Stránka 3 z 6
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 14 úno 2010, 15:53
od Rybář
Hmm a tenhle se tam jenom přitlačí? Myslel jsem, že ta má mít závit jako svíčka....
No ale jinak skvělé, ten obchod je v Praze. A nějakej postup? Prostě budu startovat, sundám kabely, aby to nepálilo, a budu postupně měřit tlak v jednotlivých válcích?
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 14 úno 2010, 16:24
od Rave
nic na tom neni jen to chce dva lidi.vysroubujes vsechby svicky,vytahnes pojistku cerpadla,das neutral, do prvniho valce misto svicky pritlacis tento bazmekt a nechas tak 3x protocit starter.takhle pokracujes az do posledniho valce.Je dulezite aby namerena hodnota byla +- stejna se zbytkem.
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 14 úno 2010, 16:27
od Rybář
Aha, já myslel, že mám vždycky vymontovat jen jednu svíčku a ostatní tam nechat
Akorát budu muset hledat, která pojistka je od čerpadla. Rave děkuju za rady
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 14 úno 2010, 16:44
od Rave
Rybář píše:Aha, já myslel, že mám vždycky vymontovat jen jednu svíčku a ostatní tam nechat
Akorát budu muset hledat, která pojistka je od čerpadla. Rave děkuju za rady
tak pojistku od cerpadla proto aby se ti zazalevaha komora benzinem.Jinak opravdu vsechny svicky ven.A nemas zač
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 14 úno 2010, 17:00
od Rybář
Jo, tak teď mi akorát došla jedna věc
Tamten manometr nebudu moct použít, protože Lantra má svíčky hrozně utopený a nedostanu se tam s ním. Chjo, takže buď koupit s nástavcem (ten stojí asi 1000) nebo to někde nechat změřit.
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 14 úno 2010, 17:20
od Rave
tak za 1200s dph uz je sada prodlouzena,ale to vyuzijes jednou.
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 14 úno 2010, 17:34
od Rybář
Dyž já už to teď musím mít no
Asi do toho půjdu.....
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 07 bře 2010, 14:39
od Rybář
Rave píše:nic na tom neni jen to chce dva lidi.vysroubujes vsechby svicky,vytahnes pojistku cerpadla,das neutral, do prvniho valce misto svicky pritlacis tento bazmekt a nechas tak 3x protocit starter.takhle pokracujes az do posledniho valce.Je dulezite aby namerena hodnota byla +- stejna se zbytkem.
Tak kompresiometr mám doma
Ale hned jsem narazil na očekávaný problém..... Nevím, která pojistka je od čerpadla
Může mi někdo, kdo má Lantru či Coupé poradit, prosím?
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 07 bře 2010, 17:01
od Rybář
Poraďte někdo, prosím...
Stačilo by mi i to, jak je to relé označené. Našel jsem tam pojistku s názvem BLOWER, to by teoreticky mohlo být ono, ne?
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 07 bře 2010, 17:50
od Rave
zkusto ale mam pocit ze blower je pichla i na starter
poradli bych ale nemuzu ne na hmaservice dostat
tak tady to je
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 07 bře 2010, 18:41
od Rybář
jj, někdo to sem dal, ale nevím, kde je ta skříňka s relátkama v prostoru spolujezdce
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 10:48
od Rybář
Tak vzhledem k tomu, že mi ráno zase blblo auto-jelo na 3 válce, tak jsem rovnou změřil ty komprese (když už jelo normálně)
Výsledky jsou následující-měřené na relativně studeném motoru, teplý motor otestuji příště:
1.válec - 13
2.válec - 13-13,5 (ten jsem měřil dvakrát a podruhé už se dostal pouze na 13)
3.válec - 13
4. válec -12,5
Zaráží mě ten rozdíl mezi druhým a čtvrtým válcem, ale jinak se mi to zdá celkem v pohodě. Co myslíte???
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 10:54
od black_sheep
to je jeste OK bych rekl.
btw. me to mereni delali vzdycky za naky dve stovky tady u nas..
do budoucna si ale kompresiometr taky poridim..
jeste detail, tvoje lantra nema rozdelovac
do tech zapalovacich civek se radeji vubec nehrabej!
to by bylo drahy..
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 10:58
od Rybář
No hele taky jsem si všimnul, že rozdělovač tam nikde nevidím
Máš pravdu, ale ptal jsem se proto, že na AutoKelly nabízejí víko a palec rozdělovače, to nějak nechápu
. Jinak ten kompresiometr je super věc. Myslím, že si to teď budu hodně často měřit
a až mě to přestane bavit, tak ho pustím do světa....
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 11:01
od Rybář
Ovšem zaráží mě, proč to teda občas jede jenom na tři válce???? Kabely nový Bosch, svíčky nový NGK. Nejčastěji to dělá, když je vlhko/mráz. Ale jenom občas. Napadá mě palivový filtr (ten je ještě původní). V Autopb májí nějaký Premium asi za 170 Kč, ale nevím, jestli by nebyl horší než ten původní originál....