coupe 1g: vynechava (cukne): shrnuti v poslednim. pprispevku
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
vyfuk je komplet novy od svodu az ke koncovce, takze ten muzeme vyloucit na 1500%. sani.. no nevim co by tam bylo v riti. klapka je cista, pontenciometr klapky ukazuje, papirovej filtr vymenenej a vyfoukanej, teplotni cidlo vzduchu => zmerim...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
jeste to muze bejt palivo. mrkal jsem do manualu co vstriky.. no a tam pisou ze kdyz na vstrik prilozim prst tak bych mel citit cvakani. idealne mit doma stetoskop.. no skoda ze mamca neni doktorka hehe no k veci: jeden vstrik je nejaky nenahmatatelny, jdu mu promerit odpor.. ale kdyby byl v riti.. hmm, tak by to jelo na tri valce ne, a to bych teda rozhodne poznal..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
jeste se zeptam: nezkousel jste nekdo ty sekundarni vysokonapetovy civky rozebirat?? myslim teda tak aby sli zase slozit, ze bych je zkontroloval. nemam u sebe lantroje abych to prohodil a budu mit az za tyden soucasne s tim abych mel naky cas coz je blby jenze kdyby byli nacaty - to by meli i blbej odpor ne??
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Kde najdu ty cívky?Ted jsem dotáhl coupé na laně,ještě že mám Lantru .
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
aj aj.. tak to si muzem podat ruce cece.. jeste ze mame ty lantry co??
ty civky jsou takovy ty cerny ctyri kulaty veci, do kterejch jsou napichany zapalovaci kabely. je to vpravo.. no zapalovaci kabely, najdes ne? jestli mas multimetr tak ti poradim jak to promerit
ty civky jsou takovy ty cerny ctyri kulaty veci, do kterejch jsou napichany zapalovaci kabely. je to vpravo.. no zapalovaci kabely, najdes ne? jestli mas multimetr tak ti poradim jak to promerit
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Nee, odpor klidně naměříš správnej, ale pokud probíjí tak to leda osciloskopem (a ještě to chce cvik a dobrý oko). Může probíjet jak do země,(jádra) tak mezi závity. Mám na lantře přesně ten samej problém už přes rok a neřeším to, prostě po přeřaení přidávám plyn pomalej. Když je kuchneš, tak to nafoť, asi to pak udělám taky. Pokud se dostaneš na vinutí, tak to zalej nějakou srajdou na trafa (dá se to koupit v obchodech s elektrotechnikou) a mělo by být po problému.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Mám teď možnost nějakech dílu na lantru a jelikož je to stejný motor asi koupím pár věcí a zkusím do přehodit,jinak nevím.Kabely vím kde jsou.vedou z takové krabičky,ta se dá rozebrat?a ten krokový motůrek je jako by nad váhou vzduchu a je to Bosh?
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
kdybys byl pozorny a cetl co tady pisu tak se na ty civky ptam - jestli jdou rozebrat. a taky jsem se te ptal jestli mas multimetr abys to mohl pripadne promerit? rekl jsem si ze kdyby byla jedna z civek spatna, tak by se prece odpor musel zmenit... takze na ne dlabu.. ted jsem zkousel merit cidlo teploty vzduchu, ma nejaky odpor, asi 2kOhm, ale to v manualu nespecifikujou. pisou tam akorat tabulku zavislosti teploty a napetim (V). akorat kuafix jak to mam zmerit? kdyz to odpojim tak na cidlu namerim 0V to je jasny, kdyz to je odpojeny. a kdyz bych to zapojil, tak jak to mam zmerit? jedine snad ja kontektoru u jednotky, co?? akorat obrazek je kontektor u toho cidla.
prosim panove elektrikari - pomoc o radu natocil jsem to bez cidla a auto jede jak fik kruci.. divny.. zkusim ted projet auto po meste bez zapojeny lambdy a pak toho teplotniho cidla vzduchu, a uvidim co to provede.
prosim panove elektrikari - pomoc o radu natocil jsem to bez cidla a auto jede jak fik kruci.. divny.. zkusim ted projet auto po meste bez zapojeny lambdy a pak toho teplotniho cidla vzduchu, a uvidim co to provede.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
mezitim nez mi nekdo poradi tak to jdu ohrat a zmerim i lambdu. a uvidime nooo...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
btw. ty mas tu verzi vstrikovani s MAF = vahou vzduchu?? ja mam tu verzi co MAF nema a ma cidlo teploty nasavaneho vzduchu.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1g: vynechava (cukne): shrnuti v poslednim prispevku
Prubezne shrnuti
skubani v nizkych otackach, vzdy to jakoby "zakopne" - tj. jednou skubne a pak to jede dal bez problemu. mozna nizsi vykon, mozna vyssi spotreba ale oboji nejsem schopny ted objektivne posoudit. nejcasteji se zavada projevi v rozjezdu z mista, pri konstatni 80tce na 5tku mimo obec a nebo na dvojaka pri otackach kolem 2000 a castokrat nekde na vymeteny dire to skubne.. kontakty, vsecko jsem prosel spolecne s mechanikem a ani on nic nenasel.
takze prozatimni prubeh "diagnostiky", vypisu seznam veci ktery jsem vyloucil:
1. zapalovaci svicky a kabely jsem vyloucil - prohodil jsem je s lantrou a coupe skubalo dal.
2. rozvody jsou udelany a v poradku
3. promeril jsem nasledujici cidla: potenciometr skrtici klapky, primarni a sekundarni zapalovaci civky
4. odpojil jsem lambda sondu a snimac teploty nasavaneho vzduchu - je misto vahy vzduchu - coupe nema vahu vzduchu a jednotka v nouzovem rezimu se behem jizdy, startovani a tak celkove projevovala beze zmen, cuknuti se ovsem vzdy tak po 30ti km objevilo uplne stejne takze to tim nebude.
5. pamet zavad je cista
6. PCV ventil beha, a je procisteny
muze to tedy byt:
spatny predstih - neprojevovalo by se to jeste jinak? prip. jak? nejspis spatne starty, ale ty jsou v poradkuto by pak podezreni bylo na jednotku.
obcasny vypadek civky (spise ne protoze kdyby bylo nacate vinuti - mela by urcite jiny odpor, nebo se pletu?)
zavada na vstriku - to by spis zlobilo v otackach, ne?
snimac otacek - nepadal by ale OTACKOMER pri tom skubnuti (vynechani)? na otackomeru se to vsak nijak neprojevi.
pricpany palivovy filtr, zasekavajici se cerpadlo (to by opet delalo v otackach??)
diky na za prip. odpovedi na me otazky a nebo napady a zkusenosti. rano s tim jedu napric republikou tak me to snad nikde nenecha. budu se v tom jeste pres noc hrabat...ale uz moc nevim co by..
prip. tip vedouci k nalezeni reseni odmenim
skubani v nizkych otackach, vzdy to jakoby "zakopne" - tj. jednou skubne a pak to jede dal bez problemu. mozna nizsi vykon, mozna vyssi spotreba ale oboji nejsem schopny ted objektivne posoudit. nejcasteji se zavada projevi v rozjezdu z mista, pri konstatni 80tce na 5tku mimo obec a nebo na dvojaka pri otackach kolem 2000 a castokrat nekde na vymeteny dire to skubne.. kontakty, vsecko jsem prosel spolecne s mechanikem a ani on nic nenasel.
takze prozatimni prubeh "diagnostiky", vypisu seznam veci ktery jsem vyloucil:
1. zapalovaci svicky a kabely jsem vyloucil - prohodil jsem je s lantrou a coupe skubalo dal.
2. rozvody jsou udelany a v poradku
3. promeril jsem nasledujici cidla: potenciometr skrtici klapky, primarni a sekundarni zapalovaci civky
4. odpojil jsem lambda sondu a snimac teploty nasavaneho vzduchu - je misto vahy vzduchu - coupe nema vahu vzduchu a jednotka v nouzovem rezimu se behem jizdy, startovani a tak celkove projevovala beze zmen, cuknuti se ovsem vzdy tak po 30ti km objevilo uplne stejne takze to tim nebude.
5. pamet zavad je cista
6. PCV ventil beha, a je procisteny
muze to tedy byt:
spatny predstih - neprojevovalo by se to jeste jinak? prip. jak? nejspis spatne starty, ale ty jsou v poradkuto by pak podezreni bylo na jednotku.
obcasny vypadek civky (spise ne protoze kdyby bylo nacate vinuti - mela by urcite jiny odpor, nebo se pletu?)
zavada na vstriku - to by spis zlobilo v otackach, ne?
snimac otacek - nepadal by ale OTACKOMER pri tom skubnuti (vynechani)? na otackomeru se to vsak nijak neprojevi.
pricpany palivovy filtr, zasekavajici se cerpadlo (to by opet delalo v otackach??)
diky na za prip. odpovedi na me otazky a nebo napady a zkusenosti. rano s tim jedu napric republikou tak me to snad nikde nenecha. budu se v tom jeste pres noc hrabat...ale uz moc nevim co by..
prip. tip vedouci k nalezeni reseni odmenim
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1g: vynechava (cukne): shrnuti v poslednim. pprispevku
nikdo nic nevi??
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1g: vynechava (cukne): shrnuti v poslednim. pprispevku
tak dekuju za cenne rady, ale bohuzel jsem na to neprisel a vyjizdime tak doufam, ze me to nekde nenecha kua..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: coupe 1g: vynechava (cukne): shrnuti v poslednim. pprispevku
místo klasické váhy vzduchu, co se dává do sací trubky má Coupé čidlo podtlaku sacího potrubí, umístěného paradoxně na přepážce mzi kabinou a motorem. Do krabice ECFI z toho vede hadička a z čidla konektor s kabelem do ECU, to jen pro info. Ale tohle vyluč, kdyby bylo čidlo špatný, jelo by to hodně blbě, kolísaly by otáčky a nereagovalo by to správně na otevření škrticí klapky....
Stát tě to určitě nikde nenechá...pokud to není dosluhujicí čidlo otáček setrvačníku (klikovky), ale to jak vypadne, motor chcípne, nemyslim si, že by dokázalo vypadout na tisícinu sekundy tak, aby v motoru jen škublo. Ten jeden vstřik to klidně může bejt, nebo jak tu někdo psal, dosluhujicí jedna cívka zapalování....
Nejhorší závada je ta, která se nedá spolehlivě identifkovat....
Stát tě to určitě nikde nenechá...pokud to není dosluhujicí čidlo otáček setrvačníku (klikovky), ale to jak vypadne, motor chcípne, nemyslim si, že by dokázalo vypadout na tisícinu sekundy tak, aby v motoru jen škublo. Ten jeden vstřik to klidně může bejt, nebo jak tu někdo psal, dosluhujicí jedna cívka zapalování....
Nejhorší závada je ta, která se nedá spolehlivě identifkovat....
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: coupe 1g: vynechava (cukne): shrnuti v poslednim. pprispevku
Vstřik můžeš vyloučit, mě to dělá i na plyn. A co se týče těch vyšších odporů u primáru induček tak to je chyba měření, musíš si uvědomit, že k odporu cívky se ti připočte i odpor káblů k měřáku. Schválně si zkus, co ti ukáže, když měříš odpor nakrátko (spojíš dráty měřáku) Hodnotu, co ti to ukáže pak odečti od toho, cos naměřil na primáru.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)