Stránka 3 z 6
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 18 čer 2009, 09:52
od Yurii
Hele Meduzo, tak se zeptej jak to udelal Rave na Lantre
Olej bych bral z ty redukce ale vodu fakt nevim odkud, mozna z topeni no...
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 18 čer 2009, 09:58
od mirpie
nebo dat jednodušší turbo, co se chladí mazacím olejem jako u 99% turbodehtů, ale to by muselo být přiškrcený na menší tlak..
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 18 čer 2009, 10:18
od Dr Meduza
voda je v pohode, vezmu to ze stejnyho mista, jako se bere voda na vyhrejvani reduktoru LPG
ta priruba zni zajmave, jak presne to funguje ?
navic vetsina turb chce mit odvod oleje bez protitlaku
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 18 čer 2009, 10:33
od mirpie
pochopíš z obrázků. Jen nevim, jestli to sebere olej ještě před filtrem, kdy bys pak musel dát do okruhu před turbo další filtr, nebo to sbírá už olej, co projde origo filtrem a vyvede ho bokem, kterej pak vrací do motoru, to nevim. Ten druhý kus je i s termostatem.
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 18 čer 2009, 10:40
od mirpie
tak ted jsem se ujistil, že olej z motoru vstupuje tou obvodovou částí do filtru a centrální dírou vystupuje již odfiltrovaný k mazacím kanálům ke klikovce a na vačky. Z toho vyplývá, že tato mezipříruba zachycuje taky mezikružím, pošle to do jedné díry na boku, druhou dírou na boku to vložený okruh (turbo, olejový chladič) vrátí zpět a teprve pak to leze do origo filtru rovněž mezikružím a centrem to leze do motoru na mazaná místa. Takže do okruhu bys musel vložit další filtr, pokud by to šlo na turbo, ale to by zas nebyl takovej problém.
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 18 čer 2009, 10:47
od mirpie
směr toku oleje filtrem
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 18 čer 2009, 11:04
od Dr Meduza
no tohle ale bude mit na olej do turba moc velkej tlak a prutok
turbo chce tak 3l/min a 2-3bary
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 19 čer 2009, 08:11
od mirpie
turbo ale potřebuje velkej průtok. Z hlavy nevim, kolik tam toho má téct...
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 19 čer 2009, 08:43
od Yurii
Prave ze asi zalezi jaky, nedavno nekdo na TF daval jiny turbo do Mazdy 323 GTX a oproti serii musel davat na vstup restriktor peutoku s prumerem 0,8mm nebo dokonce mensi protoze jeho olejovy soustava tlacila moc velkej tlak.... kdyz ho tam nedal, turbu odesly tesneni protoze tam teklo moc oleje a zase ho musel vyndat a poridit si novy
Myslim si, ze dehtozroutsky turba chlazeny jen olejem musej mit velkej prutok ale benzinaky chlazeny vodou potrebujou tak akorat na mazani, jinak nic.
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 21 čer 2009, 01:59
od Dr Meduza
No tak se pomalu rozhoupavam a asi se do toho opravdu pustim
Olej vyresim normalne a vezmu ho z cidla tlaku
A uz mam i docela konkretniho kandidata na turbo, sice se este rozhoduju jaky presne ale asi tam dam bud K03 nebo K04
U ty K03 se mi libi ze tlaci prakticky od zacatku, ale zase prestava stacit kolem 6000 otacek, ikdyz to by az tak nevadilo, protoze ted tam motor taky vlastne konci
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 21 čer 2009, 02:02
od black_sheep
K.O. 3?
tak bacha aby to fakt nebyl knock-out pro ten motor
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 21 čer 2009, 02:12
od Dr Meduza
black_sheep píše:K.O. 3?
tak bacha aby to fakt nebyl knock-out pro ten motor
muj motor zoceleny mnoha statisici naprasenych kilometru uz prezije vsechno
a navic GO mu neuskodi
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 21 čer 2009, 23:06
od Yurii
Tak do nej dej turbo GO3 a bude
Ne ted vazne, co je to za vyrobce?
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 21 čer 2009, 23:25
od Rave
mirpie píše:turbo ale potřebuje velkej průtok. Z hlavy nevim, kolik tam toho má téct...
nepotrebuje velkej prutok.tohle prave usmernuje pouzita restrikce ktera je velice nutna.
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 21 čer 2009, 23:30
od Rave
Yurii píše:Tak do nej dej turbo GO3 a bude
Ne ted vazne, co je to za vyrobce?
KKK KO3 je dmychadlo pouzite na koncernovem motoru vw 1.8T 110kw.
nemyslim ze tohle je vhodne dmychadlo
zkus se kouknout sem a uvidis
http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html