Stránka 3 z 3

Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE

Napsal: 17 čer 2009, 09:46
od Rexcor
S šestistupňovým automatem v :hyu: jsem jel ve Veracruzu s benzínem i naftou motorem. Odváděl super práci. Byla tam možnost ruční volby rychlosti stejně jako u našeho Santa Fe SM. Zátah mě příjemně překvapil. Právě když nové auto, chtěl bych už s 6st. automatem. Řazení se nijak nehádalo a při předjíždění kamionu jsem ještě musel brzdit abych nepopostrčil taťku v modrákovi.

U té I30 mi řazení přijde stejně dělané jako u Trajeta, ale ten ho měl pod volantem. Ovšem s tím jsem jel asi dvakrát a dodnes jsem pořádně nepochopil jak pohodlně přeřadit z D na nějaké číslo. Takže jsem stále jezidl na D. I tak to jelo velmi slušně díky tomu že to byl 2,7V6 a měl menší odpor vzduchu než náš modrák.

K té dálnici. Předvčerejšky jsem se vrátil po dálnici z Brna a popravdě se nedivím, že se I30 podle někoho tady stává nezvladatelná. I já jsem po ujetí krátkého úseku taťkovi oznámil ať si přepraví peněženku kdyby nás stavěli "pomáhat a chránit" že stále jedeme v levém pruhu. To se prostě nedalo. Tlumiče by musely vypustit duši.

Té I30 bych se nebál. Horčí než Ochcáfka to nebude.:-D

Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE

Napsal: 17 čer 2009, 09:49
od Mr. HYUNDAI
To máš pravdu, ono snad tvrdší auto než Kokta ani v této třídě není :lol: :lol: :lol:!

Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE

Napsal: 17 čer 2009, 12:21
od saldy
ještě k té spojce...známej má 2 firemní ceedy, není třeba si dělat iluze o tom jak se tam k těm autům lidi chovaj, někteří jezděj jak idioti, po 70t spojka skutečně odešla, oprava stála 15t, servis to na záruku neuznal.

Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE

Napsal: 17 čer 2009, 12:40
od Mr. HYUNDAI
Je to sice zvláštní, ale záruční podmínky a rozsah záruk se u :hyu: a u KIA značně liší. Jestliže po 70.000 km byla spojka v čudu, záleží na tom proč. Pokud byla důvodem totálně sjetá lamela, pak to na záruku nevezme nikdo.

Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE

Napsal: 17 čer 2009, 15:44
od Rexcor
Podívejte my měnili na Běloušovi spojku asi v 54 000Km. Kupovali jsme o s najetýma 53 000 a asi se k němu chovali nedobře. Teď mám dalších asi 45 000 najeto a zatím bez problémů. Už se blíží ta minulá kritická mez tak uvidíme. Jo u automatu takovej problém nemáme:-D

Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE

Napsal: 17 čer 2009, 22:37
od Hardcam
Mr. HYUNDAI píše: A co se týče spolehlivosti i30. Jednu máme ve firmě a nedělám si iluze o tom, jak se k tomu autu naši zaměstnanci chovají. Je tu rok a půl, zatím zcela bez problémů.
A proto zastavam nazor, ze auto, ktery furt jezdi, se nesere. Kdybych mel najet jen treba 10tkm rocne, auto bych si nekoupil, protoze by se mi to nevyplatilo a prislo by mi to naprosto zbytecny a mel bych pocit, ze to auto spis trapim. Stacilo mi videt porovnani dvou identickych aut - jedno pul roku stalo a druhe za pul oku najelo 25tkm. Auto, ktere stalo, melo v haji gumy, korodovalo a viditelne starlo a po nastartovani vydavlo desivy zvuky (vyroba auta 01). To, ktere jezdilo, bylo v uplne jiny kondici a vyse zmineny znaky se vubec neprojevily - uz treba to, ze dostavalo neustale cerstvy benzin. Obe moje auta najetou pres 200km denne a krome beznych veci netreba nic navic. A co se tyce ojetiny, asi dam prednost autu, ktery ma za stejne obdobi vic najeto (treba 25tkm rocne) nez autu, kteremu to vychazi na par km.

Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE

Napsal: 18 čer 2009, 08:40
od Mr. HYUNDAI
Já jsem spíš narážel na to, jak s tím ti kluci jezdí. Z cizího krev neteče, takže se moc netrápí ani s vyhýbáním se kanálům, ani s šetřením studeného motoru atp. Ale je fakt, že zatím všechna auta jejich zacházení přežila - Getz i Accent jezdí bez problémů i teď a ani jeden např. olej nebaští :).

Re: Obavy z i30

Napsal: 20 srp 2009, 11:45
od Laxius
martius: (tvoj topic bol locknuty,ale snad si tu odpoved najdes) Neviem aku poruchovost mas na mysli. Zatial sme tu nic seriove neodhalili a aj ked sa u niekoho vyskytla nejaka mensia zavada, voebc by som to nebral ako nieco co sa vyskytuje u kazdeho. Osobne nevnimam ziadny problem na aute a myslim si, ze nie som jediny a skor nasje vacsina. Obcas niekomu niekde nieco treba utiahnut, spojazdnit kontakty, ale nic ine okrem tempomatu na tom aute nie je poruchove. A kedze tempomat dodava "externy" dodavatel, tak to je tiez otazne, ci je problem v i30 alebo niekde inde.

i30 je podarene auticko, ktore ma samozrejme aj nejake vlastnosti, ktore nevyhovuju kazdemu, ale to vobec neznamena, ze je poruchove, ani nic podobne.

PS: V i10 sekcii fora som cital tusim, ze i10 sa oplati viac ako i20. Takze pokial zvazujes i20 alebo i30, tak mas o dovod viac si vybrat nasich tatosov :)

Re: Obavy z i30

Napsal: 20 srp 2009, 11:54
od martius
děkuji všem:)