Stránka 3 z 3

Re: Sportovní filtr

Napsal: 09 črc 2009, 18:16
od Yurii
Nejsem si jistej jestli je váha vzduchu u benzíňáků správnej výraz, spíš bych to přeložil z AFM (AirFlowMeter) na MěřičPrůtokuVzduchu/MěřičMnožstvíVzduchu... někde jsem slyšel že váhu vzduchu mají starší dieselový motory.
Ale název váha vzduchu už docela zlidověl, takže se používá na všechno co měří kolik vzduchu jde do motoru.

Jo a k tomu sportovnímu filtru a zničený váze vzduchu, namyslim si, že by váha vzduchu byla tak strašně ovlivněná nebo i zničitelná přidáním "sportovního" filtru. :-k
Já mam na černym Scoupe takovej sranda rádoby sportovní filtr a nebyl s nim jedinej problém, ten nastal až když byla váha vzduchu dlouho vyndaná z auta... už pak prostě nejela :(
Ale hlavně mi nejde do halvy že by u atmosféry mohl filtr zničit váhu vzduchu, jedine snad pokud by to byl nekvalitní šmejd a pouštěl na ní bordel.

Re: Sportovní filtr

Napsal: 10 črc 2009, 15:29
od mirpie
k tomu termínu váha vzduchu, co Yurii naznačil, doplním
U dieselů, v dnešní době pouze přeplňovaných se měří hmotnostní množství vzuduchu, dříve mechanicky - klapka, co se na čepu natáčela dle rychlosti proudění vzduchu a potenciometr snímal natočení, dnes žhavený drát, co mění hodnotu odporu.
U atmos. benzinu tvoří "váhu vzduchu" měřič podtlaku v sacím potrubí, tedy neměří hmotnostní množství vzduchu, ale podtlak, tedy čím více vzduchu, tím menší hodnota, samozřejmě v závislosti na natočení škrticí klapky.....

Re: Sportovní filtr

Napsal: 22 črc 2009, 17:45
od kenny46
nemáte tu někdo zkušenost se sportovním sáním do Accenta LC... koupil jsem ho bez kompletního origo sání a mám kit od Greenu přímo na to, jestli by někdo nevěděl, jak to dostatečně odstínít atd, a jestli stáčí pouze nasadit šišku na váhu vzduchu nebo jestli jsou tam nějaké dálší vývody...díky