Stránka 3 z 3
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 19 čer 2009, 17:34
od mireceks
Neplet si pojmy katalyzator a karburator
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 19 čer 2009, 17:59
od hlobilp
jednoduse se zarazenou rychlosti a neseslapnutym plynem je spotreba nula.. to z zmeni, pokud otacky motoru klesnou pod urcitou hranici, v mem pripade 1000otacek.. tu hranici zjistite snadno, auto pri poklesu zacne samo "zrychlovat"
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 19 čer 2009, 18:15
od mayq
Seir píše:A když mám
třícestný řízený katalizátor tak mě to při zařazené rychlosti a nesešlápnutém plynu z kopce bude žrat třikrát tolik než
jednocestný katalizátor???
Keby prichadzalo palivo do motora vyfukom tak vtedy mozno hej...
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 19 čer 2009, 18:33
od antek
Accentdevil píše:antek píše:DEDe píše:podle me je to uplne stejny vonobeh a zarazeno z kopce. Jen kdyz ma clovek zarazeno hold si brzi a nedojede dal pokud je pak kam, nadruhou stranu se rika ze kdyz clovek vyradi a dojizdi treba k semaforu ale cvakne mu pak zelene vyhodny to neni protoze musi dat plyn aby roztocil motor kdezto kdyz nevyradi sice si jim brzdi ale udrzuje ho v otackach. Ja sem tu na forum posilal link na ten web jak tam sou clanky o tomhle tam byl velkej clanek a vypadla ze ten co to pise tomu rozumi.
Zaver byl takovejhle- Vyradit kdyz na volne ceste chce clovek dojet co nejdal pak palivo usetri vyrazenim, Z kopce a dojizdenim treba nekoho nebo kolony nebo pred semaforem kde se predpoklada ze clovek se uplne nezastavi ale zase zase na plyn slapne je lepsi nevyrazova a nechat motor v otackach (usetri palivo na jeho roztoceni).
Nehledě na ,že pokud máš zařazno bez plynu a na otáčkoměru víc jak cca 1500 ot,tak nemáš spotřebu žádnou tedy pokud nemáš karbec
To jako fakt? a co kdyz pojedu 160 tak mi to nic nebude zrat jo??
pokud ve 160 odstavíš plyn tak to doopravdy nebude žrát nic
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 19 čer 2009, 19:12
od Seir
týýý jojo koukám na to a já tam fakt napsal místo karburátor katalizator tak to je mazec ještě že už je ten výkend už toho mám fakt dost.
ale když bude karburátor třícestný bude těma cestama stejně proudit víc paliva než u jednocestnýho tím pádem bude žrat ještě o trošku víc to je polemika....
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 23 čer 2009, 11:12
od mirpie
k tomu katalyzátoru - třícestný neznamená, že by měl tři cesty, ale že katalyticky mění tři chemické sloučeniny NOx (oxidy dusíku), CO (oxid uhelnatý) a HC (nespálené uhlovodíky). Jednocestný jen jednu součeninu, např. jen HC.
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 23 čer 2009, 11:24
od pepan
myslíte ,že pomáhají ty sr..ky jako...čištění vstřiku atd jak se dají koupit na benzínce za nekřestanský prachy???
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 23 čer 2009, 11:26
od mirpie
tak sprej na kontakty nebo známý WD na promázání čehokoli ano, ale přísady do paliva (mimo aditiva doporučená výrobcem) nebo do oleje, toho bych se vyvaroval.
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 23 čer 2009, 11:29
od pepan
no to sou ty čistící atd...radši tzo nebudu zkoušet