Stránka 3 z 4

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 01 srp 2009, 15:01
od Mexican
i30 =D> dobre popisane... bohuzial pre vacsinove obecenstvo by asi bolo treba napisat Cuvajte s plynom, resp ked to zacne chcipat pridajte plyn.. pretoze je to 16V s malym objemom a pri neutrale sa daju pocitat Nm na jednotlive kusy. mozno pre par ludi sokujuca sprava, ale je to tak

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 01 srp 2009, 15:10
od laufas
Mexican píše: pretoze je to 16V s malym objemom a pri neutrale sa daju pocitat Nm na jednotlive kusy. mozno pre par ludi sokujuca sprava, ale je to tak
tohle neslo napsat hnedka? za to bych i podekoval

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 01 srp 2009, 23:02
od Hardcam
Ja jsem s jizdou ve Felde vzdycky citil urcitou individualitu oproti jinym Skodovkam nebo autum vubec. Feldu poznam i poslepu prave diky specifickemu zvuku spojky a jejimu chovani. S Feldou 50kW jsem mel cest poprve autoskole, nez jsem ji nevlastni vinou odeslal na vrakoviste a ani zadarmo bych ji nechtel, vlastne jsem byl rad, ze mi pak pridelili 1.4 16V a SDI Fabie. Proto jsem si radsi jako prvni vlastni auto koupil Nexii, teda spis prevlecenyho Kadeta. A nikdy jsem nezastaval ten oblibeny nazor, ze S120 je nejlepsi auto na zacatek. Proc se ucit na aute, ktery ma naprosto zastaraly prvky, nema posilovac a je to de fact pojizdna rakev. Ja zacinal na otcove a pozdeji moji 102kW Lantre a to pro me byla skola mnohem vetsi.
Jinak se vicemene ztotoznuju s nazory matyska, Mexicana a XMiry. Vsude se pise, jak sla kvalita korejcu nahoru, za tech 15 let to vidim taky a tady ctu ty vsechny narky, jak auto smrdi, nejede a jeste k tomu hrozne zere, kdyz to samy auto ma kolega a nic takoveho se mu nedeje. Kdyz se na aute cokoliv sere, napred se zeptam sebe - lil jsem naftu z kanystru - dal jsem 16t za vstrik, dalsim mym zlozvykem je, ze nechavam nohu oprenou o spojku, tak si holt to rachtajici lozisko zaplatim, nikde neni psano, ze je auto nesmrtelny nebo ze nepodleha chovani ridice.

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 02 srp 2009, 11:01
od oKo
Ono to couvání (nebo rozjezdy na 1) se obtížně srovnávají. Jiné to je na rovině (jak padlo o pár příspěvků výše) - to skutečně nebývá problém. Naučil jsem se to i já. Horší to je, když se rozjíždím do 10% nebo strmějšího svahu. Nutnost vytočit motor aby měl dostatečný krouťák jde přesně proti podvědomé snaze minimalizovat prokluz spojky. Při rozjezdu dopředu to je lepší - většinou následuje normální rozjezd, 2, 3... Při couvání se rychlost u vytočeného motoru řídí spíše spojkou a brzdou než jen plynem. Já to chování beru jako vlastnost a ne vadu.

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 02 srp 2009, 13:15
od laufas
Jen by me zajimalo, kde ste nabrali ten vas ''fakt'', ze si jsen stezujeme. Taaakova kravina [-o<
Je normalni, ze se pisou plusy i minusy, ale urcite mi neprijde, ze si na i30 vylozene stezujeme. Az na par jedincu samozrejme
Jestli chcete slyset jen chvalu, tak dokola ctete nektere novinarske testy a nechodte na forum

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 02 srp 2009, 14:28
od Mexican
laufas ale v poho.. lenze tato vec nie je vec ktora je problematicka.. problem je ked bucha od napravy, hrdzavie napravnica, atd... to ze na 16V s malym objemom a s cca 1300kg nejde cuvat bez plynu je proste vec dana technologiou.. tiez zalezi ci je motor a olej v prevodovke zohriaty, aky je povrch, aka je praca so spojkou.. ale to ze to necuva bez plynu nie je problem

priklad.. s 1,4motorom sa na dvojke bez plynu clovek nerozbehne - na 1,5CRdi ano.. je to dale ale uplne inou mechanikou a podstatou motora a to proste treba respektovat

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 02 srp 2009, 16:52
od laufas
Nemam problem to prijmout a couvat s plynem, jen me zajimalo proc. A ted uz to vim. A nerikam, ze je to problem.

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 31 říj 2009, 12:48
od CistiC
Už jsem myslel, že jsem fakt nemehlo, že mi to občas při couvání chcípne, ale koukám, že nejsem sám. Začínám si pomalu zvykat, že při couvání je potřeba trochu šlápnout na plyn.
Mám s tím ale pořád problém, protože ten plynovej pedál má trochu zpoždění, pozoruje to i někdo jiný nebo jen já?
A ještě mě zarazilo, že pokud se normálně na rovině rozjíždím bez plynu, jen pomalým pouštěním spojky, ve chvíli kdy jde spojka do záběru, tak pozoruju slabý pokles svícení světel. Je to normální nebo bych se měl začít bát?

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 31 říj 2009, 13:03
od laufas
CistiC píše:Už jsem myslel, že jsem fakt nemehlo, že mi to občas při couvání chcípne, ale koukám, že nejsem sám. Začínám si pomalu zvykat, že při couvání je potřeba trochu šlápnout na plyn.
Mám s tím ale pořád problém, protože ten plynovej pedál má trochu zpoždění, pozoruje to i někdo jiný nebo jen já?
A ještě mě zarazilo, že pokud se normálně na rovině rozjíždím bez plynu, jen pomalým pouštěním spojky, ve chvíli kdy jde spojka do záběru, tak pozoruju slabý pokles svícení světel. Je to normální nebo bych se měl začít bát?
Ty svetla je normal a s tim plynem taky normal :-) Je to slaboch

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 31 říj 2009, 13:25
od Hardcam
Ja to pozoruju u vetsiny malych benzinu. I u Toyoty...s tou zajizdet do zvyseny garaze je opravdu strasna radost a vubec se nevyhybam tomu jit ji zaparkovat do garaze. :mrgreen:

beru to jako vlastnost

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 31 říj 2009, 13:29
od Accentdevil
Ten rozjezd s tim probliknutim svetel muze byt ABS ten se spusti po urcitem rozjeti(to jsem se dozvedel od znameho,snad je to tak) :wink:

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 01 lis 2009, 09:55
od laufas
Accentdevil píše:Ten rozjezd s tim probliknutim svetel muze byt ABS ten se spusti po urcitem rozjeti(to jsem se dozvedel od znameho,snad je to tak) :wink:
proste pokles napeti ne? :)

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 01 lis 2009, 10:24
od Accentdevil
laufas píše:
Accentdevil píše:Ten rozjezd s tim probliknutim svetel muze byt ABS ten se spusti po urcitem rozjeti(to jsem se dozvedel od znameho,snad je to tak) :wink:
proste pokles napeti ne? :)
No jasne no #-o :)

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 01 lis 2009, 12:43
od CistiC
Urcite se nejedna o ABS. Stojim na fleku, treba v kolone a potrebuju popojet o 5m. Tak pomalinku poustim spojku bez plynu a kdyz se dostava do zaberu, tak motor trochu zabubla, svetla malinko pohasnou a to uz jsem v pohybu a zase sviti, clovek se musi soustredit, aby si toho vsimnul.
Spis mi jde o to, jestli by ty svetla tohle mely delat, kdyz se motor pri rozjezdu "zakuckava" nebo jestli i kvuli popojeti o 5m radsi pouzit plynovy pedal (samozrejme se nebavme o rozjizdeni do kopce, ale na rovine).
S tema svetlama se deje to same, pokud vezmu za el. zavirani 2 oken najednou. Ale to je napsano primo v manualu, ze se maj zavirat po jednom. Kolega me upozornoval, ze motor, co zavira okno muze mit odber klidne 10A.

Re: Slabá zpátečka

Napsal: 01 lis 2009, 13:43
od Hardcam
Zrejme puvodcem toho vseho bude, ze benziva auta maji "slabsi" alternator, ne?