Stránka 3 z 13

Re: A je pryč... :´(

Napsal: 21 srp 2009, 08:32
od Yurii
No to je otázka čim jsou způsobený vyšší otáčky, volnoběžnzm ventilem to taky není ty jsem zkušel dva... jedine řídící jednotkou ale tu se mi fakt nechtělo dobejvat zpod palubky... ale myslim si že by všechny ŘJ měly mít plusmínus stejnej program. Někdo mi radil, že se dají volnoběžné otáčy nastavovat tím, že rozebereš volnoběžný ventil a otočíš tou "čepičkou" s konektore ale nevím nezkoušel jsem to.

Při výměně turba je nutný odvzdušnit olejovej okruh, až budeš zpátky zapojovat hadice, nasaď na hadici od vstupu oleje do turba PETlahev a párkrát protoč motor startérem dokud do flašky nezačne vytejkat olej... abys věděl že tam bublinky fakt nejsou pak jí normálně připoj k turbu a všechno je OK, chladící okruh nemusíš řešit, voda tam nateče sama, navíc podle mejch zkušeností se dá omezeně jezdit i s ucpanym chlazením :mrgreen:

Váhu vzduchu jsem jinou nezkoušel bo stará odešla.

Re: A je pryč... :´(

Napsal: 21 srp 2009, 09:22
od Kull
Super. Díky moc. A prosimtě, která je ta vstup oleje? To je ta kovová?

Re: A je pryč... :´(

Napsal: 21 srp 2009, 10:47
od pener_jack
Ne vstup ale vystup.
To je ta gumova hadice co vede do olejove vany. Nejde ani tak o to abys neco odvzdusnil, dulezity je aby se turbina promazala nez je roztocis, proto to delas a taky aby se vyplavil bordel z turbiny, pokud tam je.

az to budes delat tak si hlavne vyndej pojistku na ECU {pojistky vlevo dole u ridice} jinak nastartujes motor a lahev bude plna hned a mine se to ucinkem.

stou ECU pojistkou vyndanou jede jen starter ostatni ne

Re: A je pryč... :´(

Napsal: 21 srp 2009, 11:04
od Kull
Super, díky moc. Nakonec mi volal Yurii a říkal, že je to ta na výstupu :D
Popravdě, myslel jsem si to :D
Vidíš, pojistka mě nenapadla. Myslel jsem si, že nechám vypnutej klíček a budu točit motorem přes řemenici. Protože jsem si říkal, že jinak nastartuju :)
V pondělí dám vědět. Snad se budu tvářit takhle :hyu: =D> 8) :D/ a ne takhle #-o :oops: :cry: :evil: ](*,)

Re: A je pryč... :´(

Napsal: 21 srp 2009, 11:08
od black_sheep
dobre na nem makas, jen tak dal! =D> taky bych si vzal takovyho broucka na hrani, ale stejne na nej nemam cas :-(

Re: A je pryč... :´(

Napsal: 21 srp 2009, 11:25
od Kull
Makat makam, ale nějak teď nestíhám nic jiného. Z práce pod auto, pak sprcha, rodinné povinnosti (radosti :D/ ) a spát.
Chci z něj udělat nejhezčí eSko, jen nevím, povede-li se mi to :)
Ale co se týče čičarád, tak už an něj mám připravený ALU na koberečky a ALU pedály. Ale dokud nebude motor v cajku na tohle kašlu. No a po motoru musím pořešit ten vlnovec a kastli. Bude se kytovata brousit :)
No a mám připravený boční výfuk. Dvoulauf vyvedený před zadním kolem pod prahem. Teď přemýšlím, jestli ho udělat na obě strany nebo jen na jednua jestli an něj udělat kapsu v prahu nebo ho dát pod :)

Jo, mimochodem, už do mě na parkovišti někdo 3x rochnul. Naposledy č**ák s ochcávkou a nárazníkem mi vygumoval na zadním plastu pruh :evil: ](*,)

Re: A je pryč... :´(

Napsal: 21 srp 2009, 13:25
od Yurii
Tyvoe to sem zvědavej na ty změny, tu radu na odvzdusneni sem psal rano a jeste mi to moc nemyslelo ](*,) Pak kdyz mi Kull volal tak sem si vzpomnel ze sem mu rek kravinu :) Ale i tak sem jaksi zapomnel dodat aby odpojil tu pojistku :oops:
To jsem zvědavej co z tý potvůrky uděláš ;) Rýsuje se mi možnost že bych jel kousek od Klatov pro nějáký díly na Scoupo tak bych se cestou možná stavil a přiložil něják ruku k dílu ;) 8)

Re: A je pryč... :´(

Napsal: 21 srp 2009, 13:31
od Kull
Díky, ale v pohodě. Mám auto stejně 10km za Plzní u našich an chatě, neb nemám garáž :(
Cílem víkendu je puze nahodit turbo. Zbytek budu ladit postupně :)
V první řadě to chci hodit do cajku a pak řešit blbovinky :wink:
Každopádně díky moc chlapi za rady!

jestli pojedeš do těch Klat. tak se ozvi, třeba se povede dát si spicha a jakožto řidiči zajedeme někam na limču ](*,) :D

Re: A je pryč... :´(

Napsal: 24 srp 2009, 06:37
od Kull
Tak předsevzetí, co jsem si dal jsou splněna, ale pocity jsou smíšené :lol:

V sobotu jsem pěkně vymontoval turbo nahodil to mé druhé, odvzdušním, zasponkuju (ož byly tak 4hod odpol.), nastartuju a.... zvuk traktoru. Říkám si dobře, turbo je špatný. Napíšu drahé polovičce, že přijedu déle a začnu shazovat turbo. Vyčistím původní, prohodím svody, nandám, odvzdušním, zasponkuju a ... zvuk traktoru. Kontroluju kabely, svíčky, rozdělovač, volám Yuriimu :lol: Diagnostika po tlf., žádná změna. Nas*anej ojíždím v 10hod. večer domů. Úplně zničenej. V neděli mi to nedalo, juknu na manuály 1994GT, zkontroluju pořadí kabelů a to souhlasilo. Měním svíčky, kabely, víko rozd., palec a pořád dokola. Nakonec mi to nedalo, volám Yuriimu a ptám se na pořadí kabelů. Samozřejmě jsem to měl jinak :lol: Plný radosti volám drahé polovičce, že auto je OK, že se jedeme koupat (jejím autem), že to dodělám v pondělí (dnes). Jedeme z koupačky, že se zastavíme na kafčo u našich, nebavilo mě jen tak sedět, tak jsem si tam hodil to náhradní turbo. Od začátku sundavání původního k zasponkování náhradního mi to, včetně odvzdušnění a nastartování trvalo rovnách 50min!!!!!! 8)
Takže sečteno a podtrženo, během soboty a neděle 3x sundání a 3x nandání turba, minimálně 15x výměna svíček, výměna kabelů, víka rozdělovače, palce, různých čidel...

Díky Yurii, žes mi poradil!!!!

Takže od nákupu je uděláno:

Výměna kol (což byl porod, neboť na zadku se nacházela kola z Nissana a nešly sundat ani kladivem)
Přehození autorádia :oops: :lol:
Výměna startéru
Výměna volnoběžné trysky
Oprava sahary, která se najednou pos*ala
Výměna svodů a turba
Výměna svíček, kabelů, víka rozd., palce
Oprava pos*ané hydrauliky spojky

Plánuje se:

poladění vysokých volnob. otáček (ale pořád nevím, po čem přesně mám jít) - možná zkusím nahodit i katík
výměna vlnovce
výměna oleje, ol. filtru, zakoupení fungl nových svící, výměna komplet chladící kapaliny + vyčištění chl. systému
práce v interiéru
vykytování a nástřik rezatých míst (popř. vyvaření)


Uf, už teď je mi blbě :lol:

Re: A je pryč... :´(

Napsal: 25 srp 2009, 08:11
od Kull
Tak k předchozímu seznamu přidávám ještě výměnu těsnění pod víkem ventilů, páč jsem si včera všimnul, že pravou stranou nechutně prolíná olej.
Testoval jsem (jen velmi malinko) to nově nahozené turbo. Tlačí na 5 světýlek, míň čmoudí a tahá docela slušně, takže uvidíme. Navíc se mi zdá, že se mi tak rychle nedostává teplota motoru k varu =D>
Opravená sahara zas maká.
Ale přestalo fachčit autorádio ](*,) :evil: resp, USB a SD vstup. A to jezdím jen na MP3 z karty. Ještě, že je v záruce, ale už si dovedu představit to martýrium s reklamací ](*,) :evil:

edit: Yurii, nechceš přejmenovat tohle vlákno na A je pryč...aneb černej v rukou Kulla? :lol: :lol: :lol:

Re: A je pryč... aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;

Napsal: 25 srp 2009, 09:30
od Kull
To je akční název =D> :lol: :D/
Díky :mrgreen:

Re: A je pryč... aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;

Napsal: 25 srp 2009, 09:44
od Yurii
No tak mne to napadlo... Nevim proč ale když si řeknu Kull, vybaví se mi "Kull dobyvatel" a to se tam nehodí a "Kull opravitel" mi přišel pro skupáče lepčí ;)

Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)

Napsal: 25 srp 2009, 09:55
od Kull
Protože to byl film, Kull dobyvatel :lol: Taková volovina s Kevinem Sorbo (seriál Hercules). Knížka je super, je od tvůrce Conana R.E.Howarda. Nick Conan je zabranej skoro na všech fórech, tak většinou volím Howardovo druhého, méně známého, hrdinu. každopádně jako počtení můžu od Howarda doporučit cokoli - máte-li rádi hrdinské skutky, řinčení mečů, černou magii, hory svalů a trochu dobrodružství =D>

Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)

Napsal: 25 srp 2009, 10:03
od Yurii
No ani jedno z toho co jsi jmenoval v poslední větě já osobně nemám (zatím :-D) ale fakt je že podobný filmy a knížky můžu. Zkusím něco počíst ;)
Furt lepší Kull Kullový než Barbar Onan :mrgreen: :-$

Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)

Napsal: 25 srp 2009, 10:25
od Kull
:evil: :evil: :evil: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Měl bych otázku ohledně laděného výfuku. A tím mám na mysli skutečný laďák a ne jen něco, co dělá kravál. Není mi jasná teorie vs. praxe.
Laďák je vypočítán tak, aby odváděl rychleji spaliny - což dle mého je způsobeno tím, že má menší hydraulický odpor pro spaliny. To znamená, že ideální laďák je výfuk spalin rovnou z bloku motoru. ALE, zná to asi každý, když je ruplý výfuk, motor se nemá o co "opřít" a výkon je menší. taka teď někdo poraďte jak to je. Asi bude teda nějaká závislost mezi výkonem motoru a odvodem spalin/hydraulickým odporem do výfuku????
Nebo se mýlím?