Re: A je pryč... :´(
Napsal: 21 srp 2009, 08:32
No to je otázka čim jsou způsobený vyšší otáčky, volnoběžnzm ventilem to taky není ty jsem zkušel dva... jedine řídící jednotkou ale tu se mi fakt nechtělo dobejvat zpod palubky... ale myslim si že by všechny ŘJ měly mít plusmínus stejnej program. Někdo mi radil, že se dají volnoběžné otáčy nastavovat tím, že rozebereš volnoběžný ventil a otočíš tou "čepičkou" s konektore ale nevím nezkoušel jsem to.
Při výměně turba je nutný odvzdušnit olejovej okruh, až budeš zpátky zapojovat hadice, nasaď na hadici od vstupu oleje do turba PETlahev a párkrát protoč motor startérem dokud do flašky nezačne vytejkat olej... abys věděl že tam bublinky fakt nejsou pak jí normálně připoj k turbu a všechno je OK, chladící okruh nemusíš řešit, voda tam nateče sama, navíc podle mejch zkušeností se dá omezeně jezdit i s ucpanym chlazením
Váhu vzduchu jsem jinou nezkoušel bo stará odešla.
Při výměně turba je nutný odvzdušnit olejovej okruh, až budeš zpátky zapojovat hadice, nasaď na hadici od vstupu oleje do turba PETlahev a párkrát protoč motor startérem dokud do flašky nezačne vytejkat olej... abys věděl že tam bublinky fakt nejsou pak jí normálně připoj k turbu a všechno je OK, chladící okruh nemusíš řešit, voda tam nateče sama, navíc podle mejch zkušeností se dá omezeně jezdit i s ucpanym chlazením
Váhu vzduchu jsem jinou nezkoušel bo stará odešla.