Stránka 3 z 3
Napsal: 11 dub 2006, 10:25
od ryba
Coco? Jde o NOVOU Elantru CRDi, ne? Nebo jetou? Pokud je to novy, pak neres priciny a hod jim to na hlavu na zaruku.
Napsal: 11 dub 2006, 11:04
od Donald
Bohužel na vůz se už nevztahuje záruka vinou předchozího vlastníka (chybí gar. prohlídka). Auto má najeto 30 tisíc km
Levné žhavicí svíčky
Napsal: 11 dub 2006, 15:31
od Donald
Už jsem se pídil po žhavicích svíčkách. Cena za kus odporového drátu se pohybuje mezi 1100 až 1300 Kč. Odporné!!!!!!!!! Copak neexistuje levná náhrada?
Napsal: 12 dub 2006, 07:44
od ryba
hm, tak to je blby. Bohuzel dieselum nerozumim, tak neporadim.
Napsal: 12 dub 2006, 09:47
od Dastin
ty máš vstřikování Common-rail a to bývá moc náchylné na nekvalitní naftu. Doporuču je se do plné nádrže vžy nalét dvě deci dvoutaktního motorového ojeje.Ta naše nafta není nic moc a a má za úkol mazat sedélko vstřikovače a pokud je nekvalitní tak tím se poškodí a ceny jsou šílené od 6000-15000 za jeden vstřikovač.Pokud máš v háji žhavič tak jej vyměň cena za kus se pohybuje max 500kč.To zjistíš tak že na odpojený žhavič přivedeš nejlépe z nabíječky plus a mínus dáš na kostru motoru. pokud nabýječka ukáže odběr je žhavič v pořádku a pokud ne je v háji.O dieslech toho moc nevím jen něco málo.
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Skvělý nápad...
Napsal: 12 dub 2006, 11:40
od Donald
... s tou nabíječkou. Určitě vyzkouším a díky za další rady. Jen ještě poraď, kde koupit svíci za 500 Kč, protože servis chce víc než dvojnásobek!
Re: Skvělý nápad...
Napsal: 12 dub 2006, 18:56
od Dastin
Donald píše:... s tou nabíječkou. Určitě vyzkouším a díky za další rady. Jen ještě poraď, kde koupit svíci za 500 Kč, protože servis chce víc než dvojnásobek!
kukni na
www.autokelly.cz a hlavně sem dej přesné údaje o vozidle tím myslím rok výroby,obsah motoru atd.
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Napsal: 13 dub 2006, 14:03
od Donald
Dík za pomoc. Elantra CRDi r2,0 l, .v. 2004
Napsal: 13 dub 2006, 14:14
od Donald
Tak už to mám. Auto Kelly, svíčka Eurocarb EC E 263 za rozumnou cenu do 400 Kč. Teď už ji jenom sehnat na krámě.
PS: Fórum funguje skvěle. Ještě jednou všem díky!!
Napsal: 13 dub 2006, 17:29
od kucu
Cau vsichni, mam uplne stejny problem se startovanim (Lantra 1,8 GLS 16V´96). V zime sem nemel absolutne zadny problem se startovanim ale jak se oteplilo nechce naskocit ....motor toci ale nechytne a kdyz tocim delsi dobu je citit benzin. Obcas ma snahu chytit nebo ne chytit ale je to jakoby zapalila proti starteru (motor uplne zastavi nachvilku startovani).
Napsal: 14 dub 2006, 00:32
od black_sheep
kucu píše:Cau vsichni, mam uplne stejny problem se startovanim (Lantra 1,8 GLS 16V´96). V zime sem nemel absolutne zadny problem se startovanim ale jak se oteplilo nechce naskocit ....motor toci ale nechytne a kdyz tocim delsi dobu je citit benzin. Obcas ma snahu chytit nebo ne chytit ale je to jakoby zapalila proti starteru (motor uplne zastavi nachvilku startovani).
neco podobnyho mi to taky chvili delalo jak se oteplilo ale uz je to ok samo od sebe
Napsal: 17 dub 2006, 10:28
od kucu
kucu píše:Cau vsichni, mam uplne stejny problem se startovanim (Lantra 1,8 GLS 16V´96). V zime sem nemel absolutne zadny problem se startovanim ale jak se oteplilo nechce naskocit ....motor toci ale nechytne a kdyz tocim delsi dobu je citit benzin. Obcas ma snahu chytit nebo ne chytit ale je to jakoby zapalila proti starteru (motor uplne zastavi nachvilku startovani).
Jeste jsem zapomel dopsat , ze mi motor drzi celkem vysoke otacky i kdyz uz je tepli (stojim treba na krizovatce a otacky pomalu padaji na sve normalni volnobezne ze 1400 ot. na 800 ot. trva dele jak minutu a na dalsi krizovatce je to stejna situace) a dela to i pri jizde ....hrozne pomalu mi pri razeni padaji otacky motoru.
Napsal: 17 dub 2006, 13:55
od ivan
kucu píše:kucu píše:Cau vsichni, mam uplne stejny problem se startovanim (Lantra 1,8 GLS 16V´96). V zime sem nemel absolutne zadny problem se startovanim ale jak se oteplilo nechce naskocit ....motor toci ale nechytne a kdyz tocim delsi dobu je citit benzin. Obcas ma snahu chytit nebo ne chytit ale je to jakoby zapalila proti starteru (motor uplne zastavi nachvilku startovani).
Jeste jsem zapomel dopsat , ze mi motor drzi celkem vysoke otacky i kdyz uz je tepli (stojim treba na krizovatce a otacky pomalu padaji na sve normalni volnobezne ze 1400 ot. na 800 ot. trva dele jak minutu a na dalsi krizovatce je to stejna situace) a dela to i pri jizde ....hrozne pomalu mi pri razeni padaji otacky motoru.
To spíše bude problém v servomotoru volnoběhu!!(krokoměr)!!
Nebo tepelné čidlo na termostatu posílá špatné hodnoty do Ecu a servomotor volnoběhu má potom špatnou funkci!!
Napsal: 18 dub 2006, 19:25
od kucu
Dneska mi to zase nechtelo chytnout ..kouknul jsem na svicky (maj najeto asi 1500 km ) a byli uplne cerny.