Stránka 3 z 4
Napsal: 18 dub 2006, 08:55
od Mr.Scully
Asi se musim naucit jezdit
Ted uz jsem na deseti litrech a predpokladam, ze to pujde niz.
Napsal: 18 dub 2006, 11:28
od jura547
No ja jsem jsem jezdil pred zimou taky kolem 7-8 litru, ale ted je to tak za 10 a myslim, ze jsem styl jizdy nijak nezmenil... jen mi v servisu rekli, ze mam praskly vyfukovy potrubi...oprava za 6000,-...asi to bude timto...
Napsal: 21 dub 2006, 18:28
od slamaak
kdyz uz jste u tematu spotreby, dovolim si poznamku... dle stojanu mam nadrz na 55 litru a najeli jsme na ni cca 600 km, coz se mi zda OK. nutno podotknout, ze stridave ve meste a stridave mimo, asi 60 km na plnej knedl (210 km/h)... ted jsem dal druhou plnou, tak uvidime, jestli se to bud drzet stejne...
žere jako mlejn...
Napsal: 05 kvě 2006, 01:42
od foxx
Zdravím, jezdil jsem si se svim Scoupe zhruba za 6,5-7,2 lehká noha...leč podařilo se mi zvrhnout do nádrže asi kolem 5 litrů nafty, protože máme doma ještě jiné vozítko...dotankoval jsem asi 23 litrů naturálu. Samozřejmě se mi hned ráno když jsem jel do práce zasrali svíčky a doskákal jsem na tři válce. Dal jsem to do kupy a nějak tu nádrž vyjezdil, pořát jsem se snažil to ředit. Jenomže po této blamáži jsem zjistil, že auto začalo dost žrát, ze 6,5 až na více než 9 litrů, ručička na palivoměru mě klesá před očima...auto jede sice výborně, ale nedá se s ním jezdit úsporně jako dřív, lehká noha a rychlost 80-90 na to už neplatí. Vyměnil jsem svíčky a olej, ale žere to furt, možná se to trochu zlepšilo, ale pořád je to hodně. Nevíte někdo co se mi na tom mohlo podělat? Mohla se rozhodit řídící jednotka nebo nějaké čidlo, když jsem párkrát dojel na tři válce? Jde u toho jednotka resetovat? Mám Scoupe 94, 1.5 65kw Díky za reakce.
Napsal: 05 kvě 2006, 01:50
od Hardcam
To tam asi porad leju naftu, mne to v zime papa 14...no, jediny, co Ti takhle muzu ted v noci poradit je tak na hodku vyndat baterku, auto se dostane do uciho rezimu a pak se to mozna zlepsi..jinak me nenapada, cim by to mohlo byt:/ a vymenil bych palivovej filtr...
Napsal: 05 kvě 2006, 08:09
od ryba
foxx...jak se ti povedlo tam dat naftu kdyz ma hubici sirsi pomalu o centak to netusim. Nicmene je dost pravdepodobny ze je to tou ECU. Takze reset dle navodu, ktery tu uz zaznel.
Napsal: 05 kvě 2006, 20:28
od Hardcam
Z kanystru to tam naleje v pohode...
Napsal: 06 kvě 2006, 00:41
od foxx
No, samozřejmě že jsem to tam nalil z kanistru...Odpojil jsem baterku a nechal to tak do rána, tak jsem zvědav, jestli se to zlepší. Ještě dotaz, jakou přesně funkci má snímač polohy klapky, a když je vadný, jak se to může projevit, popřípadě jak se pozná, že je vadný? Dík za rady a reakce.
Napsal: 02 črc 2007, 11:39
od black_sheep
tak me coupeso zatim zere 7.5-8.0 prumerne, maximum jsem mel zatim asi 10litru a min neco kolem sedmi..
Napsal: 02 črc 2007, 21:27
od Jerry159
Nazdárek koukám že se tady každý chlubý spotřebou tak tady den před tou nehodou co jsem měl jsem vzal kamaráda dal jsem mu kameru do ruky a jeli se projet bydlím v České Třebové jeli jsme do Litomyšle tam na Svitavi a spátky od značky ke značce jsem to dal za 6min 48sec s maximálkou 225km/h se spotřebou 19,3 na 116km Tomu říkám spotřeba
no a druhý den bum prásk
ale člověk se ponaučí a bude se radovat z kažké chvíle být v Hyundai
Napsal: 04 črc 2007, 12:29
od Airfan
Mám 2.0 model 2002 (ten nejhezčí
) a dostat se na 10l je docela umění. Tento týden jsem jel dvakrát křížem přes republiku tam a zpět - průjezd zacpanou Prahou, D1 atd. Byl jsem plně naložen- dva kamarádi a plný kufr. Průměr 8,2l/100km . Na dálnici jsem nešel pod 140km/h.
Napsal: 04 črc 2007, 12:59
od shotik
Airfan píše:Mám 2.0 model 2002 (ten nejhezčí
) a dostat se na 10l je docela umění. Tento týden jsem jel dvakrát křížem přes republiku tam a zpět - průjezd zacpanou Prahou, D1 atd. Byl jsem plně naložen- dva kamarádi a plný kufr. Průměr 8,2l/100km .
Na dálnici jsem nešel pod 140km/h.
tak cekej obsilku od chlupatejch :ú
Napsal: 06 črc 2007, 13:41
od vlastaFR
Napsal: 08 črc 2007, 15:28
od Yurii
Napsal: 12 črc 2007, 21:00
od desperro