Stránka 20 z 24
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 17:52
od Alf6
U vseho, kde je v manualu uvedeno "dozivotni" ,"dozivotni napln" , tak se dle výrobce vztahuje pouze na obdobi, které kryje záruka. Takze u
5 let.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 17:56
od vorlajz
Alfe, to jsi vyčetl na wikipedii???
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 18:03
od shawt
K tem motorum. Dnes jsem trosku projel pujcenou i30 CVVT a je zdechlejsi oproti GDI. Zdalo se mi, ze na dalnici take vice toci pri 130km/h. Na 3 to moc neakceleruje, opet GDI mnohem lepsi
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 18:10
od vorlajz
GDI je samozřejmě mnohem lepší než CVVT
taky jsme s nim leccos najezdil...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 18:17
od Alf6
vorlajz píše:Alfe, to jsi vyčetl na wikipedii???
ne, to mne bylo receno technikem v autorizovanem servise
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 18:25
od JoKo
vidis? a mne bolo povedane technikom a chlapcom z vyvoja {prevodovky}, ze dozivotne sa mysli planovana zivotnost... standardna planovana zivotnost je v sucastnosti 250 000km
prilozim jeden odkaz na clanok s vyvojarom zo skodovky:
Kód: Vybrat vše
Pojďme k turbodmychadlům. Škodovka teď rozjíždí masivní akci na podporu prodeje malolitrážního turba 1.2 TSI. Zdánlivě má samé výhody – nízkou spotřebu, výborný zátah... Ale co životnost? Všichni víme, jaké problémy mívaly některé diesely, když se musela po pár desítkách tisíc kilometrů dělat drahá generálka turba...
Je to jednoduché – u nás je to tak, že životnost turba = životnost motoru. Tak, jak testujeme motory na životnost čtvrt milionu kilometrů, turbo vydrží taky tolik. Není to ozubený řemen nebo jiná výměnná součástka. Záleží samozřejmě taky na údržbě, jestli je mu dopřáván kvalitní olej.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydrzi-hrave-ctvrt-milionu-km-nevadi-mu-ani-1100-otacek-1fn-/automoto.aspx?c=A100420_111826_automoto_fdv
a podla toho, ako sa nam nekazili v rodine accenty, tak skor verim tym 250 000km, ako 3 rokom {obe auta mali vtedy este trojrocnu zaruku, predavali sa ako 10r a 9r}.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 18:41
od petzl62
Jenže stará dobrá auta neměla fičury typu egr,dpf atd. A hlavně meřo v naftě.K tomu přidej nesmysl typu 30tis. servisní interval
lehkoběžné EKO oleje
a je to.
U benzínů a turbomotorů,zase jiný problém-benzín,při krátkých trasách prosakuje do oleje a turbo se maže čím?Zředěným olejem s obsahem benzínu-výsledek...Turba v ř.ti po 60tis. km.
Začarovaný kruh s útokem na peněženky zákazníků
K oleji v převodovce-kluci v servisu u nás mi jednoznačně řekli,výměna oleje v převodovce ve 120tis. km.
Pro Alfa-ta nula je tam správně
Ale samozřejmě když jej budeš měnit po 30tis.,nikdo ti nic neřekně-ruka ruku myje a obě pak myjí tvář...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 18:59
od JoKo
ktore su to stare dobre auta?
v 90. rokoch to boli auta z 80. rokov.. na zaciaktu milenia to boli auta zo zaciaktu 90. rokov. teraz su to auta z milenia... stale pocuvam, ako tie dnesne auta nic nevydrzia, ale nepamatam si, ze by niekto v mojom okoli robil GO,vymenu motora na aute... ak neratame zname pruserove motory {napr. htp, tsi...}. kedysi to bola bezna prax, ze 100 00km a uz go motora...
ano, v sucastnosti su v autach kadejake hluposti, co neprospievaju vydrzi motorov, to neberiem, ale myslim si, ze drviva vacsina vydrzi tych 250 000km a nie len po dobu zaruku ako bolo spominane vyssie {pri niektorych znackach 2roky
}. jednoducho sa pri ich navrhu pocita so vsetkymi tymi nezmyslami co su okolo nich...
a len taka mala poznamka, pamatam si, ked rodicia kupovali prveho hyundaia v roku 2003. vsetci "odbornici" ich odhovarali, ze to je hlupost, tooolko elektroniky, tne motor nic nevydrzi, ze 100 000km a mozu ho dat do srotu, ze je to len pozlatko po dobu zaruky a potom sa zacne kazit...
noo, auto vydrzalo 10rokov, 160 000km bez investicii, bez poruch a potom sa vymenilo. dnes mi presne ti isti odbornici hovoria, ze dnesne auta nic nevydrzia... ale to pocuvam poslednych 10rokov minimalne a tie auta, co neodporucali kupovat mi uz odporucaju, ze su to tie prave drziaky...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 19:02
od Alf6
Ja uz v převodovce menil loni na podzim
ale at si každý meni kdy chce co chce...je to každého auto
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 19:39
od bony
Alf6 píše:U vseho, kde je v manualu uvedeno "dozivotni" ,"dozivotni napln" , tak se dle výrobce vztahuje pouze na obdobi, které kryje záruka. Takze u
5 let.
Jen te opravim, dozivotni zaruka znamena do konce zivotnosti dane veci! Pokud mas napr dozivitni zaruku na zarovce a ona ti praskne tak jeji zivotnost nastala. Spousta lidi si mysli dozivotni, jako do konce zivota majitele... Tzn. min 2.roky, v pripade Hyundai 5let.
Odeslano
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 19:42
od idam.i
JoKo píše:ktore su to stare dobre auta?
v 90. rokoch to boli auta z 80. rokov.. na zaciaktu milenia to boli auta zo zaciaktu 90. rokov. teraz su to auta z milenia... stale pocuvam, ako tie dnesne auta nic nevydrzia, ale nepamatam si, ze by niekto v mojom okoli robil GO,vymenu motora na aute... ak neratame zname pruserove motory {napr. htp, tsi...}. kedysi to bola bezna prax, ze 100 00km a uz go motora...
ano, v sucastnosti su v autach kadejake hluposti, co neprospievaju vydrzi motorov, to neberiem, ale myslim si, ze drviva vacsina vydrzi tych 250 000km a nie len po dobu zaruku ako bolo spominane vyssie {pri niektorych znackach 2roky
}. jednoducho sa pri ich navrhu pocita so vsetkymi tymi nezmyslami co su okolo nich...
a len taka mala poznamka, pamatam si, ked rodicia kupovali prveho hyundaia v roku 2003. vsetci "odbornici" ich odhovarali, ze to je hlupost, tooolko elektroniky, tne motor nic nevydrzi, ze 100 000km a mozu ho dat do srotu, ze je to len pozlatko po dobu zaruky a potom sa zacne kazit...
noo, auto vydrzalo 10rokov, 160 000km bez investicii, bez poruch a potom sa vymenilo. dnes mi presne ti isti odbornici hovoria, ze dnesne auta nic nevydrzia... ale to pocuvam poslednych 10rokov minimalne a tie auta, co neodporucali kupovat mi uz odporucaju, ze su to tie prave drziaky...
Vidím to presne takto.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 19:45
od idam.i
vorlajz píše:GDI je samozřejmě mnohem lepší než CVVT
taky jsme s nim leccos najezdil...
S CVVT nemám skúsenosti.No s GDI som si svoje odkrútil v aute kde bolo ešte lepšie odhlučnenie ako v i30 II.Napriek tomu si trúfam tvrdiť ,že D-CVVT ma tichší a hladší chod ako GDI.Silu neviem porovnať,lebo i40 je o dosť ťažšia ako i30.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 19:52
od Gunmaker
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 20:43
od Alf6
že D-CVVT ma tichší a hladší chod ako GDI.Silu neviem porovnať,lebo i40 je o dosť ťažšia ako i30.
myslel jsi asi MPI, ne? D-CVVT, potažmo C-VVT je zase uplne něco jiného
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 23 bře 2017, 21:12
od idam.i
Zase ma chceš domotať?
Myslele som to čo máme v aute. G4FG
Gamma II MPI verzia s duálnym CVVT (kontinuálne variabilné časovanie ventilov )