Stránka 3 z 3

Re: Airbagy

Napsal: 11 led 2009, 11:25
od mirpie
jo, ten pytel vypadá dobře, po vymazání chyby diagnostikou z řídící jednotky airbagů by ti měla po otočení klíčku kontrolka 5x bliknout a zhasnout, pak vše funguje.

Ty konektory pod sedadly jsou nejpravděpodobněji přípravou pro vyhřívané sedadla, které nemáš. Já to tam mám taky.

Re: Airbagy

Napsal: 11 led 2009, 11:28
od Rybář
mirpie píše:jo, ten pytel vypadá dobře, po vymazání chyby diagnostikou z řídící jednotky airbagů by ti měla po otočení klíčku kontrolka 5x bliknout a zhasnout, pak vše funguje.

Ty konektory pod sedadly jsou nejpravděpodobněji přípravou pro vyhřívané sedadla, které nemáš. Já to tam mám taky.
Jo, to mě taky napadlo s těma vyhřívanýma sedadlama, ale zaráželo mě, že tam je lepící páska... Vypadá to, že to někde zapojený bylo. Jinak ta kontrolka mi blikne 6x, ale to je asi v pořádku

Re: Airbagy

Napsal: 11 led 2009, 11:30
od mirpie
možná je to 6x, nevim přesně. Měl bys to mít ok. Ta lepící páska na tom není špatná, pokud je izolační. Je to bezpečnější, než kdyby tam nebylo nic a náhodou v tom bylo napětí..

Re: Airbagy

Napsal: 11 led 2009, 11:31
od Rybář
Ok, tak dík, hlavně, že to nesouvisí s těma airbagama :D

Re: Airbagy

Napsal: 11 led 2009, 13:25
od Kamil
Mělo by to být O.K. pokud tam není ,jak už tu někdo psal,ten odpor,který simuluje funkční airbagy.

Re: Airbagy

Napsal: 22 led 2009, 22:57
od black_sheep
mirpie píše:dle fotek to opravdu vypadá ok, ale viděl jsem Coupé, co mělo záslepku přesně jak ta origo, ale byla tvrdá jak kamen, takže tam airbag taky zaručeně nebyl.

Jinak pytel sundat jde celkem rychle a samozřejmě i bezpečně. V první řadě odpoj -pol baterie, pak pro jistotu šlápni na pedál brzdy, at vybiješ kondenzátory (já neodpojoval ani tu baterii, ale ty to udělej) no a pak vezmeš ořech, ale už nevim na kolikátku, možná 6, nebo 8? KAždopádně zezadu na volantu nahmatáš čtyři díry, ve kterých jsou šrouby, právě na tu 6ku nebo 8ku ořech, to uvidíš. Odšroubuješ a to je celý. Pak opatrně pytel (opatrně ne že vystřelí, ale pokud tam pytel je, jsou tam dva konektory, pokud ne, je tam jen jeden tak, at je neutrhneš - od pytlu a od klaksonu). Zezadu musí být velká žlutá nálepka s kecama a korejskýmí znaky atd, to poznáš a hlavně je tam ten bílej konektor. Pokud ne, je to celý jen fake.

Takže jak říkám, odpoj baterku ( - pol), šlápni na brzdu a pak odmontuješ 4 šroubky, to je celý.
ja mam ten stred taky docela dost tvrdej, mozna jak takovej mekci kamen! :-) ale podle slov hujera, tam pytle mam, a kontrolka se chova taky tak jak ma, navic ten dotycnej co mi to prodaval div nerozdelaval ohen, aby do nej strcil ruku, ze to coupe neni po bouracce :-) sam jsem taky nic nenasel co by tomu nasvedcovalo..