z cesty len rozmazávali. Rovnako aj bezkľúčový vstup je vec, ktorú si myslíš, že nepotrebuješ ale ihneď ti chýba keď ju nemáš.
K tomu ešte bonus mŕtvy uhol a ledky vzadu, určite to má vyššiu pridanú hodnotu ako navigácia za 10tis.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 10:23
od speci
Mexican: To ještě můžeme být rádi, že dvě funkce z toho jsou na samostatných tlačítkách
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 10:28
od Scharf
Ja hlavně nechápu proč nepotřebný nesmysl jako lane assist je podle eurosojuzu povinnost, ale hlídání mrtvého úhlu ne? Tohle by mělo bejt naopak.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 11:26
od Axel.Foley
Povinná by měla být couvací kamera. Pokud vím, už je to zákonná povinnost u aut za velkou louží.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 11:28
od Axel.Foley
Sprite píše: ↑21 pro 2022, 10:12
Já třeba bych z toho paketu ocenil asi nejvíc ty automatické stěrače. To jediné mi možná oproti stávajícímu autu bude v i30 chybět. Nevím...
Ale třeba ten Paket Climate věřím, že spoustu lidí uvítá, protože co jsem tak četl názory, tak zrovna vyhřívané sedačky a volant byla u spousty lidí jediná věc, proč si připláceli za verzi Smart, nebo u těch co mají Comfort, tak je to pro ně jediná věc, co jim naopak chybí.
Vyhřívaný volant je
Také jsem si říkal, že je to zbytečnost - do doby, než jsem ho poprvé vyzkoušel
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 11:49
od Mexican
jj vyhrievany volant a sedadla su spica. Som trpel znovu dneska ako pes pri ceste do prace (raz za tyzden). Accent v zime = studeny volant a vymrznuty zadok vzdy minimalne pol hodinu. Co je prave cesta do prace. este ze len raz tyzdenne. Sice s tym ohrevom volantu a sedadla (najslabsie nastavenie) vydrzim 5-10 min ale je to uzasne a nechapem ze to nie je standardom uz uplne vsade
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 14:41
od Brambo von Gratz
Hlídání mrtvých úhlů při couvání by bylo občas super. Vyhřívání sedaček a volantu jsou jistě příjemné. Ovšem myslím si, že zrovna u i30 ne úplně nezbytné. Půl hodiny s vymrznutým zadkem, to fakt neznám. Jezdil jsem v 1.6 Feldě, které jsou známé tím, že v zimě krásně topí. Byl jsem zvyklý na kožené rukavice. U i30 ty rukavice po sednutí většinou sundávám. Po 2-3 km už začíná do kabiny z průduchů proudit příjemně teplý vzduch. Akorát nesmí být -15, to pak trvá trochu déle. Řekl bych, že vyhřívaný volant nebo sedačky mají větší smysl u aut, které se zahřívají hodně dlouho.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 14:50
od dibarbora
Celkom sa mýliš.... keď máš vyhrievané sedačky a volant, tak:
1/ Zvýšiš motoru záťaž=rýchlejšie ohreje
2/ Môžeš stiahnuť teplotu na AC blízko minima=motor bude v najkritickejšej fáze prevádzky menej podchladzovaný od kúrenia= rýchlejšie sa ohreje
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 15:43
od Storman
Presne tak, vďaka vyhrievaným sedačkám a volantu nemusím mať zapnutú ventiláciu a motor sa zohreje aj o polovicu rýchlejšie.
Ono ajtak prvé kilometre ide z výduchov chladný vzduch.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 16:07
od Birdr
Kdo to jednou zkusil, nechce už jinak. Jsou to velmi užitečné a příjemné vychytávky.
Lézt do auta v rukavicích, to si už ani nedovedu představit.
A hlídání slepých úhlů při couvání nebo jízdě je v dnešním provozu k nezaplacení.
Osobně si raději připlatím za tyto (a i jiné) vychytávky, než za nástřik podvozku nebo keramiku na lak. Ale nakonec, je to každého věc.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 16:22
od i30mpact
Sprite píše: ↑21 pro 2022, 06:53
Tak jsem včera koukal do konfigurátoru a u verze Family Smart přibyla možnost příplatkové výbavy v podobě Paketu Plus za příplatek 20tis, který obsahuje "zadní kombinované LED svítilny, inteligentní klíč a startování tlačítkem, sledování mrtvého úhlu BCW a upozornění na projíždějící vozidla při couvání RCCW, automatické stěrače (dešťový senzor)".
U verze Family Comfort je možnost za 15tis připlatit Paket Climate obsahující "vyhřívání předních sedadel, vyhřívaný volant, zadní tmavá skla".
Pěkné, to bych klidně připlatil, kvůli mrtvému úhlu, upozornění při couvání a deštovému senzoru. Akorát koukám, že je u toho i 10,25" rádio, to znamená, že bez bezdrátového AA? Nebo už to umí? O bezdrátové AA bych fakt nerad přišel.
Storman píše: ↑21 pro 2022, 15:43
Presne tak, vďaka vyhrievaným sedačkám a volantu nemusím mať zapnutú ventiláciu a motor sa zohreje aj o polovicu rýchlejšie.
Ono ajtak prvé kilometre ide z výduchov chladný vzduch.
Pokud máš automatickou klimu, tak to z výdechů chladný vzduch nefouká. Teprve, až začne motor trochu hřát, tak to začne foukat.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 17:00
od Mouse80
Mate taky na prednich dverich promackliny , ktere jsou v miste u palubovky? Bubec nechapu od ceho to tam muze vznikat. Je to u obou prednich dveri na stejnem miste.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 18:06
od Brambo von Gratz
dibarbora píše: ↑21 pro 2022, 14:50
Celkom sa mýliš.... keď máš vyhrievané sedačky a volant, tak:
1/ Zvýšiš motoru záťaž=rýchlejšie ohreje
2/ Môžeš stiahnuť teplotu na AC blízko minima=motor bude v najkritickejšej fáze prevádzky menej podchladzovaný od kúrenia= rýchlejšie sa ohreje
V čem se mýlím?
Ad 1) Jaká je souvislost mezi vyhřívaným volantem a sedačkami a zvýšenou zátěží motoru? Vyhřívání se přece napájí z autobaterie, vyšší zátěž motoru závisí na jeho otáčkách.
Ad 2) Ono nemá smysl u studeného motoru mít nastavenou vysokou teplotu, protože dokud nebude motor zahřátý, tak teplo v výdechů stejně nepůjde. Po cca 2 km je dostatečně zahřátý na to, aby už nějaké teplo bylo. A chladící kapalina se zahřívá rychle. Druhá věc, je teplota olejů... Dokud není všechno na provozních teplotách, tak auto nehoním, nevytáčím a žádný problém nezpůsobuju.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 21 pro 2022, 18:42
od Brambo von Gratz
Birdr píše: ↑21 pro 2022, 16:07
Kdo to jednou zkusil, nechce už jinak. Jsou to velmi užitečné a příjemné vychytávky.
Lézt do auta v rukavicích, to si už ani nedovedu představit.
A hlídání slepých úhlů při couvání nebo jízdě je v dnešním provozu k nezaplacení.
Osobně si raději připlatím za tyto (a i jiné) vychytávky, než za nástřik podvozku nebo keramiku na lak. Ale nakonec, je to každého věc.
Nejeden zkusil a zjistil, že to nepotřebuje.
V kožených rukavicích se řídí velmi příjemně.
Hlídání slepých úhlů se občas hodí. Je to pohodlnější. Akorát, že řadu slepých úhlů vyřeší trochu pohnout tělem a otočit hlavou. To je třeba dobré udělat i při vjíždění do křižovatky, aby něco nezakrýval A sloupek. Samozřejmě když vycouvávám z místa mezi dvěma většími auty, tak točení hlavou nepomůže.