Problém EPS - posilovač řízení
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Problém se servem řízení
bidne.. jako mam od nich mit 10 tisic na opravu, ale to jsem si vlastne pojisteni ve výši 8.800 zaplatila ja, tak mi daji jen 1.200...tak jsem na to zvedava, v utery odvazim auto do servisu, tak jestli mi pak vubec fakturu proplati /
- Reklama
Re: Problém se servem řízení
tak to je dobrý no a pořád tě to zlobí ? nebo to dalo pokoj? mě to dalo pokoj,jen se bojim že jak začnou zase horka,tak se to vrátí.
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Re: Problém se servem řízení
dalka? dalka neni problem jsem v Praze skoro kazdy vikend, az na tieto svatkyZuotka píše:Skoda, ze tak daleko..
kdyz jsem v Praze tak zvecsa pridem opravit serva cca na 4 az 6 aut
a pak jedu domov do Ba niekedy aj prespim, nasiel som dobry hotel za 800kč a garaz na noc 300kč
Naklady na benzin delim poctom aut, zvecsa to vide cca na 600kč na osobu,
ak mmi vide viac tak je to super lebo cas presedeni za volantom mi nikto neplati
montaz robim na pockanie, trva to cca 1hodinu
elektricke serva opravujem - repasujem uz 7rokov
ak mate otazky tak mi piste alebo zavolajte
Opravujem a repasujem na počkanie servo-riadenia Hyundai NEW ACCENT 2006-2012, Chybový kód: C1292
Opravujem Elektrické posilňovače Hyundai i30, i40, ix20, Santa-FE a iné C1259 C1260
SK mobil +421 905 642 805 Bratislava +SK
CZ mobil +420 739 929 544
Opravujem Elektrické posilňovače Hyundai i30, i40, ix20, Santa-FE a iné C1259 C1260
SK mobil +421 905 642 805 Bratislava +SK
CZ mobil +420 739 929 544
Re: Problém se servem řízení
nějaká záruka po opravě na to je ??? díky
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Re: Problém se servem řízení
ano 1 rok, napisal som ti aj sukromnu spravu
Opravujem a repasujem na počkanie servo-riadenia Hyundai NEW ACCENT 2006-2012, Chybový kód: C1292
Opravujem Elektrické posilňovače Hyundai i30, i40, ix20, Santa-FE a iné C1259 C1260
SK mobil +421 905 642 805 Bratislava +SK
CZ mobil +420 739 929 544
Opravujem Elektrické posilňovače Hyundai i30, i40, ix20, Santa-FE a iné C1259 C1260
SK mobil +421 905 642 805 Bratislava +SK
CZ mobil +420 739 929 544
Re: Problém se servem řízení
Jarous:
jj, zlobi... ale uz to mam v servise, tak pak to uz konecne bude dobry.. jenom doufam, ze accent jeste neskryva nejakou podobnou libustku...
jj, zlobi... ale uz to mam v servise, tak pak to uz konecne bude dobry.. jenom doufam, ze accent jeste neskryva nejakou podobnou libustku...
Re: Problém se servem řízení
Zuotka
neboj Accik ma jen tri slabosti a ty jsou:
1- bambusove tycky (tlumice)
2- posilovac rizeni
3- predni silentbloky na spodnim ramenu(spatna vulkanizace silentbloku)
jinak ostatni dily jsou v pohode -podlehaji normalnimu opotrebeni ktere dochazi na kazdem aute
neboj Accik ma jen tri slabosti a ty jsou:
1- bambusove tycky (tlumice)
2- posilovac rizeni
3- predni silentbloky na spodnim ramenu(spatna vulkanizace silentbloku)
jinak ostatni dily jsou v pohode -podlehaji normalnimu opotrebeni ktere dochazi na kazdem aute
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se servem řízení
dost odvazne tvrdenie hovorit len o troch slabych miestach po 50 000km
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Problém se servem řízení
Zuotka
tak budu ti držet palce aby tě to nmoc nestálo a aby acca byl v pohodě...
Jinak s accou teda moc najeto km nemam , ale zatim se mi projevujou ty slabiny které napsal 69pavel, zatim nic jiného jsem nemusel řešit jen doufám že ten posilovač dal pokoj
potom dej vědět jak to s tvím áccou dopadlo.
tak budu ti držet palce aby tě to nmoc nestálo a aby acca byl v pohodě...
Jinak s accou teda moc najeto km nemam , ale zatim se mi projevujou ty slabiny které napsal 69pavel, zatim nic jiného jsem nemusel řešit jen doufám že ten posilovač dal pokoj
potom dej vědět jak to s tvím áccou dopadlo.
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Re: Problém se servem řízení
Mexicane vis o dalsich slabinach ktere trapi accenty? ja ne
jeste me napadly stabilizacni tycky ale ty budou dane tim po jakych cestach auto jezdi,navic nemeni se na vsech autech,problemy meli jen nekteri.
brzdove kotouce - to je spis standart opotrebeni, napr meni se v 70.000 i na koncernovych vozech grupy DAS AUTO,
brzdy jsou spis o tom jak snim ridic zachazi a jak se k nim chove,podle toho se snizuje zivotnost kotoucu
na motoru nikdo vazne problemy nemel a pokud nekdo mel tak to bylo inviduelni
kdyz porovnam nazory ostatnich accentaku tak problemy ve velkem byly prave jen u tech 3 mnou zminenych.
takze shrnuto oproti jinym typum Hyu Accik vychazi zatim spolehlive auto.
mne zatim potkaly jen ty bambusy takze na mych 56800km- zatim spolehlive auticko,nemam si naco stezovat
jeste me napadly stabilizacni tycky ale ty budou dane tim po jakych cestach auto jezdi,navic nemeni se na vsech autech,problemy meli jen nekteri.
brzdove kotouce - to je spis standart opotrebeni, napr meni se v 70.000 i na koncernovych vozech grupy DAS AUTO,
brzdy jsou spis o tom jak snim ridic zachazi a jak se k nim chove,podle toho se snizuje zivotnost kotoucu
na motoru nikdo vazne problemy nemel a pokud nekdo mel tak to bylo inviduelni
kdyz porovnam nazory ostatnich accentaku tak problemy ve velkem byly prave jen u tech 3 mnou zminenych.
takze shrnuto oproti jinym typum Hyu Accik vychazi zatim spolehlive auto.
mne zatim potkaly jen ty bambusy takze na mych 56800km- zatim spolehlive auticko,nemam si naco stezovat
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Problém se servem řízení
moje řeč, ty tyčky mam po výměne taky, ted mi začalo hučet pravé přední ložisko ,mam na áccovi 98 tis, takže si myslim že to tak neni hrozný, takže ho vyměnim a snad bude klid,výměnu nechám až na léto, ted na to kašlu.
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Problém se servem řízení
Ahoj. U mě za 80000 km vyměněny oba přední silentbloky (cca 2000 Kč) a imobilizér (500) Kč. To není tak strašný za 4,5 roku a 80 000 km ťuk ťuk
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: Problém se servem řízení
mam na vas otazku: kto uz bol menit na Accente posilovac v servise?
ak ano tak ci vam ostal pokazeny kus? mam zaujem kupit pokazeny posilovac
zistil som minuly tyzden ze posilovac sa neda len tak lachko opravit a uz vobec nie na pockanie.
mal som ho uplne na cimpr-campr rozobraty a stale som nedokazal vymenit diel ktory je pokazeny.
takze preto zhanam pokazeny kus na rozborku flexou
Zhanal som uz posilovace aj na vrakoviskach a u bazarnikov ktory rozpredavaju havarovane auta a ty ma poriadne prekvapili cenami!
oni si za posilovac pytaju od 300euro do 400euro a bez zaruky, najbeznejsia cena je 350euro.
ta zaruka ma u nich dost prekvapila
ze co ked mu budem chciet vratit moj pokazeny kus
alebo vyhovorka ze v tom aute to servo islo na 100percent kym auto nehavarovalo
raz jednemu zakaznikovy predali servo z anglickeho auta, bol to kruty boj o vratenie 300euro
este je tu jedna moznoznost ze budem predavat len samotny novy nahradny diel bez montaze
a s montazou si poradite sami
ak ma niekto otazky alebo ma doma stary pokazeny posilovac z new Accentu mozte mi napisat sukromnu spravu
ak ano tak ci vam ostal pokazeny kus? mam zaujem kupit pokazeny posilovac
zistil som minuly tyzden ze posilovac sa neda len tak lachko opravit a uz vobec nie na pockanie.
mal som ho uplne na cimpr-campr rozobraty a stale som nedokazal vymenit diel ktory je pokazeny.
takze preto zhanam pokazeny kus na rozborku flexou
Zhanal som uz posilovace aj na vrakoviskach a u bazarnikov ktory rozpredavaju havarovane auta a ty ma poriadne prekvapili cenami!
oni si za posilovac pytaju od 300euro do 400euro a bez zaruky, najbeznejsia cena je 350euro.
ta zaruka ma u nich dost prekvapila
ze co ked mu budem chciet vratit moj pokazeny kus
alebo vyhovorka ze v tom aute to servo islo na 100percent kym auto nehavarovalo
raz jednemu zakaznikovy predali servo z anglickeho auta, bol to kruty boj o vratenie 300euro
este je tu jedna moznoznost ze budem predavat len samotny novy nahradny diel bez montaze
a s montazou si poradite sami
ak ma niekto otazky alebo ma doma stary pokazeny posilovac z new Accentu mozte mi napisat sukromnu spravu
Opravujem a repasujem na počkanie servo-riadenia Hyundai NEW ACCENT 2006-2012, Chybový kód: C1292
Opravujem Elektrické posilňovače Hyundai i30, i40, ix20, Santa-FE a iné C1259 C1260
SK mobil +421 905 642 805 Bratislava +SK
CZ mobil +420 739 929 544
Opravujem Elektrické posilňovače Hyundai i30, i40, ix20, Santa-FE a iné C1259 C1260
SK mobil +421 905 642 805 Bratislava +SK
CZ mobil +420 739 929 544
Re: Problém se servem řízení
nez posilovac za 400ecek z havarky nebo buhvijak zruseneho auta na vrakaci kde nemas jistotu ze to skutecne vydrzi dalsi napor km tak levnejc vyjde zajet pro fungl nove do rumunska do bucuresti za 577 ecek pro diesla ,pro benzin je o neco levnejsi jen 573ecek a se zarukou
kdyz spocitas cestu tak to porad vyjde levneji nez to nechat menit v HYU servisu,nebo nekoho kdo umi rumunsky a nechat to poslat,sic se zase zaplati clo.
mozna jeste se poptat u sousedu polaku jestli to tam nemaji,ti tez kseftuji se vsim.
kdyz spocitas cestu tak to porad vyjde levneji nez to nechat menit v HYU servisu,nebo nekoho kdo umi rumunsky a nechat to poslat,sic se zase zaplati clo.
mozna jeste se poptat u sousedu polaku jestli to tam nemaji,ti tez kseftuji se vsim.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se servem řízení
huh clo? z EU? to mi je novinka. Jedine co sa plati je doprava a IMHO to by aj relativne drahe UPS zvladlo do 50 Euro
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023