Stránka 3 z 3

Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)

Napsal: 19 čer 2009, 17:34
od mireceks
Neplet si pojmy katalyzator a karburator [-X

Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)

Napsal: 19 čer 2009, 17:59
od hlobilp
jednoduse se zarazenou rychlosti a neseslapnutym plynem je spotreba nula.. to z zmeni, pokud otacky motoru klesnou pod urcitou hranici, v mem pripade 1000otacek.. tu hranici zjistite snadno, auto pri poklesu zacne samo "zrychlovat"

Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)

Napsal: 19 čer 2009, 18:15
od mayq
Seir píše:A když mám třícestný řízený katalizátor tak mě to při zařazené rychlosti a nesešlápnutém plynu z kopce bude žrat třikrát tolik než jednocestný katalizátor??? :D
Keby prichadzalo palivo do motora vyfukom tak vtedy mozno hej... :lol: :mrgreen:

Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)

Napsal: 19 čer 2009, 18:33
od antek
Accentdevil píše:
antek píše:
DEDe píše:podle me je to uplne stejny vonobeh a zarazeno z kopce. Jen kdyz ma clovek zarazeno hold si brzi a nedojede dal pokud je pak kam, nadruhou stranu se rika ze kdyz clovek vyradi a dojizdi treba k semaforu ale cvakne mu pak zelene vyhodny to neni protoze musi dat plyn aby roztocil motor kdezto kdyz nevyradi sice si jim brzdi ale udrzuje ho v otackach. Ja sem tu na forum posilal link na ten web jak tam sou clanky o tomhle tam byl velkej clanek a vypadla ze ten co to pise tomu rozumi.

Zaver byl takovejhle- Vyradit kdyz na volne ceste chce clovek dojet co nejdal pak palivo usetri vyrazenim, Z kopce a dojizdenim treba nekoho nebo kolony nebo pred semaforem kde se predpoklada ze clovek se uplne nezastavi ale zase zase na plyn slapne je lepsi nevyrazova a nechat motor v otackach (usetri palivo na jeho roztoceni).

Nehledě na ,že pokud máš zařazno bez plynu a na otáčkoměru víc jak cca 1500 ot,tak nemáš spotřebu žádnou tedy pokud nemáš karbec
To jako fakt? a co kdyz pojedu 160 tak mi to nic nebude zrat jo?? :-k
pokud ve 160 odstavíš plyn tak to doopravdy nebude žrát nic

Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)

Napsal: 19 čer 2009, 19:12
od Seir
týýý jojo koukám na to a já tam fakt napsal místo karburátor katalizator tak to je mazec ještě že už je ten výkend už toho mám fakt dost. ](*,) :D ale když bude karburátor třícestný bude těma cestama stejně proudit víc paliva než u jednocestnýho tím pádem bude žrat ještě o trošku víc to je polemika.... :-k

Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)

Napsal: 23 čer 2009, 11:12
od mirpie
k tomu katalyzátoru - třícestný neznamená, že by měl tři cesty, ale že katalyticky mění tři chemické sloučeniny NOx (oxidy dusíku), CO (oxid uhelnatý) a HC (nespálené uhlovodíky). Jednocestný jen jednu součeninu, např. jen HC.

Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)

Napsal: 23 čer 2009, 11:24
od pepan
myslíte ,že pomáhají ty sr..ky jako...čištění vstřiku atd jak se dají koupit na benzínce za nekřestanský prachy???

Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)

Napsal: 23 čer 2009, 11:26
od mirpie
tak sprej na kontakty nebo známý WD na promázání čehokoli ano, ale přísady do paliva (mimo aditiva doporučená výrobcem) nebo do oleje, toho bych se vyvaroval.

Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)

Napsal: 23 čer 2009, 11:29
od pepan
no to sou ty čistící atd...radši tzo nebudu zkoušet