tak jsem strávil půlku slunečného odpoledne před garáží a rozebral půlku interiéru. Vyhodil jsem komplet zadní sedadla (tahat to z Coupé je zážitek), oddekloval ten obrovskej boční plast vzadu (potřeboval jsem opravit i bezpečnostní pás, byl pořád překroucenej už když jsem to koupil, tak jsem to vyndal, rozebral, složil a už ok) a dostal jsem se seshora k palivové nádrží, resp. k tomu konektoru. Je tam 5 nebo 6 kabelů, tři tlustší, od čerpadla a dva nebo tři tenčí, od palivoměru. Vodič odpojující palivoměr z činnosti jsem našel. Je to
ZELENÝ vodič. Po jeho přestřihnutí ručička palivoměru začala ochotně padat na E, ovšem má to jeden háček. Funguje to jen při zapnutém klíčku zapalování. To byl ten důvod, jak tu někdo psal, že měl budíky vytažený doma a palivoměr na Ečku nebyl. Tento fakt mi nějak nevadí a nebránil tak v natažení kabeláže s vypínačem. Přepnu vypínač a ručička spadne pomalejším tempem na E. Jakmile vytáhnu klíček ze zapalování, ručička zůstane v dané poloze.
Takže třikrát hurá!
.
Nevim, jak má kabely značené Accent, ale řekl bych, že stejně.