Stránka 3 z 4

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 28 lis 2008, 13:23
od Hardcam
Tak to se musim podivat do supliku, ale mel jsem zato, ze k ni jsou fialovy.

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 28 lis 2008, 13:29
od Haer
Mr. HYUNDAI píše:Ty u máš u Sonaty NF fialový klíč? Já měl za to, že v těchto Sonátách, stejně jako v např. v Accentech LC, už jsou předkódované imobilizéry a jsou k ní jen 2 resp. 3 černé klíče (viděl jsem i šedé). Nějak se v tom asi ztrácím :? :? :? .
U Accenta LC (je to doufam ten muj,model 2003-2005 :) ) je to tak, jen dva cerne klice a stitek s cislem...

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 28 lis 2008, 13:57
od mirpie
Mr. HYUNDAI píše:Pokud máš tyto klíče, tak máš čip imobilizéru zalitý v tom plastu. Když se na klíč budeš dívat ze spodu (jako kdyby sis chtěl klíčem vypíchnout oko), tak na jedné straně máš v oblouku plastu malou plošku (nedá se to bohužel vyfotit) a za tím je čip. A koukni se na spínačku měla by mít černý okraj s popisky :-).
Proč by Coupé 1997 nemělo mít imobilizér :wink:?
tak neříkám, že Coupé 97 nemůže mít imobilizer, mluvim o tom svém konkretnim coupe, že ty klíče nevypadaj na to, že by v sobě měly čipy. Koukám na ten svůj klíč a při pohledu odspodu (osa oka s osou klíče) a žádnou plošku nevidim. Mimochodem, neviš, co znamenaj ty písmenka na tom klíči? Na uvedené fotce je na černém plastu klíče vyryté písmeno "M", to tam mám taky. Na samotném kovu klíče pak na fotce písmeno "E", já mám písmeno "J"

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 28 lis 2008, 14:37
od Mr. HYUNDAI
To mirpie: Písmenko "M" na plastu znamená "Master key" - plnohodnotný klíč; může být též "S" znamenající "Service key" - jen klíč do spínačky a dveří (u Sonaty a Grandeura) a fialový byl jen se znáčkem.
Písmenka na železe určují velikost matrice (jestli mě pamět neklame) a liší se dle modelových řad.
Večer zkusím vyfotit tu plošku a hodit to sem.

To Haer: Ano, to je stejný jako mám teď já :). Původní LC byl první bez kódovacího klíče.

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 28 lis 2008, 14:55
od broža
Hardcam píše:
Btw, ta planzeta za 90Kc je bomba, ale co stoji ji vybrousit a kde?
myslim ze by to zvladlo lepsi zamecnictvi to vybrousit podle origo klice.. ale nevim .. skusim se optat

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 28 lis 2008, 18:36
od Mr. HYUNDAI
To mirpie: Nedá se to vyfotit, tak zkusím podrobný popis. Když se na tu plastovou hlavu podíváš, tak je slisovaná ze dvou polovin a je i vidět po obvodu plastu "svařovací" linka. Když po této lince pojedeš od matrice po obvodu, tak v jednom místě blízko matrice je něco jako ploška nebo vtok. Je to strašně malinké, ale je to zblízka vidět. Přímo za tím se schovává čip :D. Jestli to tam nenajdeš, tak se na to budeme muset mrknout na nejbližším srazu, tam už snad chybět nebudu :wink:.

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 28 lis 2008, 19:21
od Haer
Tak jsem to zkusil vyfotit. Je to něco jako tohle?
klicek.jpg
klicek.jpg (18.73 KiB) Zobrazeno 1610 x
A jak vlastně probíhá komunikace? Jsou data z imobilizeru přenášeny rádiově, něco jako bývají bezkontaktní ID karty ke dveřím?

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 28 lis 2008, 20:02
od Vita
Kolem spinaci skrinky je antena a v klici je chip ...
A je to podobny jako ID karta ....

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 28 lis 2008, 21:45
od kokroff
Presne tak, pracuje to na principu RFID. antena je tam pro prenos informace i pro napajeni, tzn funguje jako jakysi transformator bez jadra.

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 28 lis 2008, 22:51
od Mr. HYUNDAI
To mirpie: Haer vyfotil správné místečko. Tam je čip :wink:.

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 29 lis 2008, 13:46
od mirpie
jo, to tam mám....Velké převkapení, netušil jsem, že v tom něco je...:-)

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 01 pro 2008, 18:54
od broža
.. doufam ze to bude jenom minimalni opotrebeni ,treba uhliky .. doufam ze nebudu muset menit kotvu ... to rikal ze je zalezitost 2000-3000,- tak budu verit v rychlou a kvalitni praci :|

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 07 pro 2008, 15:55
od velwo
Broža, mam rovnaky problem ako ty, v servise mi povedali, ze problem je na 90% v starteri, tak napis potom, ako vsetko dopadlo. chcem lantru predat a dat ju do poriadku, preto ma to zauijima :wink:

broža píše:takze muj problem opravdu nebyl v imobiliseru ..imobiliser uspesne odpojen(mimochodem podle elektrikare prace s klestema a spojovacim materialem na 5 minut i s promerenim a hledanim kabelu :D ) takze tohle zabezpeceni asi taky nic moc prace :roll: ..
nicmene auto porad nestartuje a prave ted se snazi vyndat starter z auta ... doufam ze to bude jenom minimalni opotrebeni ,treba uhliky .. doufam ze nebudu muset menit kotvu ... to rikal ze je zalezitost 2000-3000,- tak budu verit v rychlou a kvalitni praci :|

Re: odpojeni imobiliseru

Napsal: 07 pro 2008, 21:30
od broža
dam vedet ..u me to je taky na 90 % starterem ... jsem bez auta jak bez ruky

Re: odpojeni imobiliseru/ proc to nestartuje ?

Napsal: 09 pro 2008, 18:21
od broža
tak ted mi volal opravar ze si muzu dojit pro auto zitra rano ... startuje to ... a zavada byla v utrzene kotve starteru ,ktera se zasekla ve venci ... oprava za 4500 ...nova kotva +odpojeni imobilisezu, rovnou jsem si nechal vymenit svorky na baterce a samozrejme prace .. ... uz se tesim jak zase budu moct jezdit ...predcasny Vanoce :lol:

adresa na firmu co to opravila ..pokud se nekdo nachazi pobliz Usti n/ Labem www.mbis.cz