Obavy z i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
S šestistupňovým automatem v jsem jel ve Veracruzu s benzínem i naftou motorem. Odváděl super práci. Byla tam možnost ruční volby rychlosti stejně jako u našeho Santa Fe SM. Zátah mě příjemně překvapil. Právě když nové auto, chtěl bych už s 6st. automatem. Řazení se nijak nehádalo a při předjíždění kamionu jsem ještě musel brzdit abych nepopostrčil taťku v modrákovi.
U té I30 mi řazení přijde stejně dělané jako u Trajeta, ale ten ho měl pod volantem. Ovšem s tím jsem jel asi dvakrát a dodnes jsem pořádně nepochopil jak pohodlně přeřadit z D na nějaké číslo. Takže jsem stále jezidl na D. I tak to jelo velmi slušně díky tomu že to byl 2,7V6 a měl menší odpor vzduchu než náš modrák.
K té dálnici. Předvčerejšky jsem se vrátil po dálnici z Brna a popravdě se nedivím, že se I30 podle někoho tady stává nezvladatelná. I já jsem po ujetí krátkého úseku taťkovi oznámil ať si přepraví peněženku kdyby nás stavěli "pomáhat a chránit" že stále jedeme v levém pruhu. To se prostě nedalo. Tlumiče by musely vypustit duši.
Té I30 bych se nebál. Horčí než Ochcáfka to nebude.
U té I30 mi řazení přijde stejně dělané jako u Trajeta, ale ten ho měl pod volantem. Ovšem s tím jsem jel asi dvakrát a dodnes jsem pořádně nepochopil jak pohodlně přeřadit z D na nějaké číslo. Takže jsem stále jezidl na D. I tak to jelo velmi slušně díky tomu že to byl 2,7V6 a měl menší odpor vzduchu než náš modrák.
K té dálnici. Předvčerejšky jsem se vrátil po dálnici z Brna a popravdě se nedivím, že se I30 podle někoho tady stává nezvladatelná. I já jsem po ujetí krátkého úseku taťkovi oznámil ať si přepraví peněženku kdyby nás stavěli "pomáhat a chránit" že stále jedeme v levém pruhu. To se prostě nedalo. Tlumiče by musely vypustit duši.
Té I30 bych se nebál. Horčí než Ochcáfka to nebude.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
To máš pravdu, ono snad tvrdší auto než Kokta ani v této třídě není !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
ještě k té spojce...známej má 2 firemní ceedy, není třeba si dělat iluze o tom jak se tam k těm autům lidi chovaj, někteří jezděj jak idioti, po 70t spojka skutečně odešla, oprava stála 15t, servis to na záruku neuznal.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Je to sice zvláštní, ale záruční podmínky a rozsah záruk se u a u KIA značně liší. Jestliže po 70.000 km byla spojka v čudu, záleží na tom proč. Pokud byla důvodem totálně sjetá lamela, pak to na záruku nevezme nikdo.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Podívejte my měnili na Běloušovi spojku asi v 54 000Km. Kupovali jsme o s najetýma 53 000 a asi se k němu chovali nedobře. Teď mám dalších asi 45 000 najeto a zatím bez problémů. Už se blíží ta minulá kritická mez tak uvidíme. Jo u automatu takovej problém nemáme:-D
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
A proto zastavam nazor, ze auto, ktery furt jezdi, se nesere. Kdybych mel najet jen treba 10tkm rocne, auto bych si nekoupil, protoze by se mi to nevyplatilo a prislo by mi to naprosto zbytecny a mel bych pocit, ze to auto spis trapim. Stacilo mi videt porovnani dvou identickych aut - jedno pul roku stalo a druhe za pul oku najelo 25tkm. Auto, ktere stalo, melo v haji gumy, korodovalo a viditelne starlo a po nastartovani vydavlo desivy zvuky (vyroba auta 01). To, ktere jezdilo, bylo v uplne jiny kondici a vyse zmineny znaky se vubec neprojevily - uz treba to, ze dostavalo neustale cerstvy benzin. Obe moje auta najetou pres 200km denne a krome beznych veci netreba nic navic. A co se tyce ojetiny, asi dam prednost autu, ktery ma za stejne obdobi vic najeto (treba 25tkm rocne) nez autu, kteremu to vychazi na par km.Mr. HYUNDAI píše: A co se týče spolehlivosti i30. Jednu máme ve firmě a nedělám si iluze o tom, jak se k tomu autu naši zaměstnanci chovají. Je tu rok a půl, zatím zcela bez problémů.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Já jsem spíš narážel na to, jak s tím ti kluci jezdí. Z cizího krev neteče, takže se moc netrápí ani s vyhýbáním se kanálům, ani s šetřením studeného motoru atp. Ale je fakt, že zatím všechna auta jejich zacházení přežila - Getz i Accent jezdí bez problémů i teď a ani jeden např. olej nebaští .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Obavy z i30
martius: (tvoj topic bol locknuty,ale snad si tu odpoved najdes) Neviem aku poruchovost mas na mysli. Zatial sme tu nic seriove neodhalili a aj ked sa u niekoho vyskytla nejaka mensia zavada, voebc by som to nebral ako nieco co sa vyskytuje u kazdeho. Osobne nevnimam ziadny problem na aute a myslim si, ze nie som jediny a skor nasje vacsina. Obcas niekomu niekde nieco treba utiahnut, spojazdnit kontakty, ale nic ine okrem tempomatu na tom aute nie je poruchove. A kedze tempomat dodava "externy" dodavatel, tak to je tiez otazne, ci je problem v i30 alebo niekde inde.
i30 je podarene auticko, ktore ma samozrejme aj nejake vlastnosti, ktore nevyhovuju kazdemu, ale to vobec neznamena, ze je poruchove, ani nic podobne.
PS: V i10 sekcii fora som cital tusim, ze i10 sa oplati viac ako i20. Takze pokial zvazujes i20 alebo i30, tak mas o dovod viac si vybrat nasich tatosov
i30 je podarene auticko, ktore ma samozrejme aj nejake vlastnosti, ktore nevyhovuju kazdemu, ale to vobec neznamena, ze je poruchove, ani nic podobne.
PS: V i10 sekcii fora som cital tusim, ze i10 sa oplati viac ako i20. Takze pokial zvazujes i20 alebo i30, tak mas o dovod viac si vybrat nasich tatosov
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Re: Obavy z i30
děkuji všem:)