Stránka 196 z 197

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 19 srp 2024, 17:27
od Mexican
ja myslim, ze moc danov a norov dole k stredozemnemu nejazdi (mozno lieta). Dani dost dovolenkuju doma. Svedi tiez, ono ako pisal Axel su zvyknuti na uplne ine teploty a ked su napr v okoli Nasetbaded, voda ma 20 a je aspon 22 na vzduchu tak si rochnia blahom

inak tento rok teploty celkom extrem, pri Polarsirkelen bolo 25 stupnov. Nebudem to tu Axelovi plevelit fotkami ale vidiet (a mat moznost sa ho dotknut) ladovec v podobnej teplote je proste zvlastne

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 srp 2024, 13:06
od Axel.Foley
Z dovolené 8)

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 srp 2024, 13:59
od idam.i
👍 =D>

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 srp 2024, 14:16
od milosh
Paradni, ale divim se, ze jsi mohl jezdit bez znacky :lol:

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 srp 2024, 18:45
od Axel.Foley
Ve Švédsku hodíš za zadní okno trojůhelník a značky nepotřebuješ :lol:

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 26 srp 2024, 11:25
od idam.i
:lol:

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 29 srp 2024, 07:09
od Axel.Foley
Axel.Foley píše: 15 črc 2024, 11:49 Nová sada pneu, tentokrát Hankook Ventus Prime 4, má za sebou cca 300 kilometrů. První dojmy jsou veskrze pozitivní. V porovnání s Ventus Prime 3, "čtyřky"

- jsou pro moje uši citelně tišší, téměř až nehlučné
- mají nižší valivý odpor (je to znát při akceleraci i při zatáčení na volantu)
- mají o špetku tužší bočnice, auto se méně naklání, jízda je přesto velice komfortní
- vypadá to, že o něco málo klesla i spotřeba
- mají vroubkování v podélných drážkách - zřejmě kvůli eliminaci určité frekvence zvuku
- pneu jsou lehčí

-> porovnání platí pro obě sady ve stejném rozměru, rychlostním i hmotnostním indexem

Zatím jsem jezdil jen na suchu, na mokré silnice jsem zatím nenatrefil. Každopádně velký "test" přijde za dva týdny 8)

Jen pro zajímavost, Ventus Prime 3 odjely 55378 km a pořád je na nich cca 0,2 mm vzorku do zákonního minimálního limitu pro letní pneu.

Pro šťouraly a rejpaly: nahoře píšu "dojmy", žádné exaktní měření se nekonalo a ani konat nebude. Kdyby to někoho zajímalo, může přijet se stopkami v ruce, vahou a peněženkou, aby si zaplatil přezutí a naftu na testy.
"Čtyřky" mají za sebou prvních 10 000 km. Potvrdilo se výše uvedené - pneu jsou opravdu velice tiché. Kde začaly trochu hučet bylo severní Norsko, je tam hrubší asfalt. Taktéž boční stabilita je vyšší v porovnání s "trojkami". Ověřeno s boxem na střeše při bočním větru. Voda a mokré silnice bez problémů. Spotřebu potvrdit nemohu, hodně jsem najel s rakví a ta se na apetitu citelně podepsala.

Za mně výborné pneu.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 30 srp 2024, 00:27
od petzl62
Naprostý souhlas :D/

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 01 zář 2024, 10:00
od Axel.Foley
Čas šíleně letí. V pátek uplynul další rok společného života s Tukym. Jsme spolu již 8 let. Kromě čísel na počítadle kilometrů změny žádné

- rok končíme hodnotou 274 300 km
- meziročně +37 667 km
- podívali jsme se do Laponska, dokonce i za Polární kruh

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 01 zář 2024, 10:07
od Maras
Jojo, letí to. S takovým nasazením za chvíli doženeš Mexicana :lol: s jeho Accentem.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 01 zář 2024, 13:39
od dibarbora
emisný systém máš na tom ako?.. Svojho času si riešil DPF (rsp. mal snahu), čo pamätám.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 01 zář 2024, 14:18
od Axel.Foley
Řešil a nic nevyřešil... emisní systém si žije vlastním životem. Dle výstupu z EK v pořádku, koncovka výfuku je čistá. Už neřeším a jezdím.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 01 zář 2024, 15:22
od dibarbora
Už som zachytil na FB skupine dopyt na SW vypnutie vybúraného DPF pre i30 1,6CRDi MY2018.. ešte starý motor U3 bez ADBlue. Majiteľ, keď zistil, že DPF stojí 4000€, vymazal chyby, spravil STK/EK a hurá do vŕtania a programovania...

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 01 zář 2024, 19:58
od Boryš
A co za dva roky? prodá jako špičkově udržovanou leštěnku?

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 02 zář 2024, 11:20
od Axel.Foley
dibarbora: Pokud nejezdí do Rakouska a Německa :-k