Stránka 20 z 34

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 28 pro 2012, 12:37
od Zuotka
bidne.. jako mam od nich mit 10 tisic na opravu, ale to jsem si vlastne pojisteni ve výši 8.800 zaplatila ja, tak mi daji jen 1.200...tak jsem na to zvedava, v utery odvazim auto do servisu, tak jestli mi pak vubec fakturu proplati :-/

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 28 pro 2012, 18:23
od jarous020
tak to je dobrý no a pořád tě to zlobí ? nebo to dalo pokoj? mě to dalo pokoj,jen se bojim že jak začnou zase horka,tak se to vrátí.

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 30 pro 2012, 00:59
od Servak
Zuotka píše:Skoda, ze tak daleko..
dalka? dalka neni problem :D jsem v Praze skoro kazdy vikend, az na tieto svatky :D

kdyz jsem v Praze tak zvecsa pridem opravit serva cca na 4 az 6 aut
a pak jedu domov do Ba niekedy aj prespim, nasiel som dobry hotel za 800kč a garaz na noc 300kč
Naklady na benzin delim poctom aut, zvecsa to vide cca na 600kč na osobu,
ak mmi vide viac tak je to super lebo cas presedeni za volantom mi nikto neplati :mrgreen:

montaz robim na pockanie, trva to cca 1hodinu

elektricke serva opravujem - repasujem uz 7rokov

ak mate otazky tak mi piste alebo zavolajte

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 30 pro 2012, 11:03
od jarous020
nějaká záruka po opravě na to je ??? díky

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 30 pro 2012, 13:36
od Servak
ano 1 rok, napisal som ti aj sukromnu spravu

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 02 led 2013, 10:09
od Zuotka
Jarous:

jj, zlobi... ale uz to mam v servise, tak pak to uz konecne bude dobry.. jenom doufam, ze accent jeste neskryva nejakou podobnou libustku... :?

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 02 led 2013, 10:34
od 69pavel
Zuotka
neboj Accik ma jen tri slabosti a ty jsou:
1- bambusove tycky (tlumice)
2- posilovac rizeni
3- predni silentbloky na spodnim ramenu(spatna vulkanizace silentbloku)

jinak ostatni dily jsou v pohode -podlehaji normalnimu opotrebeni ktere dochazi na kazdem aute

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 02 led 2013, 13:15
od Mexican
dost odvazne tvrdenie hovorit len o troch slabych miestach po 50 000km :roll:

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 02 led 2013, 16:50
od jarous020
Zuotka

tak budu ti držet palce aby tě to nmoc nestálo a aby acca byl v pohodě...


Jinak s accou teda moc najeto km nemam , ale zatim se mi projevujou ty slabiny které napsal 69pavel, zatim nic jiného jsem nemusel řešit [-o< jen doufám že ten posilovač dal pokoj [-o<
potom dej vědět jak to s tvím áccou dopadlo.

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 02 led 2013, 18:10
od 69pavel
Mexicane vis o dalsich slabinach ktere trapi accenty? ja ne
jeste me napadly stabilizacni tycky ale ty budou dane tim po jakych cestach auto jezdi,navic nemeni se na vsech autech,problemy meli jen nekteri.
brzdove kotouce - to je spis standart opotrebeni, napr meni se v 70.000 i na koncernovych vozech grupy DAS AUTO,
brzdy jsou spis o tom jak snim ridic zachazi a jak se k nim chove,podle toho se snizuje zivotnost kotoucu
na motoru nikdo vazne problemy nemel a pokud nekdo mel tak to bylo inviduelni
kdyz porovnam nazory ostatnich accentaku tak problemy ve velkem byly prave jen u tech 3 mnou zminenych.

takze shrnuto oproti jinym typum Hyu Accik vychazi zatim spolehlive auto.

mne zatim potkaly jen ty bambusy takze na mych 56800km- zatim spolehlive auticko,nemam si naco stezovat

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 02 led 2013, 19:44
od jarous020
moje řeč, ty tyčky mam po výměne taky, ted mi začalo hučet pravé přední ložisko ,mam na áccovi 98 tis, takže si myslim že to tak neni hrozný, takže ho vyměnim a snad bude klid,výměnu nechám až na léto, ted na to kašlu.

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 02 led 2013, 20:41
od ZdeněkSvoboda
Ahoj. U mě za 80000 km vyměněny oba přední silentbloky (cca 2000 Kč) a imobilizér (500) Kč. To není tak strašný za 4,5 roku a 80 000 km =D> ťuk ťuk :D

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 08 led 2013, 10:50
od Servak
mam na vas otazku: kto uz bol menit na Accente posilovac v servise?

ak ano tak ci vam ostal pokazeny kus? mam zaujem kupit pokazeny posilovac

zistil som minuly tyzden ze posilovac sa neda len tak lachko opravit a uz vobec nie na pockanie.
mal som ho uplne na cimpr-campr rozobraty a stale som nedokazal vymenit diel ktory je pokazeny.
takze preto zhanam pokazeny kus na rozborku flexou :mrgreen:

Zhanal som uz posilovace aj na vrakoviskach a u bazarnikov ktory rozpredavaju havarovane auta a ty ma poriadne prekvapili cenami!
oni si za posilovac pytaju od 300euro do 400euro a bez zaruky, najbeznejsia cena je 350euro.
ta zaruka ma u nich dost prekvapila :D
ze co ked mu budem chciet vratit moj pokazeny kus
alebo vyhovorka ze v tom aute to servo islo na 100percent kym auto nehavarovalo
raz jednemu zakaznikovy predali servo z anglickeho auta, bol to kruty boj o vratenie 300euro

este je tu jedna moznoznost ze budem predavat len samotny novy nahradny diel bez montaze
a s montazou si poradite sami

ak ma niekto otazky alebo ma doma stary pokazeny posilovac z new Accentu mozte mi napisat sukromnu spravu

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 08 led 2013, 11:31
od 69pavel
nez posilovac za 400ecek z havarky nebo buhvijak zruseneho auta na vrakaci kde nemas jistotu ze to skutecne vydrzi dalsi napor km tak levnejc vyjde zajet pro fungl nove do rumunska do bucuresti za 577 ecek pro diesla ,pro benzin je o neco levnejsi jen 573ecek :D a se zarukou
kdyz spocitas cestu tak to porad vyjde levneji nez to nechat menit v HYU servisu,nebo nekoho kdo umi rumunsky a nechat to poslat,sic se zase zaplati clo.

mozna jeste se poptat u sousedu polaku jestli to tam nemaji,ti tez kseftuji se vsim.

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 08 led 2013, 11:49
od Mexican
huh clo? z EU? to mi je novinka. Jedine co sa plati je doprava a IMHO to by aj relativne drahe UPS zvladlo do 50 Euro