Neviem ako to presne funguje, ale toto vysvetlenie nie je technicky správne. Prúd v baterke neklesne-klesnúť môže napätie pod určitú hranicu, čo môže vyvolať alarm. Logiku by som vedel nájsť aj v prietoku prúdu, to znamená, ak je auto strážené, predpokladá sa, že na svoju vnútornú potrebu berie napr. 15 mA a zvýšený odber (otvorenie kapoty) by mohlo vyvolať poplach, ale asi je to komplikovanejšie, pretože to by sa nemohli nechať rozsvietené parkovačky.89majlo96 píše:uplne ju odpoj a pockaj kym ju nenabijes. Alebo ho skus roztlacit nastartovat a dobit baterku na volnobehu. Ono to nehukalo preto lebo by sa vybila baterka. Ono to hukalo preto lebo v baterke poklesol prud a prud poklesne aj pri otvoreni dveri ked sa zapne vnutorne osvetlenie a tym padom sa zapne alarm, takze preto je v alarme takato funkcia. Pokles prudu moze nastat napriklad ked auto dlho stoji, alebo zabudnes zhasnut vnutorne osvetlenie, alebo pred tym ako si zamkol auto si nieco robil vo vnutri, napriklad pocuval radio alebo mal otovorene dvere. Mohol si to mat dlhsi cas, nenastartoval si, cize sa nedobila bateria a ked poklesol prud pod urcitu hranicu tak vtedy sa zapol alarm.
Takže sa vrátime k tomu poklesu napätia....a myslím si, že ak vplyvom čohokoľvek dôjde k vybitiu batérie pod určitú hranicu, palubný to zaregistruje-ten má oči všade-a dáva nám poslednú výstrahu-zapne alarm-čím ale paradoxne úplne vymláti akumulátor a znemožní naštartovať. Je možné a veľmi pravdepodobné, že ak sa už alarm spustí kvôli vybitej baterke, je tam tak malé napätie, že by sme už aj tak nenaštartovali.