Stránka 3 z 4

Re: brzdy

Napsal: 19 pro 2010, 11:57
od pepan
obložení myslím...

Re: brzdy

Napsal: 19 pro 2010, 12:43
od dandy008
Podle překladu z It. manuálu, je to "stráta tlaku-podtlaku v brzdovém okruhu". A to i odpovídá. Možná jsem to ale blbě přeložil. Mě jde o příčinu, čím to je. Co píše český manuál. Má ho někdo ???

Re: brzdy

Napsal: 19 pro 2010, 12:45
od pepan
#-o
máš recht..
obložení to nedignalizuje..to by bylo moc echt..někde ám manuál.ale kde ted nevím..barák je tedkon staveniště

Re: brzdy

Napsal: 19 pro 2010, 16:09
od flashdriver
dandy008 píše:Podle překladu z It. manuálu, je to "stráta tlaku-podtlaku v brzdovém okruhu". A to i odpovídá. Možná jsem to ale blbě přeložil. Mě jde o příčinu, čím to je. Co píše český manuál. Má ho někdo ???
Zkontoluj jestli ti netece vyveva, na primazavani je medena podlozka, pokud jsi s tim z nejakeho duvodu hnul, je velka pravdepodobnost netesnosti

Re: brzdy

Napsal: 19 pro 2010, 16:26
od pepan
já sem měnil akorát prasklou hadičku -vývěva- páč pedál byl jak balon..

Re: brzdy

Napsal: 19 pro 2010, 19:36
od dandy008
Na tu vývjevu kouknu. To by mohlo být. Nedávno jsem "ofroudil", tak se mohla hnout.

Re: brzdy

Napsal: 19 pro 2010, 20:11
od pepan
hledej dole v levo v rohu :mrgreen:
tak naprt zkroucená,že se může zlomit..

Re: brzdy

Napsal: 16 bře 2011, 23:10
od Edgar
Pokud se ti tako kontrolka rozsvítí až po 3 až 4tým sešlápnutí na volnoběh na místě, je to zcela normální, ta vývěva se snaží vysát vzduch ze systému a tím že sešlápneš pedál jí ho tam pouštíš takže ona se stále snaží ho odsát, ale nemáš žádnej zásobník podtlaku takže to co je schopna vývěva vysát je na volnoběh docela málo. Taky může být v horší kondici a to se pak musíte pustit do její demotáže z altíku.
Je tam ve svý podstatě pouze váleček se čtyřma drážkama a kulatá díra posunutá středem mimo osu toho válečku aby se odstředivou silou, lamelami o stěnu té komory při rotaci snažil vytvořit podtlak. Stejně funguje i servo pumpa a při nepatrných špónách který za dobu provozu mají nárok v systému být se tyto lamelky prostě nedaří dostat na správné místo a tímto vzniká netěsnost a pak i riziko tovrby menšího podtlaku.

Nebo může být poškozená membrána v podtlakovým posilovači a to by taky pouštělo vzduch do podtlaku a tím docházelo k nedostatečné jeho tvorbě.

Re: brzdy

Napsal: 17 bře 2011, 12:12
od dandy008
[quote="Edgar"]Pokud se ti tako kontrolka rozsvítí až po 3 až 4tým sešlápnutí na volnoběh na místě, je to zcela normální,

To normální není a vývjeva je pravděpodobně poškozená, nebo zaneřáděná. Ani po deseti "sešlápnutích" by se neměla rozsvítit. Jeepy jsou předymenzované a při Ofrooadu se brzdí pořád.

Re: brzdy

Napsal: 17 bře 2011, 19:16
od Spajky007
dandy008 píše:
Edgar píše:Pokud se ti tako kontrolka rozsvítí až po 3 až 4tým sešlápnutí na volnoběh na místě, je to zcela normální,

To normální není a vývjeva je pravděpodobně poškozená, nebo zaneřáděná. Ani po deseti "sešlápnutích" by se neměla rozsvítit. Jeepy jsou předymenzované a při Ofrooadu se brzdí pořád.


u H 100 i u Gallopra se vývěva rozvítí po několika sešlápnutí tak nevim kde je chyba

Re: brzdy

Napsal: 20 bře 2011, 18:30
od dandy008
Opravdu to není normální a buď máš nekde zpuchřelou hadici, nebo zapranou vývjevu či prasklou membránu v posilovači. Za "B" bývá povědšině správně.
Může ti tvrdnout pedál ale nesmí se rozsvítit kontrolka. Vývjeva to musí utáhnout.

Re: brzdy

Napsal: 20 bře 2011, 20:10
od flashdriver
Jestli pocasi da, budu zitra chytrejsi

Re: brzdy

Napsal: 30 bře 2011, 01:06
od flashdriver
Tak uz jsem chytrejsi, posilovac v riti, vyveva vycistena, kameny otocene, problem pretrvaval, tak se rozebral posilovac, nikde nebylo nic videt, ale proste pousti, tak jsem tam docasne ńamotal pajero, a musim sehnat jiny, do vrakovistniho ale nejdu, mel jsem jich v ruce 5 a ten muj byl v lepsim stavu. Navrakarne za nej chteli trojku, magori. Nemate nekdo zdroj kde poridit za rozum novy, v druhovyrobe jsem ho nikde neobjevil

Re: brzdy

Napsal: 19 dub 2011, 15:38
od flashdriver
Takze vyreseno: Posilovac, protoze novy stoji 26000 a na vrakovistich malo a spatne, dal jsem tam pajero, je mensi, tak jsem jej musel otocit "vyvodem" na druhou stranu, dulezite jsou delsi srouby ktere to drzi na kastli, ten mezikus je tam dulezity zachovat, jinak to porad pribrzduje.
Vyveva vycistena a otoceny kameny, porad spatne, v otackach to brzdilo, ale jak poklesly, brzdyl jsem natvrdo, hodne neprijemna vec.
Tak jsem se rozhodl vymenit vsechny hadicky a objevit tak netesnost, prvni hadice kterou jsem vzal do ruky byla do pulky rizla, je to ten vajgl mezi pumpou a mosaznou trubickou, ktera to vede smerem k posilovaci. Hadicka za par korun se vymenila a brzdi to jak ma a Dandy ma pravdu, (ted uz) muzu na pedalu skakat cele odpoledne a kontrolka se nerozsviti, takze komu to dela, bezte nejdriv po hadicich a hadickach, nez zacnete utracet a zbytecnosti, jako ja

edit: A jako orientacni pomucku muzu poradit: metrova hadice 10mm prumer, nasadit na tu mosaznou trubicku nad posilovacem(je k ni pripojem posilovac) a na volnobezne otacky se musi udrzet, kdyz ji ucpete prstem, jak jsem mel tu hadici rizlou, tak to sice sosalo, ale vahu hadice to neuneslo, ted muzu s rukou rozumne cukat a nespadne

Re: brzdy

Napsal: 23 bře 2012, 18:15
od dandy008
Zdar chlapi. Gala jsem prodal a zůstali mi doma BRZDNÉ SEGMENTY (obložení a destičky). Bude li někdo chtít, dám je za 1500kč - komplet.
Už sem nechodím tak mi pište na : Lesman@atlas.cz