Stránka 3 z 4

Napsal: 12 zář 2006, 09:04
od xmrak
2 rasty : mám jediné vysvětlení , zub času, tohle křídlo bylo téměř jedno z prvních ... za to se samozřejmně omlouvám ...

co jiného tam ještě děláte ??? na getze např ...

Napsal: 12 zář 2006, 16:53
od Rasty
xmrak píše:2 rasty : mám jediné vysvětlení , zub času, tohle křídlo bylo téměř jedno z prvních ... za to se samozřejmně omlouvám ...

co jiného tam ještě děláte ??? na getze např ...
vše co prodávají firmy Lumma, Carline, M Design, Wissman, TuneMaster, CSR, AW, Hofelle, SRS (pod touto značkou prodává šéf pouze své výrobky www.srs-tec.de a má tam i své vymazlené červené Porsche 993 vlastnoruční úpravy), jestli se něco dělá na getze fakt nevim. Křídel tam je máme mraky a určitě by nějaké pasovalo.

Napsal: 12 zář 2006, 20:38
od honzik
Když se bavite o te karbonové kapotě tak jsem nahodou našel v Autosport-tuningu č.09jak pokarbonovat kapotu a si to je určitě levnějši než ji někde schanět za šileny penizeJe tam celkem slušně popsanej zpusob jak na to.Kdybych měl skener tak bych to oskenovel ale boužel nic takoveho nemam.

Napsal: 12 zář 2006, 23:34
od MartasZ
No jo.. ale účel karbonový kapoty je v odlehčení a ne v tom aby to vypadalo.. od toho je karbon, že je lehkej.. proto je tak drahej :-)
Nějaký pokarbonování nemá smysl.. to si tam pak klidně můžeš dát falešný nasávače a podobný kraviny..
Můj názor je, že když tuning, tak funkční :twisted:

Napsal: 13 zář 2006, 00:02
od honzik
To maš pravdu ale pokud to chce někdo jen na okrasu tak je tahla možnost

Napsal: 13 zář 2006, 00:16
od MartasZ
Nevim no.. já bych se styděl, nemít to funkční.. prostě mi to přijde trapácký.. to je jak když má auto vzadu bubny a daj si tam ty imitace kotoučů.. no prostě hrůůůůůůůůůza :-(

Napsal: 13 zář 2006, 01:01
od black_sheep
MartasZ píše:Nevim no.. já bych se styděl, nemít to funkční.. prostě mi to přijde trapácký.. to je jak když má auto vzadu bubny a daj si tam ty imitace kotoučů.. no prostě hrůůůůůůůůůza :-(
tak tak... ;)

Napsal: 13 zář 2006, 07:43
od xmrak
Rasty píše:
xmrak píše:2 rasty : mám jediné vysvětlení , zub času, tohle křídlo bylo téměř jedno z prvních ... za to se samozřejmně omlouvám ...

co jiného tam ještě děláte ??? na getze např ...
vše co prodávají firmy Lumma, Carline, M Design, Wissman, TuneMaster, CSR, AW, Hofelle, SRS (pod touto značkou prodává šéf pouze své výrobky www.srs-tec.de a má tam i své vymazlené červené Porsche 993 vlastnoruční úpravy), jestli se něco dělá na getze fakt nevim. Křídel tam je máme mraky a určitě by nějaké pasovalo.
Myslíš že by si se mohl po něčem podívat .... takovej doplněk by se mi líbil ... nejlépe za rozumnou kamarádskou cenu ...

Napsal: 13 zář 2006, 17:51
od Rasty
2Martasz: no já osobně proti pokarbonování nic nemám. Naopak si kapotu chci pokarbonovat. Někdo kdo chce jezdit sprinty, tak beru že koupí origo karbonovou, ale pro mě kterej to chce ít jen jako styling, tak jsou to zbytečně vyhozené peníze, když vizuální efekt je stejnej :wink: Jde jen o to kdo co che s autem dělat. Pokarbonování se dělá normálně a má to 80%aut jelikož ty lidi nejsou blbý, aby vyhazovali 20000 za kapotu když sprinty ani závody nejezděj. A je rozdíl dát 20000 za karbonovou kapotu nebo 7000 za pokarbonování.

Napsal: 13 zář 2006, 20:12
od MartasZ
No dobře.. tvůj názor je tenhle, můj tamten a víc bych to nerozebíral :twisted:

Napsal: 14 zář 2006, 07:45
od Petr HC
Tak v tomhle nemůžu než plně souhlasit s Martaszem, pokarbonování kapoty je asi fakt stejnej úlet jako imitace nasávačů, popř. modře svítící ostřikovače :roll:

Napsal: 16 zář 2006, 17:13
od honzik
http://www.gms-composites.com/indexcz86.html MRKNĚ TE SE NA TEHLE ODKAZ SNAD BUDE FUNGOVAT TAM BY KAPOTU SNAD I UDĚLALI A MOŽNA NE JEN KAPOTU.CO TAKHLE CELE AUTO ODLEHČIT :)

okomentovani

Napsal: 29 říj 2006, 21:13
od Žluťasek
Abych byl uprimny Panove docela me u vas prekvapuje nechut a odpor k tuningu tim nerikam ze original neni krasny ale podle nne chce byt kazdy necim vyjmecny a hlavne ma kazdy svuj styl a kazdy se nespokoji se seriovkou jako vy.Ja patrim zrovna mezi ty ktere se se svym milackem v originalnim stavu nespokojily.Me s-coupe z 92 bylo docela hodne pozmeneno a jedine u ceho jsem zustal byl podobny zluty lak s vyjmkou strechy a na jare je v planu dostrikani kapoty do stejne barvy jako je strecha a to je cerne tak doufam ze se mnou neprestanete komunikovat :evil:

Napsal: 29 říj 2006, 22:12
od Hardcam
Sdilim naprosto Tvuj nazor, seriova Lantra me taky moc neuspokojovala...

Re: okomentovani

Napsal: 30 říj 2006, 07:06
od Petr HC
??? píše:Abych byl uprimny Panove docela me u vas prekvapuje nechut a odpor k tuningu tim nerikam ze original neni krasny ale podle nne chce byt kazdy necim vyjmecny a hlavne ma kazdy svuj styl a kazdy se nespokoji se seriovkou jako vy.Ja patrim zrovna mezi ty ktere se se svym milackem v originalnim stavu nespokojily.Me s-coupe z 92 bylo docela hodne pozmeneno a jedine u ceho jsem zustal byl podobny zluty lak s vyjmkou strechy a na jere je v planu dostrikani kapoty do stejne barvy jako je strecha a to je cerne tak doufam ze se mnou neprestanete komunikovat :evil:
Já jsem na 100% příznivce tuningu. Jen si pod pojmem "tuning" nepředstavuju hliníková křídla, obrovský nárazníky, samolepky a modrý parkovačky. :twisted: