Stránka 3 z 5
Napsal: 18 led 2006, 13:36
od Romcis
ivan.raffai@seznam.cz píše:Romcis píše:Tyjo kdyz sme u tech bajonetovych pojistek....to jsou ty na proud radove 30,40,50 A ze jo? Kde se daj normalne koupit?v 2 mototechnach uz na me cumeli jak brka! a pac nejakej koumak sem si vsimnul mi tam strcil misto 30A, 50A!!!Ma tam byt 30A - do okruhy Ignition (neco) - zapalovani
No nevim co si mam o tom myslet......
Tyhle jsem ještě nikde neviděl!!
Takže asi origo Hyundai!!
Co se týče těch pojistek,tak to máš na mysli, v tom kastlíku na pravém boku nebo přímo u baterky?
Mam na mysli ty v tom kastliku...nekde bych potreboval sehnat tu 30A
u baterky co jsou v tom "kabelu (+) pol" ani nevim jaky tam jsou??Takze jaky tam vubec jsou?A co jisti...
Pac ja mam elektriku trochu v haji...lupani v repro atd...uz sem to sem psal,staci rozsvitit tlumeny,dalkovy,vyhrinani okna,brzdovy sv.,vystrazny a hned lup!Blinkry,nebo mlhovky to nedelaji... Bylo mi receno - velky prechodovy odpor v hlavnim vedeni od baterie,ale co ja vim...k elektrikari sem este nemel cas dojet
Jo este takova vec,jde mi nastartovat i bez seslapnuty spojky
Takze fakt s elektrikou neco je ...
Napsal: 18 led 2006, 13:39
od black_sheep
Romcis píše:ivan.raffai@seznam.cz píše:Romcis píše:Tyjo kdyz sme u tech bajonetovych pojistek....to jsou ty na proud radove 30,40,50 A ze jo? Kde se daj normalne koupit?v 2 mototechnach uz na me cumeli jak brka! a pac nejakej koumak sem si vsimnul mi tam strcil misto 30A, 50A!!!Ma tam byt 30A - do okruhy Ignition (neco) - zapalovani
No nevim co si mam o tom myslet......
Tyhle jsem ještě nikde neviděl!!
Takže asi origo Hyundai!!
Co se týče těch pojistek,tak to máš na mysli, v tom kastlíku na pravém boku nebo přímo u baterky?
Mam na mysli ty v tom kastliku...nekde bych potreboval sehnat tu 30A
u baterky co jsou v tom "kabelu (+) pol" ani nevim jaky tam jsou??Takze jaky tam vubec jsou?A co jisti...
Pac ja mam elektriku trochu v haji...lupani v repro atd...uz sem to sem psal,staci rozsvitit tlumeny,dalkovy,vyhrinani okna,brzdovy sv.,vystrazny a hned lup!Blinkry,nebo mlhovky to nedelaji... Bylo mi receno - velky prechodovy odpor v hlavnim vedeni od baterie,ale co ja vim...k elektrikari sem este nemel cas dojet
Jo este takova vec,jde mi nastartovat i bez seslapnuty spojky
Takze fakt s elektrikou neco je ...
na co jsou ktery mas nakresleny na krytu.. nekdy to porovname..
a kde se kupujou? v origo servisu je musej mit..
Bajonetové pojistky
Napsal: 18 led 2006, 15:59
od Rasty
Bajonetové pojistky jsou dvou typů:
1. Bajonetové pojistky na 230 a 380V (používané v barácich) - též se
nazívají nábojnice a jsou porcelánové
2. Bajonetové pojistky na 12 a 24V (používané v autech) - ale i když to
jsou také bajonetové pojistky, tak je každý zná pod názvem
autopojistky a jsou plastové bílé barvy s drážkou v níž vede vlákno
Jestli v mototechnách nevědí že bajonetová pojistka je výkonová autopojistka, tak se tomu nedivim. Ono tohle se učí pouze v oboru elekrikář.
Napsal: 18 led 2006, 18:01
od Hardcam
Kucii, ted budu trosku offtopic, ale kdyz vas tu mam vsechny sikovny pohromade, tak se chci zeptat, jestli nevite neco o cisteni ABS? Odpojil jsme ho, protoze to ted brzdi jinak a to jsem v listopadu nechal trojku za predni brzdy...ale to s tim asi nema nic docineni...spis si mylsim, ze tam nekde mam spinu a nevim jak na to...dokonce jsem koukal i na pojistku v motoru a ta je OK...s ABSkem to auto skace jak koza a driv to nedelalo, nebrzdi to a sune se to porad kupredu:( bez nej to dokonce i zabrzdi...
Napsal: 18 led 2006, 18:03
od Joker
No já pojistky vždycky kupuju na benzínce. Ještě se mi nestalo, že by nevěděli, co po nich chci.
Napsal: 18 led 2006, 18:13
od Rasty
Hardcam píše:Kucii, ted budu trosku offtopic, ale kdyz vas tu mam vsechny sikovny pohromade, tak se chci zeptat, jestli nevite neco o cisteni ABS? Odpojil jsme ho, protoze to ted brzdi jinak a to jsem v listopadu nechal trojku za predni brzdy...ale to s tim asi nema nic docineni...spis si mylsim, ze tam nekde mam spinu a nevim jak na to...dokonce jsem koukal i na pojistku v motoru a ta je OK...s ABSkem to auto skace jak koza a driv to nedelalo, nebrzdi to a sune se to porad kupredu:( bez nej to dokonce i zabrzdi...
Víš co udělej? Odvzdušni brzdy. A to včetně ABSka.Kud tak 0,5l brzdovky a pořádně to prolej dokud nepoteče jen brzdovka.Hlavně kup DOT4 je lepší. Po odvzdušnění na 100% poznáš rozdíl. Z vlastní zkušenosti
Napsal: 18 led 2006, 20:34
od Romcis
Joker píše:No já pojistky vždycky kupuju na benzínce. Ještě se mi nestalo, že by nevěděli, co po nich chci.
To ja jim tu pojistku i ukazoval,ale koukali na me jak spadli z višně
Tak fakt nevim,je mozny ze neznaji nazev ale podle vzhledu snad vedi ne? Pak by me teda zajimalo kde se daj koupit krome autosalonu Hyundai....
Napsal: 18 led 2006, 20:50
od Hardcam
Diky, Rasty, snad si poradim:)
Napsal: 18 led 2006, 23:33
od Rasty
Hardcam píše:Diky, Rasty, snad si poradim:)
Kdyby něco, ta kstačí napsat a pošlu ti bližší informace jak na to.Jo ještě jedna podstatná věc.Až budete povolovat matky u přívodů a vyvodů ABS, tak bacha.Scitem ať je nestrhnete.
Napsal: 18 led 2006, 23:48
od ivan
Rasty píše:Hardcam píše:Diky, Rasty, snad si poradim:)
Kdyby něco, ta kstačí napsat a pošlu ti bližší informace jak na to.Jo ještě jedna podstatná věc.Až budete povolovat matky u přívodů a vyvodů ABS, tak bacha.Scitem ať je nestrhnete.
Ovzdušnování ABSky a brzd!! Taky sranda!!!
Jenom se budu modlit za všechny abyste neutrhali ovzdušnáky,Ámen!
Re: Bajonetové pojistky
Napsal: 19 led 2006, 00:09
od ivan
Rasty píše:Bajonetové pojistky jsou dvou typů:
1. Bajonetové pojistky na 230 a 380V (používané v barácich) - též se
nazívají nábojnice a jsou porcelánové
2. Bajonetové pojistky na 12 a 24V (používané v autech) - ale i když to
jsou také bajonetové pojistky, tak je každý zná pod názvem
autopojistky a jsou plastové bílé barvy s drážkou v níž vede vlákno
Jestli v mototechnách nevědí že bajonetová pojistka je výkonová autopojistka, tak se tomu nedivim. Ono tohle se učí pouze v oboru elekrikář.
Co je porcelánovka na 230V a 380V vím!
To druhé máš na mysli co se dávali do škodovek(105,120,traktory atd.)
Ale ty už tolik moc nepoužívají většinou to bylo na autech vyrobených
sedmdesátých a osmdesátých letech!!Jsou to ty takový válečky,že jo??
Dneska se dělají takzvané Nožnicové(dnes klasická v plastu takový učko)
A pak je verze mini Dost je používá koncern WV i naše Škoda!!
Tyto nožnicové pojistky jsou dnes i v autorádiích,jak ty větší,tak i mini v provedení!!
Napsal: 19 led 2006, 00:10
od black_sheep
Romcis píše:Joker píše:No já pojistky vždycky kupuju na benzínce. Ještě se mi nestalo, že by nevěděli, co po nich chci.
To ja jim tu pojistku i ukazoval,ale koukali na me jak spadli z višně
Tak fakt nevim,je mozny ze neznaji nazev ale podle vzhledu snad vedi ne? Pak by me teda zajimalo kde se daj koupit krome autosalonu Hyundai....
proc to nekoupis tam? za to prece nemuzou chtit svet
no alespon ja se snazim tam davat vsecko original, pokud to neni jo palka jako origo zapalovaci kabely za 2500,-
uz mlcim o kabelech, uz to je totiz vyreseny!
Re: Bajonetové pojistky
Napsal: 19 led 2006, 00:25
od Rasty
ivan.raffai@seznam.cz píše:Rasty píše:Bajonetové pojistky jsou dvou typů:
1. Bajonetové pojistky na 230 a 380V (používané v barácich) - též se
nazívají nábojnice a jsou porcelánové
2. Bajonetové pojistky na 12 a 24V (používané v autech) - ale i když to
jsou také bajonetové pojistky, tak je každý zná pod názvem
autopojistky a jsou plastové bílé barvy s drážkou v níž vede vlákno
Jestli v mototechnách nevědí že bajonetová pojistka je výkonová autopojistka, tak se tomu nedivim. Ono tohle se učí pouze v oboru elekrikář.
Co je porcelánovka na 230V a 380V vím!
To druhé máš na mysli co se dávali do škodovek(105,120,traktory atd.)
Ale ty už tolik moc nepoužívají většinou to bylo na autech vyrobených
sedmdesátých a osmdesátých letech!!Jsou to ty takový válečky,že jo??
Dneska se dělají takzvané Nožnicové(dnes klasická v plastu takový učko)
A pak je verze mini Dost je používá koncern WV i naše Škoda!!
Tyto nožnicové pojistky jsou dnes i v autorádiích,jak ty větší,tak i mini v provedení!!
Chytrej
no používají se dodnes,ale v menším provedení a používají se do zátěžových okruhů (i u nových aut, v lantře jsou 2ks - 1 v hlavním elektrárně a druhá u řídící jednotky).
Sakra chlape ty si koukám taky chodící učebnice viď nebo stejně jako já samouk
Re: Bajonetové pojistky
Napsal: 19 led 2006, 20:45
od ivan
Rasty píše:ivan.raffai@seznam.cz píše:Rasty píše:Bajonetové pojistky jsou dvou typů:
1. Bajonetové pojistky na 230 a 380V (používané v barácich) - též se
nazívají nábojnice a jsou porcelánové
2. Bajonetové pojistky na 12 a 24V (používané v autech) - ale i když to
jsou také bajonetové pojistky, tak je každý zná pod názvem
autopojistky a jsou plastové bílé barvy s drážkou v níž vede vlákno
Jestli v mototechnách nevědí že bajonetová pojistka je výkonová autopojistka, tak se tomu nedivim. Ono tohle se učí pouze v oboru elekrikář.
Co je porcelánovka na 230V a 380V vím!
To druhé máš na mysli co se dávali do škodovek(105,120,traktory atd.)
Ale ty už tolik moc nepoužívají většinou to bylo na autech vyrobených
sedmdesátých a osmdesátých letech!!Jsou to ty takový válečky,že jo??
Dneska se dělají takzvané Nožnicové(dnes klasická v plastu takový učko)
A pak je verze mini Dost je používá koncern WV i naše Škoda!!
Tyto nožnicové pojistky jsou dnes i v autorádiích,jak ty větší,tak i mini v provedení!!
Chytrej
no používají se dodnes,ale v menším provedení a používají se do zátěžových okruhů (i u nových aut, v lantře jsou 2ks - 1 v hlavním elektrárně a druhá u řídící jednotky).
Sakra chlape ty si koukám taky chodící učebnice viď nebo stejně jako já samouk
Samouk Rasty samouk,někdy si tak připadám !!
A to jsem vyučený zahradník-sadař-květinář,to byste do Mě neřekli,co
Hi,hi,hi!
Přísahám!!
Napsal: 19 led 2006, 20:59
od Hardcam
No, Rasty, jestli mas takovou chut mi to popsat, tak budu jedine rad...protoze z toho zrovna chytrej nejsem a nikdy jsem to nedelal..jestli u vsech 4 kol atd..