... tak jednu neznámou máme vyřešenuairwaves píše:Kde je guru Pataky a zda ještě pro LPG Hyu dělá netuším.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
... no výborně
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
díky
![Dancing :D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Moderátoři: frawd, Moderátoři
... tak jednu neznámou máme vyřešenuairwaves píše:Kde je guru Pataky a zda ještě pro LPG Hyu dělá netuším.
Prosím Vás toto vůbec neberte vážně. To je výplod chorého technika jedné firmy. Jezdí chudák na Babettě a tak tomu moc nerozumí. Sice nás to ve firmě velmi pobavilo a tuto myšlenku jsme pokřtili jako "ochrana motoru karbonizací" ale jinak se jedná o absolutní nesmysl. Naopak u přímovstřikových motorů dochází díky EGR ventilům k nanášení vrstev karbonu na sacích ventilech odkud se mohou tyto nečistoty dostat do válce, kde nadělají slušnou paseku. V krajních případech se může potkat i motor - toto se opravdu již stalo. Výrobci motorů na to již reagují.airwaves píše:Zajímavá teorie z jednoho fora LPG:
Při hoření benzínu dochází k usazování zplodin hoření na ventilech a ventilových sedlech a tyto usazeniny tlumí nárazy při zavírání ventilů. Při hoření LPG jsou zplodiny minimální a proto je nutné přidávat benzín či aditivum, aby se předešlo zaklepání ventilů.
mmv píše:... tak jednu neznámou máme vyřešenuairwaves píše:Kde je guru Pataky a zda ještě pro LPG Hyu dělá netuším.![]()
![]()
![]()
... no výborně![]()
![]()
to je slovo do pranice
jenom maličkost pane Pataky, na Vašich stránkách v sekci Kontakt mi chybí ta adresa na Strakonice
ale při pohledu na mapu asi vím proč
![]()
díky
Odpovím Vám takto: je pravda, že Hyundai nemá nikterak extrémně tvrdá ventilová sedla i samotné ventily, ale netýká se to pouze tohoto výrobce stejné to je i u Fordu a dokonce se zaklepaly ventily i u Škody Octavie 1,6i (po sejmutí víka ventilů na něm byl objeven nápis Made in India). Proto doporučujeme spíše z preventivních důvodů používat kvalitní aditiva. Podívejte se například na tento odkaz, který popisuje test na více než 100.000km právě na voze s měkkými ventily. Tento test proběhl v Německu ve zkušebně TUV a tak existuje poměrně slušná pravděpodobnost (v dnešním světě, kdy už nemůžeme věřit nikomu a ničemu), že aditivum bude stejně fungovat i na Vašem voze.housle píše:Pokud váš příspěvek chápu dobře tak při běžném používání vozu (na dálnici jsem jednou za rok...Chorvatsko) nehrozí zaklepání ventilů ani u motoru který nemá z výroby upravenou hlavu válců pro provoz LPG? V mém případě 1,4 cvvt 66kw.
Dobrý den,mmv píše:tak, JLM nainstalován, a nastaven na 15 kapek za minutu a přívstřik od 3600 ot/min montáž vautorizovaném servise za cca 3100,- s dph, hned na to Praha Bratislava a dnes z5 tak uvidím kolik toho zmizelo, v návodu se píše 20 ml na 20 litrů paliva tzn na cca 500 litrů LPG tzn cca 6-7k Km, (kdyžtak mě opravte) , bude li tam vapsaver mělo by to být na víc Km , trošku mě štve kam je umístěna kontrolka konce kapaliny (na volný panýlek vedle esp bohužel ale do středu), ale s tim se nějak popasuju
![]()
![]()
Dobrý den, obecně záleží i na druhu použité převodovky 5/6 rychlostní kvůli provozním otáčkám. Jinak je možné limit pro přívstřik benzínu snížit na cca 2400ot/min, ale nedoporučujeme tovární nastavení měnit. Musíte si uvědomit, že taková změna může vést až ke ztrátě záruky od výrobce, který toto nastavení přívstřiku benzínu konzultoval s výrobcem zařízení BRC. Těžké je takto na dálku se vyjádřit, protože neznáme nastavení hodnoty MAPu (senzor podtlaku) jako dalšího ovládacího prvku pro přívstřik benzínu. Pokud MAP zůstal na původní hodnotě 400, doporučujeme tuto hodnotu neměnit.airwaves píše:Super informace díky AGCPLUS.Ten test, domnívám se je na stránkách http://www.gaslube.cz a týká se motoru 2,0 ?
Pokud mohu jednu otázečku. Jak optimálně inteligentně nastavit společné působení přívstřiku a přimazávání? Mám momentálně na motoru 1,6 cvvt nastaveno 1 kapka za 6s to je přimazávání a pak přístřik benzínu nad 3300 otáček. Trošku přemýšlím zda nesnížit na 2800 jako Mitsu? Zase ale od 1200 jak má nastaveno, nebo měl Hyu bez přímazu se mi zdá zbytečné? Co dnes doporučujete technikům Hyu pro tento motor? Po dálnici jezdím ale tak max do 3500 otáček takže v klídku.
A napíšeš prosím i kde? Mě to v Trutnově odmítli udělat. Díkymmv píše:tak, JLM nainstalován, a nastaven na 15 kapek za minutu a přívstřik od 3600 ot/min montáž vautorizovaném servise za cca 3100,- s dph
Co k tomu dodat, já byl koncem března na garančce a tam mi řekli, že je vypnutí přívstřiku kvůli snížení výkonu zakázaný. Takže to zkusím taky vmmv píše:Scout: to je divný, garanční technik (v Hyundai Centrum Praha s.r.o.). když jsem to poptával asi tak před měsícem, koukl do nějakýsvodky a konstatoval, že to nějaký vrchní
technik posvětil s tím,že je tato domontáž doporučena a že se pak jedná o autorizovanou zástavbou s možností vypnutí přívstřiku
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |