Re: Můj první kontakt s i20tkou
Napsal: 04 dub 2011, 19:54
Zdravím všechny,odedneška mám možnost testovat týden i20 a chtěl bych taky přispět ktomuto tématu...
Měl jsem na testování vybranou iX20 a to jen ztoho důvodu protože jsem mohl otestovat Kiu Vengu že prý je lepší jenže výbava classic je cenově docela někde jinde a pro mě a přítelkyni byla dostupnější volba i20 v plný výbavě za poměrně dobrou cenu.Ovšem nemohl jsem si představit jak je to všechno velké první dojem z prostoru co se týče pro cestující je dostatečný ovšem co se týče kufru není to úplně podle mých představ nevim či existujou kočárky které se dají složit do takhle ,,malého'' kufříku plus nějaké zavazadla při výhledu do budoucna auto si nepořizuju jen na rok či dva a proto jsem si ho vybral na test abych viděl či vněm se dá sem tam něco převést.
Mám kdyspozici motorizaci 1,2KAPPA auto má najeto cca 1200km můj první dojem po nasednutí nastartování a rozjetí je že bych si představoval tiší chod oproti Venze je hlučnější i když je to možná můj první dojem.Dneska jsem ho projel po okrskách a na naší výpadovce jsem to trochu rozjel na 120km/h auto výborně zvládá zatáčky ve větší rychlosti i při nerovnosti zadek vozu seděl.Při 120km/h auto neplavalo drželo dobře akorá motůrek už byl docela slyšet.Co se týče samotného elektrického posilovače řízení moje hodnocení je průměrné jsou zkrátka lepší a nemám z něho extra dobrý dojem.No a pak se tu psal problém s vrzacíma sedačkama ano i vtomto autě vrže sedačka přímo řidiče audio je super (zvuk i samotné radio a ovládání je přehledné) akorád nevim na co je ten AUX nevypadá to že bych tam mohl narvat 3,5 jack dál by každý Hyundai a každá jeho verze by měla mít systém uzamčení vozu při rozjezdu u tohodle to prostě nefunguje nevim či se to někde aktivuje nebo ne...
Zatím jsem to projížděl sám do konce týdne určitě tento vůz plně obsadim a uvidim co vyleze z výkonu
To jsou zatím všechny moje první poznatky
Měl jsem na testování vybranou iX20 a to jen ztoho důvodu protože jsem mohl otestovat Kiu Vengu že prý je lepší jenže výbava classic je cenově docela někde jinde a pro mě a přítelkyni byla dostupnější volba i20 v plný výbavě za poměrně dobrou cenu.Ovšem nemohl jsem si představit jak je to všechno velké první dojem z prostoru co se týče pro cestující je dostatečný ovšem co se týče kufru není to úplně podle mých představ nevim či existujou kočárky které se dají složit do takhle ,,malého'' kufříku plus nějaké zavazadla při výhledu do budoucna auto si nepořizuju jen na rok či dva a proto jsem si ho vybral na test abych viděl či vněm se dá sem tam něco převést.
Mám kdyspozici motorizaci 1,2KAPPA auto má najeto cca 1200km můj první dojem po nasednutí nastartování a rozjetí je že bych si představoval tiší chod oproti Venze je hlučnější i když je to možná můj první dojem.Dneska jsem ho projel po okrskách a na naší výpadovce jsem to trochu rozjel na 120km/h auto výborně zvládá zatáčky ve větší rychlosti i při nerovnosti zadek vozu seděl.Při 120km/h auto neplavalo drželo dobře akorá motůrek už byl docela slyšet.Co se týče samotného elektrického posilovače řízení moje hodnocení je průměrné jsou zkrátka lepší a nemám z něho extra dobrý dojem.No a pak se tu psal problém s vrzacíma sedačkama ano i vtomto autě vrže sedačka přímo řidiče audio je super (zvuk i samotné radio a ovládání je přehledné) akorád nevim na co je ten AUX nevypadá to že bych tam mohl narvat 3,5 jack dál by každý Hyundai a každá jeho verze by měla mít systém uzamčení vozu při rozjezdu u tohodle to prostě nefunguje nevim či se to někde aktivuje nebo ne...
Zatím jsem to projížděl sám do konce týdne určitě tento vůz plně obsadim a uvidim co vyleze z výkonu
To jsou zatím všechny moje první poznatky