Stránka 3 z 3
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 16 zář 2009, 06:39
od Amalfi
Ajjjj Karburator s SDI neplest - karburator patri k benzinu
SDI je jen znacka co pouziva VW group pro atmosfericke diesly. Ale vim co chces napsat ze benzin strikacka je (to jsou dnes vsechny) a nektere i s primym vstrikem FSI,GDI (ty jsou citlive) spolehlivejsi nez turbo ropak.
Jinak to s tim olejem neni vubec v poradku - to je to same jako mit 0.5 cm pod spodni rysku.
Byt tebou zajdu proste jinam a necham premerit objem oleje. A muze to byt na stiznost na predchozi servis u importera.
Vis co me napadlo - pokud pri vymene oleje nevymeni olejovy filtr (ktery si jako novy nasaje olej) tak tam davaji tim padem do obehu vice oleje a jeste usetri na olejovem filtru - ne vsak ty...
Ale neznam bohuzel accenty/matrixy takze nevim jak velkky filtr tam je a kolik se do nej vleze oleje.
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 16 zář 2009, 11:03
od ross07
Tak jsem hledal obsah oleje pro motor (D4FA) 1.5 CRDI VGT 81kW a je to celkem 5.3l , z toho 4.8l pro motor a 0.5l ve filtru.
U naší (G4ED) 1.6i DOHC 76kW v benzínu je to celkem 3.3l, z toho 3l pro motor a 0.3l ve filtru.
Tak že těch 5l na faktuře bude asi OK
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 16 zář 2009, 13:07
od adam221
Mam accenta, pri vymene oleja, ked sa meni olejovy filter, tak sa naleje presne 5litrov, a olej je 1mm pod hornou hranicou rysky. S tymto nabeham 15tis km, a je tam mozno o 2 - 3 mm menej od max hranice...
Mam nabehanych 42tisic a zatial s motorom ziadny problem...
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 16 zář 2009, 13:55
od Amalfi
Tak misiak dali ti tam proste vic oleje.... tak odpust. vycisti si to kolem te hadice a sleduj. Muze se jeste nejaky cas olej objevit - jak ho mas jednou v sani tak to chvilku potreva, ale pak musi byt cisto.
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 16 zář 2009, 21:04
od misiak
vycistil som okolo hadice, presiel som 200 km a zatial je to suche.. Takze hadica vymenena, olej co pusta turbo vypali ho motor.. Na mail importer asi nereaguje, lebo sa neozval
.. S tym olejom pojdem do ineho servisu a vypustime a uvidime.. Dakujem vam Michal
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 24 zář 2009, 09:05
od Uzi77
sakra dnes si to jdu zkontrolovat jestli tam mam olej.
jinak ze na fakture je napsano ze tam je dano 5 l neznamena ze ten mechos tam nalil 5 l mohl lejt jako (kreten treba o par decanku vic a jak tu bylo psano s tim filtrem ze ho nemuseli vymenit tomu verim po mejch zkusenostech u balvina v brne
Muj pripad kdo chce cist
Garancka jejich otazka nemate nejaky zavady. rikam píska me kolo kdyz zatacim doprava
nezpraveno a neoddelana ani prední kola. 100%
tak sem jako idiot jel do jinyho servisu a tam me vycistily brzdy /trmeny desky/ a je to ok a jeste me dotahli rucni brzdu cena celkem 700kč ale uz to nedela
Další věc jejich "geometrie" v uvozovkach zjistill sem vybrace ve volantu a ze me to tahne malinko doprava rikam si no asi pneu v riti nebo nejaky zavazicko tak sem prehodil na plechy a zavada porad tak sem jel na geometrii odchylka 3 stupne.
chlapek se me pta jak je to stary rikam 2008 a on voni vam nedelali geometrii ja rikam mozna jo platil sem ji byla na fakture takze asi jo. borec me rika kdy to bylo ja rikam pred 2 mesici chlap kroutil hlavou a rikal "to snad meni mozny" takze takhle me udelali garancku u BALVINA v BRNE 60km od bydlliste priste jedu do servisu 15 km od bydliste ztratim rok zaruky navic u balvina takze jen 3 roky v novym servise necekam na zazraky ale vim jednu vec bude to moje druha poslední garancka ze trí co mam podstoupit a at si zaruku strci doprdele s jednanim jaky maji si stejne vsechno zaplatim sam viz prizpevky davida c3 a borcu s prostupujicim olejem.
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 05 bře 2012, 15:22
od paw
Zdravim panove, prispeji taky troskou k tematu olej. Ve 27 000 Km jsem byl na vymene oleje v autorizovanem servisu. Po vymene jsem zjistil (u studeneho motoru), ze mam cca 1cm nad horni riskou, na fakture je 5.5 litru. Podle prirucky k autu se ale ma hladina oleje merit na zahratem a cca 5 min. vypnutem motoru. Takze dalsi mereni jsem provedl dle prirucky a svete div se, hladina byla malinko na max. riskou. Dokonce jsem zkousel zmerit hladinu oleje i na relativne studenym motoru po ujeti asi 200m, hladina rovnez kousicek nad maximem. Konzultoval jsem to tedy ze servisem, kam jsem prijel, ze chci olej upustit. Mechanik meril hladinu cca 10-15 min. po prijezdu, takze motor byl jeste zahraty a nejak nechapal proc chci upoustet, kdyz olej dosahuje horni risky. Tak jsem mu ukazal fotky, ktere jsem poridil po sobe pri mereni u studeneho motoru, kde bylo videt cca 1cm nad riskou. Chvili jsme to resili a dosli k zaveru, ze pricinou je olejovy filtr, ktery je ulozen jinande, nez u ostatnich motoru a to tak, ze olej z neho po vypnuti motoru ukapava zpet do vany a hladina postupne roste, jak se filtr vyprazdnuje. Co si o tom myslite? Me to prijde pomerne logicke a dulezite si myslim je to, ze pri nastartovanem motoru a naplnenem filtru je olej na horni risce.
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 06 bře 2012, 09:14
od matrix.rider
Mne sa to stalo ked som mal najazdene okolo 135tis.bol som za kamaratom v servise a povedal mi ze turbo zacalo tlacit,bolo by treba ho dat precistit,ale ze pokial ide vsetko v pohode nech to neriesim takze,tak asi