Pořád tady vychvaluješ ts íčka.Ale to není všechno!Pro mně bylo rozhodující aby jsme se do auta všichni čtyři vešli(syn v 16 letech měřil 192cm).Nejvíc místa na zadních sedadlech nabídla i30.Vše ostatní okolo cena,atmosféra,vzhled je podle mých představ tak nebylo co řešit!Dalin píše:Máš pravdu až tak porovnávat to nejde, protože u Leonu vše funguje daleko lépe. Nevím kam jsi koukal ale dle spritmonitoru je to u 1,2TSI 77kw 6,01 a 1,6GDI 7,61.(zkus taky omezit r.v. od 2013 předtím to bylo jiné auto a jiný motor))airwaves píše:No porovnávat i30 s leonem to už chce hodně odvahy. Leon vypadá novej jak auto z bazaru. Ale je to samozřejmě věc osobních preferencí. Designu nerozumím. A spotřeba o 1,5 litru jo? Když porovnáš stejný motory 88 kw na benzín tak na spritmonitor .de je průměr u i30 7,3 a u leona 9,54. Pokud dáš do leona slabší motor 77 kw což je asi to slavné tsi tak je tam průměr 7,59 . Takže klídek.
1,6GDI má 9,9s/100 a 195 maximálka
1,2TSI má 10,2/100 a 191
Takže jsou plně srovnatelné a i když má i30 papírově více koní, tak Leon má o 11NM větší krouťák.
Hyundai nikdy viac v zivote!
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
- Reklama
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Na internetu se dají vydělávat peníze a oni to pochopili. Já měl jak už jsem psal možnost porovnat Golfa s i30. A od té doby chápu to jejich vzteklé zatínání pěstiček a cupání nožkou. Měli náskok, ale byl smáznut. Naprosto smáznut! Je to šok! To ale není všechno, zůstávají jim daleko větší náklady dostat se na stejné výsledky. Jsou nervozní, už i rozšířili Fabii. To musí být fakt na nervy! Tolik plechu
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Airwaves, máš pravdu a ještě jsem se s chutí musel zasmát.
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Korejci se snaží, ale zatím nic nesmázli, pocit z Golfa se s I30 II stále nedá srovnat. No a teď jsem viděl v Michalovcích a Prešově vystavené nové i20 v mimořádně odporných barvách, nějaké tmavě modré a tmavě červené snad to nebyly ani metalízy a oproti fotkám v zajímavějších barvách obě vypadala dost nezajímavě asi jako nová Fabia.airwaves píše:Na internetu se dají vydělávat peníze a oni to pochopili. Já měl jak už jsem psal možnost porovnat Golfa s i30. A od té doby chápu to jejich vzteklé zatínání pěstiček a cupání nožkou. Měli náskok, ale byl smáznut. Naprosto smáznut! Je to šok! To ale není všechno, zůstávají jim daleko větší náklady dostat se na stejné výsledky. Jsou nervozní, už i rozšířili Fabii. To musí být fakt na nervy! Tolik plechu
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Cos delal na "dálnym východe ?"
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Jen tak, řekl jsem si, že se zase jednou kouknu do "orientu" za kamarádama
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Je to fajn téma takové relaxační zábavné. Můžeme asi někomu i připadat jako cvoci ale co už je pátek...Trošku mě ty techniky tady i připomínají téma odskakování a hluk zadní nápravy. Šlo o to, držet to téma nahoře, viditelné. Když vyjel ix20 tak soused byl opravdu v šoku a do půl těla se propadl do země. Tak rychle vymyslel šokující téma. A tam přesně stejně jako zde, stále dokola jako kávomlýnky až jsme si vysvětlili že je vše ok, tak zase znovu se ozvali ti správní, že je to nebezpečné i a zejména pro děti hrající si vzadu (ten byl ale dost dobrej) a atd. atd. I já jsem se nechal nalákat a ty adaptéry si udělal. Pak jsem se musel smát jako po projížďce Golfem jaká je to blbost.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
s ix20 jsem jezdil, mě teda nejvíce rozčilovala ta měkká sedadla a celkový pocit holobytu, ale měl jsem půjčený úplný základ, tak nevím zda vyšší verze nemají lepší sedadla. No rozhodně v i30 jak I tak II byly sedadla povedené a mnohem lepší, než v oné ix20, která se tenkrát ženě líbila více než i30.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
-
- **
- Příspěvky: 351
- Registrován: 26 zář 2014, 16:52
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
No Leona jsem mel ve vyberu proti svoji i30 GDI Weekend kombi - to co pises je s metlou, senzorama vzadu a 16"litejma kolama za 458 litru. Ze Seatu jsem nevyrazil ani v jednom dealerstvi jako fyzicka osoba vic nez 8% slevy, ani na skladovky - cili 423 cena (plus chybi cast vybavy)Dalin píše: Ty ceny jsou hodně blízko. Musí se však porovnávat odpovídající motorizace a ve výbavě nebýt moc rozmlsaný, protože čím více výbavy, tím bude větší cenový rozdíl v neprospěch koncernu. Když například budeš porovnávat Leon 1,2TSI a i30 1,6GDI ve stejné výbavě jako je Reference s paketem Technology(stojí 13tis.), tak zjistíš, že budeš na prakticky stejných cenách. Nehledě na to, že to, že TSI lépe pojede a bude mít o 1,5l menší spotřebu.
i30 Weekend mela v GDI, metle cenikovou myslim 420, ale po sleve jsem platil 343.
Rozdil je tedy 80 litru, coz dela 23% ceny auta. A to je pomerne dost.
A to nemluvim o tom, ze jsem jel s tou 1.2 81 kW 3x a ten motor mel pekny turbostart od zacatku, ale strasne rychle skoncil a kdyz jsem ho hnal dal, byl jeste chciplejsi nez bylo TDIcko. Cili asi bych chtel 1.4 92 kW, to uz jelo rozumneji, jenze to je pak jeste drazsi... Plus bylo lepsi kufr a palobak a ovladani palubaku, minus dost strasny interier a horsi sedadla.
Kazdopadne ani ta 1.4 nebyla tak super, aby me to presvedcilo, pekny turbozatah zespoda, oturbeno dobre, ale preci jen mam radsi atmo, kdyz se pekne podrzi v otackach tahne a tahne az do konce, coz ta 1.4 nejal neumela, protoze proste turbo...
Takze za 80 (teda s 1.4 jeste vic - spis kilo a kus) koliku to vazne nestalo a podobny penize to nebyly ani smykem.
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Já jsem porovnával minulý týden pro kamaráda který chtěl něco kolem 350 tis, max. do 400. V hledáčku jsme měli i30GDi i Leona 1,2TSi a vyšli nám i30 345 a Leon 354tis. I30 měla navíc kameru a Leon měl metlu, jinak prakticky stejná výbava. Nakonec se rozhodl pro Astru s novým 100kw dieslem za 380. Po svezení jsem jen tiše záviděl ten motor se Oplu poved a pohodlí bomba.
K tvé zkušenosti s TSi, je to jen o zvyku a zvykneš si velmi rychle. Atmosféru by jsem už nechtěl, tedy jedině snad ten 2 litr od Mazdy.
Ty jsi chtěl kombíka, tam je to daleko výhodnější u i30, prodejci Seatu se nenechají moc ohnout.
Nejlepší nabídky jsme dostali na Megane, který se vešel s 1,2TCe do 300 a s velmi slušnou výbavou ale kámoš frantíky nerad, takže nakonec Opel.
Jinak tvoji volbu plně chápu, každý má jiné priority, kdyby jsem potřeboval kombíka asi by jsem volil vzhledem k ceně i přesto že mám k ní výhrady i30. Za ty prachy se dá lecos odpustit.
K tvé zkušenosti s TSi, je to jen o zvyku a zvykneš si velmi rychle. Atmosféru by jsem už nechtěl, tedy jedině snad ten 2 litr od Mazdy.
Ty jsi chtěl kombíka, tam je to daleko výhodnější u i30, prodejci Seatu se nenechají moc ohnout.
Nejlepší nabídky jsme dostali na Megane, který se vešel s 1,2TCe do 300 a s velmi slušnou výbavou ale kámoš frantíky nerad, takže nakonec Opel.
Jinak tvoji volbu plně chápu, každý má jiné priority, kdyby jsem potřeboval kombíka asi by jsem volil vzhledem k ceně i přesto že mám k ní výhrady i30. Za ty prachy se dá lecos odpustit.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
S autem které má atmosferický motor,proměné časování ventilů a šestikvalt,se musí umět jezdit ! Šlápnout na turbo umí každý trouba,ale to je vše ! Turbo má výkonový strop ! S i30 se dá jezdit úsporně ,do 2tis/ot ,VI kvalt po městě 50 km/hod. Od 3tis nahoru lze probudit "Krakena " Proto v kopcích ujíždím škodovkářům,a ti nechápavě čumí Včas podřadit ,zařadit a je to ! Občasné podráždění omezovače otáček je i pro auto dobré !
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Pri 50 km/h mas zaradeny 6. stupen ? A uz si zacal primiesavat do benzinu aj naftu aby si motor zacal zvykat, ked sa z neho snazis spravit diesel ?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
no neviem, ja ked som mal pred vianocami pozicanu servisnu i30 kratku z r. 2013, tak 5-ka / 50km/h ale 6-ka uz stihala 55km/h. 6-ku 50-ka nestihala, ale 55-ku uplne v pohode
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Ten dotaz vůbec nechápu 1,6 < 2012, je pružný motor,s proměnným časováním ventilů ! S jízdou na Vl.kvalt 50km/hod jsem neměl problém ani u nové Kia ceed,kde byla 1,4 ! Motor je na to konstrukčně postaven A pp "radí" jak řadit ! Pochybuji,že by nastavil motor tak,aby se poškozoval ! Je jasné,že tam nebudu cpát Vl neustále,ale na jízdu v okrajových částech města bezchyby ! Jiná věc ,je zamrzlé myšlení českých řidičů,se zvyky "ze století páry "89majlo96 píše:Pri 50 km/h mas zaradeny 6. stupen ? A uz si zacal primiesavat do benzinu aj naftu aby si motor zacal zvykat, ked sa z neho snazis spravit diesel ?
Naposledy upravil(a) OGYN dne 10 led 2015, 13:03, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Mal si CVVT , alebo GDI ?milan74kb píše:no neviem, ja ked som mal pred vianocami pozicanu servisnu i30 kratku z r. 2013, tak 5-ka / 50km/h ale 6-ka uz stihala 55km/h. 6-ku 50-ka nestihala, ale 55-ku uplne v pohode
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...