Stránka 20 z 20
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 11 črc 2015, 15:13
od t_o_m_k
no nevim , jak to chce hyundai sousedovi z boleslavi nandat :
http://ekonomika.idnes.cz/hyundai-v-pro ... clanek-box
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 11 črc 2015, 19:04
od Láďa515
Tak podle toho článku a hlavně lidí co pod něj píší jsme debilové že jsme si koupili
ach jo .......
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 11 črc 2015, 19:17
od forman
Ať si každý píše co chce, já jsem spokojený s
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 11 črc 2015, 19:28
od jirikstbk
Axel.Foley píše:Začal jsem jezdit do Rýmařova (i když z ruky), přístup nebe a dudy, cenově taky někde jinde. Zatím spokojenost.
Dík za info. Pokud by si můj malý servis nevěděl rady, vím kam jet.
Napsal: 11 črc 2015, 19:29
od bony
U piva jsme debatovali ohledne aut, a musim rict, ze kazde auto ma sve mouchy a kdyz si sedm skodovkar do hyundai tak rekl ze musi zmenit nazor, ktery mel doposud. A o tom to presne je kazdy kdo nepoznal Hyundai si bude placat porad to svoje... Jak pise forman-kazdeho vec. Ja osobne vim, ze az na mouchy bych se znovu rozhodnul pro Hyundai. Jinak na Slovensku jsem potkal luxusni Hyundai ix55 do te doby jsem jej nevidel.
http://www.gaddidekho.com/brand/hyundai/hyundai-ix55/
Re:
Napsal: 11 črc 2015, 19:40
od jirikstbk
bony píše:... kazde auto ma sve mouchy a kdyz si sedm skodovkar do hyundai tak rekl ze musi zmenit nazor.../
Ještě jednou, ono to ani tak není o kvalitě aut, které Hyundai vyrábí. Ta je cca stejná jak u ostatních. I u jiných můžu narazit na kripla a výbavou byl Hyundai v době, kdy jsem ho kupoval při srovnatelné ceně o mnoho výš, než jiné auta stejné třídy.
Problém je v centrále a v důsledku toho i v servisech. Tam je ta žába na kameni. Záruční zákazník je už jen obtížný hmyz, který jim krátí zisk a podle toho se k němu taky chovají. A špatná pověst je jak smrad. Hodně dlouho trvá než se jí zbavíš.
Re: Re:
Napsal: 11 črc 2015, 19:48
od forman
Problém je v centrále a v důsledku toho i v servisech. Tam je ta žába na kameni. Záruční zákazník je už jen obtížný hmyz, který jim krátí zisk a podle toho se k němu taky chovají. A špatná pověst je jak smrad. Hodně dlouho trvá než se jí zbavíš.[/quote]
Nechtěl jsem,ale musím reagovat. Je to opět o lidech v daném servisu. Psal jsem o tom "První garančmí prohlídka. CITACE : Musím se podělit o perfektní pocit z PRVNÍ GARANČKY. Vybral jsem si Servis Hyundai v Pardubicích u nichž jsem auto i kupoval(perfektní jednání).
Přijel jsem tam 28.5. v 7 hod. ráno na sjednaný čas. Přijímací technik čekal přede dveřmi,auto prošel,zapsal stav tachometru 15420km,množství benzinu na budíku. Popsal a ukázal jsem mu zatékání vody do auta. Po sepsání zakázky mě bez problému zavezl do zaměstnání a domluvili jsme se že v 16 hod pro mne někoho zase pošle.Přijela pro mne krásná mladá příjemná slečna, s kterou se hezky povídalo celou ucpanou cestu přes celé Pardubice.
Za garančku jsem zaplatil 2930.-Kč
Zatékání do auta odstranili a řekli mi,že až budou mít náhradní vozidlo,tak mi zavolají a pořádně to celé dokončí,vč. výměny nějakého lehce okorodovaného kontaktu,případného vysušení pod kobercem.
Zatékalo tam střechou. Pod lištou je bodovaný spoj který je přetmelený nějakým pružným tmelem.Ten byl přerušen asi cca 2mm. Poté voda tekla po plechu střechy,po céčkovém sloupku do prostoru vozu.Podle toho jak byl nakloněn,buď do kufru pod rezervu,nebo pod zadní levou sedačku.
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 12 črc 2015, 00:13
od alvin
Ja neviem, otec ma i20, je maximalne spokojný,ako ja s Getzom, tie auta sa proste len tak nekazia, stále vravím,že dôstojný nástupca Wartburga na našom trhu. Nenáročny, a neuročny,maximálne spoľahlivý,ja nedám dopustíť na žiadny z
. Za to keď v práci sadnem za úplne nový Spaceback, prí púšťaní spojky skáče,ako žaba, a to robia asi všetky nové šKOMdy,lebo aj profíci,čo nám navážajú nové z výroby, maju s tým ten istý problém,aspoň u Fabii a Rapidov