Stránka 3 z 6
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 25 srp 2009, 19:26
od moukes
Krásný auto gratuluji. Já bych bral 4x4.
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 25 srp 2009, 19:45
od Limitz
Rexcor píše:Tak nějak. Turbobenzín 2.0 co dávali třeba do Forestera je něco jiného než 1,2.
Ten se prostě brzo musí utahat.
přesně tak, třeba pro fábii by byl ten 1.2 TSI ideální motůrek
ale u Yetiho nevím nevím
ten motor by v terénu vyloženě trpěl, navíc ty škodovácké motory jsou naproti motorům od
potažmo motorům u japonských aut takový droboučký
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 25 srp 2009, 22:55
od Mexican
Limitz mno ale David pisal ze to chce na cestu, nie to terenu.. bude to 4x2.. co by som bol zvedavy ako ide ten motor s DSG
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 25 srp 2009, 23:30
od Yurii
Zvenčí se mi Yeti líbí protože je jak už tu někdo psal takovej usedlej... ale přijde mi na druhou stranu trochu zbytečný pořizovat si takový auto bez 4x4 (určitě kvůli místu pro zadní diferák zvedli podlahu kufru takže NO rezerva, čimžpádem u svýho modelu 4x2 nebudeš mít ani rezervu ani 4x4 a budeš ssebou vozit bublinu v podobě nezaplněnýho místa pod kufrem)
Jsem asi zhýčkaný naším Forresterem... ve městě sice permanentní 4x4 je na nic, ale na dálnici proti aquaplaningu nebo v zimě na horách nebo v lese je to auto k nezaplacení
Když 4x4, tak permanentní a nee žádný "fór moušn" s haldexem 154 generace nebo jak jinak se tomu ještě říká to všechno sou vlastně předokolky.
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 25 srp 2009, 23:56
od Hardcam
Mexican: dnes jsem s DSG jezdil, jelikoz jsem potreboval jet do nemecka pro sady kol, potreboval jsem jet necim vetsim, pac do Elantry to nenacpu. Jel jsem s motorem 2.0 TDi DSG 103kW. Vysledna spotreba po navratu domu 4,6 litru. DSG s kombinaci CR motorem je supr, prvni me vyhovujici motor od VW. Zatah plynuly prave diky tomu, trojka je zarazena, DSG zaradi 4ku a vyradi trojku. Sekvence mi osobne pripada horsi nez v nasi 4stupnove Sonate, ale to je vec zvyku. Kazdopadne DSG tleskam, je to krok dopredu a kupovat dnes produkt od VW bez DSG je hloupost.
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 26 srp 2009, 00:37
od Mexican
Hardcam to ano, suhlasim... tiez som mal moznost soferovat Passat Variant 2.0 TDI s mysim 125kW (ten najsilnejsi) s DSG... tam to slo fajn, lenze ako som pisal chcel by som ten system vidiet v spolupraci s 1,2 TSi... vazne premyslam nad faktom, ze dalsie auto uz bude automat..
sry odchadzam od temy
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 27 srp 2009, 10:59
od David C3
he he automat vs manual
ja myslím že na klidné ježdění ta 1.2 TSI stačí...
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 27 srp 2009, 11:17
od Mexican
David C3 píše:he he automat vs manual
ja myslím že na klidné ježdění ta 1.2 TSI stačí...
tiez si myslim... ved ono to ani ta krabica moc tazka nie je.. takze poho.. som zvedavy kolko si to zoberie (predsa len Yeti ma dost velku celnu plochu).. dufam ze budes informovat aj ked uz nebudes
fahrer ;-0
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 27 srp 2009, 11:24
od David C3
Bude sním jezdit jen ne moc daleko.. leasing ještě 3.5 roku.
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 27 srp 2009, 12:18
od Hardcam
Kdepak, vasniva debata na tema automat a manual se konat nebude, alespon ne tady...slo jen o fakta a dojmy z jizd a naopak o chvalu VW DSG. VW dokazali, ze se s automatem se da jezdit usporneji nez s manualem te same motorizaci. A svoje kupce si to naslo a jeste hodne takovych si najde. Osobne bych dvojspojkovy automat v Hyundaiich uvital a sami by cumeli, jak by se jim zvedli prodeje.
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 27 srp 2009, 21:14
od pepan
David C3 píše:he he automat vs manual
ja myslím že na klidné ježdění ta 1.2 TSI stačí...
moje řeč ..je jasný a lgický,že nedaj na verzi 4x4 1.2...tahle debata o motoru je uplně zbytečná
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 28 srp 2009, 17:45
od mylys
Dnes jsem cetl starsi SM, kde psali, ze konstrukcne neni problem osadit Haldex i pro motorizaci 1,2 a ze se toho nejspis pozdeji i dockame.
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 28 srp 2009, 18:10
od black_sheep
David C3 píše:k tomu Soulu. Je hezký hlavně v té top výbavě na 18 kolech ale ta už je za 450tis a hlavně to nemá kufr. Yeti v základu přes 400L ale variabilni zadní sedačky z Roosteru tak při upravě ma 510L. Těžko bych dával do SOULU kočárek
Nebojte Accentík bude doma min ještě 4 roky
jen prodávám ty 17 , přítelkyně by je asi zničila při parkovaní, na to ji stačí 15 alu
nevim u soulu jsem si kufr nejak zapomnel prohlednout, ale v coupe mam nakych sotva 300l a odvezl jsem vzdycky vsecko, i kocarek. odveze ho i lantra, v sedanu, tak bych se divil ze takova krabice jako soul ne-e.
nevim na co vzdycky potrebujou kufr jak hovado, kterej vyuzijou jednou za rok a stejne nikdy ne do plna
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 28 srp 2009, 18:12
od pepan
black_sheep píše:David C3 píše:k tomu Soulu. Je hezký hlavně v té top výbavě na 18 kolech ale ta už je za 450tis a hlavně to nemá kufr. Yeti v základu přes 400L ale variabilni zadní sedačky z Roosteru tak při upravě ma 510L. Těžko bych dával do SOULU kočárek
Nebojte Accentík bude doma min ještě 4 roky
jen prodávám ty 17 , přítelkyně by je asi zničila při parkovaní, na to ji stačí 15 alu
nevim u soulu jsem si kufr nejak zapomnel prohlednout, ale v coupe mam nakych sotva 300l a odvezl jsem vzdycky vsecko, i kocarek. odveze ho i lantra, v sedanu, tak bych se divil ze takova krabice jako soul ne-e.
nevim na co vzdycky potrebujou kufr jak hovado, kterej vyuzijou jednou za rok a stejne nikdy ne do plna
po dlouhé době sme se shodly........ s tím kufrem moje řeč
Re: Tak sem objednal nástupce Accentu CRDi..
Napsal: 28 srp 2009, 18:26
od Uzi77
davide gratuluji at ti slouzi a urcite je yeti hezci jak roomster a urcite si yeti najde hodne novych stastnych majitelu