Vrzání palubovky, materiál interiéru
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Já bohužel ano.U mně to dělají výdechy klimatizace na levé i pravé straně palubovky.Vždy než se srovnají teploty,tak si to na nerovnostech zapraská.Prostě roztažnost materiálů.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Reklama
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
+1matysekul píše:Já bohužel ano.U mně to dělají výdechy klimatizace na levé i pravé straně palubovky.Vždy než se srovnají teploty,tak si to na nerovnostech zapraská.Prostě roztažnost materiálů.
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
U mna takisto pri zapnuti klimy popraskavaju A-stlpky a interier je nachylny na poskrabanie, az to nie je pekne: konkretne schranku u spolujazdca, displej radia a ventilacie a plastove kryty zadnej casti prednych sedadiel (kto tie kryty tam vobec vymyslel ). Dalej je vidiet kazda kvapka na madlach dverimatysekul píše:Já bohužel ano.U mně to dělají výdechy klimatizace na levé i pravé straně palubovky.Vždy než se srovnají teploty,tak si to na nerovnostech zapraská.Prostě roztažnost materiálů.
Roztaznost je pekna vec, ale u Nissanu ani po 200 000km neprasklo nikdy nic a skrabance som mal iba na plastu u Constructu, ked som sa netrafil klucom pri zamykani/odomykani zpiatocky Zas Nissan mal penove plasty iba u kolien spolujazdca, iank tvrdy plast (ale jednoznacne odolnejsi).
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Já mám zase lehce dodrápaný spodky předních dveří a plasty kolem sedadel.Palubka a sloupky zatím dobrý.Vzadu moc lidí nejezdí,takže sedadla nejsou dodrápaný.Na to snad jedině potahy.
P.S:Hádky promáznuty....
P.S:Hádky promáznuty....
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Dobry den panove,
nejaky povrznuti palubky je normalni u kazdyho auta. Ted me ale zacalo trapit takovy cvakani nekde od pristrojovyho panelu.
Poprve se to projevilo pred dvema mesici (na Hlavkove moste, kde jinde) a pak klid, pak pred ctrnacti dny a dnes. Pokazde za jinych teplotnich podminek a na nerovnostech. Je to zvuk jako kdyz cvaka nejaky rele. Nedela vam to nekomu taky? Rad bych kdyby me nekdo spravne navedl.
nejaky povrznuti palubky je normalni u kazdyho auta. Ted me ale zacalo trapit takovy cvakani nekde od pristrojovyho panelu.
Poprve se to projevilo pred dvema mesici (na Hlavkove moste, kde jinde) a pak klid, pak pred ctrnacti dny a dnes. Pokazde za jinych teplotnich podminek a na nerovnostech. Je to zvuk jako kdyz cvaka nejaky rele. Nedela vam to nekomu taky? Rad bych kdyby me nekdo spravne navedl.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Zacala nam lupat predni ridicova operka hlavy. Hlavne na nerovnostech
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Konecne som nasiel posledny zdroj hrkotania na zlej ceste - stredove spatne zrkadlo.
Hladal som to dlho, pretoze manzelka pocula hrkanie na mojej strane a ja zase na jej
Este som to neskusal stisit, pretoze tych zlych ciest na Slovensku az tak vela nie je, teda nepocujem to casto
Hladal som to dlho, pretoze manzelka pocula hrkanie na mojej strane a ja zase na jej
Este som to neskusal stisit, pretoze tych zlych ciest na Slovensku az tak vela nie je, teda nepocujem to casto
Hyindai i30 1.4 Comfort, Indigo Blue, 1/2009
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Přívěsek na klíčích?Měl jsem podobné zvukykarel2 píše:Dobry den panove,
nejaky povrznuti palubky je normalni u kazdyho auta. Ted me ale zacalo trapit takovy cvakani nekde od pristrojovyho panelu.
Poprve se to projevilo pred dvema mesici (na Hlavkove moste, kde jinde) a pak klid, pak pred ctrnacti dny a dnes. Pokazde za jinych teplotnich podminek a na nerovnostech. Je to zvuk jako kdyz cvaka nejaky rele. Nedela vam to nekomu taky? Rad bych kdyby me nekdo spravne navedl.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Taky jsem hledal odkud to jde a zjistil jsem, že zpětné zrcátko a to nejenom na špatných cestách, ale i při vyšší teplotě a nastartovaném motoru rezonuje stále. Slyším to, když na něj lehce poklepu, dělá to zřejmě vnitřní mechanismus a k tomu se bohužel asi nedostaneme.RadoK píše:Konecne som nasiel posledny zdroj hrkotania na zlej ceste - stredove spatne zrkadlo.
Hladal som to dlho, pretoze manzelka pocula hrkanie na mojej strane a ja zase na jej
Este som to neskusal stisit, pretoze tych zlych ciest na Slovensku az tak vela nie je, teda nepocujem to casto
Praskající palubku při puštěné klimě beru jako normál. Teď se mi začaly ozývat oba přední pásy, sedadlo (opěrka) spolujezdce.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Našťastie problém s vrzaním nemám. Auto je po 25 tisíc km tichučké ako keď bolo nové. Kvalita spracovania je veľmi dobrá. Nebolo to tak dávno čo sme zo značky s kamošmi robili srandu, že hnujdaj a pod. Ale teraz už viem aké bude moje ďalšie auto ( veľmi sa mi páči ix35 ). Zase
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Taky bych si dal říct,jen ta cena je docela veliká...vlado1979 píše:Našťastie problém s vrzaním nemám. Auto je po 25 tisíc km tichučké ako keď bolo nové. Kvalita spracovania je veľmi dobrá. Nebolo to tak dávno čo sme zo značky s kamošmi robili srandu, že hnujdaj a pod. Ale teraz už viem aké bude moje ďalšie auto ( veľmi sa mi páči ix35 ). Zase
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Vracim k pazvuku z palubky. Uz jsem ho identifikoval - zlata D1, to je test road
Dela to jako obvykle plast zcela vepredu u celniho skla, staci pritlacit a prestane.
Zmatlo me, ze to vydavalo lupavy zvuk jako nejake rele, zadne krupani nebo vrzani.
Zvlastni vec je, ze jakmile objevim zdroj pazvuku, tak me to prestane trapit,
mate to nekdo podobne?
Jinak komu auto nevrze, tak ma bud stesti nebo je hluchy anebo je to kutil. Protoze vsechna auta,
kteryma jsem jezdil, vic nebo min vrzala. A byla to auta i s cenou pres 600k. Tak nevim. Myslim, ze
na nasich cestach se musi zakonite rohrkat kazde auto.
Dela to jako obvykle plast zcela vepredu u celniho skla, staci pritlacit a prestane.
Zmatlo me, ze to vydavalo lupavy zvuk jako nejake rele, zadne krupani nebo vrzani.
Zvlastni vec je, ze jakmile objevim zdroj pazvuku, tak me to prestane trapit,
mate to nekdo podobne?
Jinak komu auto nevrze, tak ma bud stesti nebo je hluchy anebo je to kutil. Protoze vsechna auta,
kteryma jsem jezdil, vic nebo min vrzala. A byla to auta i s cenou pres 600k. Tak nevim. Myslim, ze
na nasich cestach se musi zakonite rohrkat kazde auto.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Ja kdyz to zjistim, tak sem spis nastvanej, ne ze mi to prestane vadit
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
No me to stve do te doby, dokud to dela a nevim odkud. Asi jsem divnej
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
ja jazdim vzdy zo zapnutym radiom a tym padom nic nepocut Ale minule som si skusil ist bez radia a ziadne vrzanie alebo hrkotanie som nepocul a to si myslim ze pocujem celkom dobre a tiez celkovo vnimam chovanie auta.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...