Stránka 3 z 3
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Napsal: 16 srp 2009, 20:16
od mayq
zahyx píše:89majlo96 píše:no tusim este trosku vecsi
Ta nebude mat ani valce take velke
Z coho to je, z lode?
to je ventil z masiny dlouhej 31cm prumer pistu 10cm zdvihovy objem masiny 300L 12 Valec 48 ventil
Keby som to dal do Accenta na lezato...
Ale nie tak to bude poriadny motorgenerator, zeby zo zalozneho zdroja??
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Napsal: 16 srp 2009, 20:27
od zahyx
mayq píše:zahyx píše:89majlo96 píše:no tusim este trosku vecsi
Ta nebude mat ani valce take velke
Z coho to je, z lode?
to je ventil z masiny dlouhej 31cm prumer pistu 10cm zdvihovy objem masiny 300L 12 Valec 48 ventil
Keby som to dal do Accenta na lezato...
Ale nie tak to bude poriadny motorgenerator, zeby zo zalozneho zdroja??
jjj
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Napsal: 25 zář 2009, 19:45
od Tringi
Pánové pokračování:
Včera si důchodci všimli, že to klepe nějak víc než obvykle. Asi HTP opět jelo na dva válce. Tak je napadlo zkontrolovat olej, a nečekaně, měřící prut (nevím jak se tomu nadává) úplně suchý. Tak koupili olej a nalili tam litr. Bližší detaily nevím.
Dneska to prý začalo klepat znova, prdlo, a z výfuku se vyvalilo kvantum dýmu. Důchodci nejprve jeli dál, ale když to udělalo podruhé, tak zastavili, a dolili do motoru další dva litry oleje. Nechápu. A pak to prý udělalo ještě jednou. Tak raději dojeli domů.
To byla Fóbie pravidelně na garančních prohlídkách v autorizovaném servise Škoda.
Až tak mě netlačí, že nejede, teda ona vlastně jede, jen kouří a prdí, ale čístě ze zajímavosti bych chtěl vědět čím to může být.
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Napsal: 25 zář 2009, 20:14
od zahyx
Tringi píše:Pánové pokračování:
Včera si důchodci všimli, že to klepe nějak víc než obvykle. Asi HTP opět jelo na dva válce. Tak je napadlo zkontrolovat olej, a nečekaně, měřící prut (nevím jak se tomu nadává) úplně suchý. Tak koupili olej a nalili tam litr. Bližší detaily nevím.
Dneska to prý začalo klepat znova, prdlo, a z výfuku se vyvalilo kvantum dýmu. Důchodci nejprve jeli dál, ale když to udělalo podruhé, tak zastavili, a dolili do motoru další dva litry oleje. Nechápu. A pak to prý udělalo ještě jednou. Tak raději dojeli domů.
To byla Fóbie pravidelně na garančních prohlídkách v autorizovaném servise Škoda.
Až tak mě netlačí, že nejede, teda ona vlastně jede, jen kouří a prdí, ale čístě ze zajímavosti bych chtěl vědět čím to může být.
to musi prochcavat pres ventily jako svina nebo nevim presne kudy by se tam tak tachle dostalo a tak rychle
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Napsal: 25 zář 2009, 20:16
od pepan
To byla Fóbie pravidelně na garančních prohlídkách v autorizovaném servise Škoda.---tohle je ale prd platný...my taky s octávka a olej vyměnily asi 3x..pak sme na ně srali....a dělaly to chlapy v dílnách v podniku
každopádně tam chčije volej ...u těch 3valů to je problém N.O.1
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Napsal: 26 pro 2009, 16:19
od 89majlo96
nova skoda fabia v podani roadlooku
a hned zaciatok nema chybu
http://www.youtube.com/watch?v=-LEGENCH ... re=related
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Napsal: 26 pro 2009, 16:45
od Accentdevil
Uz to tu nekde je, ale je to supr fakt jo
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Napsal: 26 pro 2009, 18:53
od shwaara
Ta 1.4 100PS i docela jede. Tuhle jsem ji chtěl předjet na výjezdu z vesnice a i s 160PS (o dost těžším) autem jsem měl dooost co dělat... Naštěstí jí u mých 5000ot. došel dech
Málem mi umřelo ego
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Napsal: 27 pro 2009, 19:16
od laufas
An error occurred, please try again later.
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Napsal: 03 úno 2010, 19:34
od Tringi
Jenom drobný update, auto zase fungovalo hned druhý den ...co s tím kdo udělal nevím
A jen tak pro mou zajímavost: Jaká si myslíte že je reálná cena téhle Fóbie? Kapota i zadek ojeté klíči, snad všechny blatníky o něco ťuknuté a zadní stěrač je ulomený.
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Napsal: 05 úno 2010, 18:27
od vlado1979
Otec má 1,2 HTP 47 kW, do mesta to stačí. Horšie je, že keď bol na 1.servisnej prehliadke ( po roku 6000 km), tak zistil, že z motorového priestou kvapká olej. Technik na to, že je to ok, ale otec sa nenechal odbiť a servis to musel riešiť. Vyriešili to tak, že telefonát do Mladej Boleslavi a následná výmena motoru. Ako náhradné vozidlo sme dostali opäť fabiu 1,2 HTP.
Ťažko povedať či to bol vadný kus alebo spoľahlivosť 3-valcových motorov HTP je otázna. ???