Re: Hodnocení servisů Hyundai
Napsal: 21 lis 2008, 14:33
S tím STK to zní opravdu dobře... nápad se cení
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Ze zákona je záruka na všechno 2 roky a záruku nelze nijak omezit. Jakékoli ustanovení, které by zhoršovalo postavení zákazníka a omezovalo by ho v uplatnění jeho práv, je od počátku neplatné. Tedy, i na brzdové obložení a tlumiče je záruka dva roky. Něco jiného je ovšem doba záruky a běžné opotřebení. Uvedu dva příklady:Espero píše:Nevím přesně jak u Hyundaiů, s H1 jsem záruku neřešil, koupil jsem to jako 2 letý vůz těsně po záruce. U dacie jsou některé díly ze záruky jmenovitě a předem vyjmuty (stěrače, tlumiče, některé části brzd a spojky - obložení, žárovky atd. atd.).
Tak je jasné, že asi nikdo soudný nepůjde reklamovat žárovku, protože to je spotřební díl. O tom není spor. Jenom jsem chtěl přiblížit, že u stejného dílu může nastat opotřebení provozem a může dojít i k závadě, na kterou lze uplatnit záruku. Je pravda - i mnou ověřená, že Hyundai poskytuje velmi nadstandardní servis při uznávání záruky. To, co by jinde technik neuznal, v Hyudai bez problémů vezmou na záruku. U mne třeba prasklé svody. Ačkoli bylo auto téměř rok po záruce, tak svody včetně katu vyměněny bezplatně. Taková odměna za to, že jsem i po záruce navštěvoval značkový servis a třeba i za to, že jsem si nenosil vlastní olej. Kdybych to musel cálnout ze svého, stálo by to cca 37 000,- Někdy se vyplatí neškudlit každou korunu.Mexican píše:jandaxx suhlas.. prave mi chcipla ziarovka v lavom svetle, po roku.. ale odsvietenych cca 40 000km co je hodin a hodin... ono zas treba vidiet veci trochu realne a brat opotrebeie dielcov ako povinnu investiciu do prevadzky vozidla
Nevies nahodou, co ti tam vrzgalo? Alebo co s tym riesili?Vilda píše:Dneska jsem byl v AutoPalace v Butovicích, na odstranění vrzání předního sedadla. Přístup techniků profesionální a závada odstraněna během několika hodin. Takže vcelku spokojenost ....