Re: Repase vstřiku
Napsal: 23 pro 2010, 19:52
Díky zkusím.
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
kovac.jaroslav píše: prej nekvalitní nafta podle jejich rozboru a tankoval jsem jen na Shellce mam santa fe crdi rok2002
tak mě napdá..kam teda´opravovat?kovac.jaroslav píše:do Hradce Kralové dávat opravovat vstříky v žadnem připadě ne jsouto šejdiři stálo mě to skoro 40000,- a najel jsem jenom na ně 5000 km a byli vhorším stavu jak přettím neuznali mě ani reklamaci prej nekvalitní nafta podle jejich rozboru a tankoval jsem jen na Shellce mam santa fe crdi rok2002
Fidži píše:Trapnej dotázek, jak se projevujou špatný vstřiky, na dvojku mi to dost mizerně táhne, skoro vůbec. musím jedničku dost vytočit, aby se to chytlo, což u studenýho motoru mi rve srdce. Jetli má santík alespoň jeden vstřik elektronicky řízenej, tak by to měla ukázat daignostika, ale ta nic neukázala. je divný, že to dělá jenom dvojka a hlavně, když je to studený, ostatní rychlosti se chytnou normálně. Pomohli by nový žhavičky??? Ať neskoušim různý drahý možnosti a pak zjistim, že je to nějaká kravina. Děkuju
Ahoj vsem, mam hodne podobny problem. Nejdrive postupne zacala slabnout dvojka, takze bylo potreba vice tocit jednicku. Navic k tomu se pridalo delsi startovani, az nakonec Santa prestal startovat uplnepetrf píše:Fidži píše:Trapnej dotázek, jak se projevujou špatný vstřiky, na dvojku mi to dost mizerně táhne, skoro vůbec. musím jedničku dost vytočit, aby se to chytlo, což u studenýho motoru mi rve srdce. Jetli má santík alespoň jeden vstřik elektronicky řízenej, tak by to měla ukázat daignostika, ale ta nic neukázala. je divný, že to dělá jenom dvojka a hlavně, když je to studený, ostatní rychlosti se chytnou normálně. Pomohli by nový žhavičky??? Ať neskoušim různý drahý možnosti a pak zjistim, že je to nějaká kravina. Děkuju
Ahoj taky mám ten problém, ale nikdo neuměl poradit ,no když nás bude víc tak se třeba někdo najde a poradí.
Nejjednoduší diagnostiga vstřiků je, že sundáš přepadové hadičky a od každého vstřiku je dáš do skleničky zvlášť. Pak nastartuješ, popř. budeš točit startérem a uvidíš, jestli některý vstřik nemá nápadně větší přepadové množství, než ty ostatní. Jestli je necháš opravovat, tak nech prohlídnout i čerpadlo, ať v důsledku šrotujícího se čerpadla neřešíš po pár km vstřiky znov.tvaek píše:Ahoj vsem, mam hodne podobny problem. Nejdrive postupne zacala slabnout dvojka, takze bylo potreba vice tocit jednicku. Navic k tomu se pridalo delsi startovani, az nakonec Santa prestal startovat uplnepetrf píše:Fidži píše:Trapnej dotázek, jak se projevujou špatný vstřiky, na dvojku mi to dost mizerně táhne, skoro vůbec. musím jedničku dost vytočit, aby se to chytlo, což u studenýho motoru mi rve srdce. Jetli má santík alespoň jeden vstřik elektronicky řízenej, tak by to měla ukázat daignostika, ale ta nic neukázala. je divný, že to dělá jenom dvojka a hlavně, když je to studený, ostatní rychlosti se chytnou normálně. Pomohli by nový žhavičky??? Ať neskoušim různý drahý možnosti a pak zjistim, že je to nějaká kravina. Děkuju
Ahoj taky mám ten problém, ale nikdo neuměl poradit ,no když nás bude víc tak se třeba někdo najde a poradí.
Muzete prosim poradit, cim by to mohlo byt? Mam Santa Fe 2.0 CRDi 4x4 2003. Znamy technik mne rikal, ze to mozna budou vstriky, ale tezko rict, jaka tam je znacka a kdo je umi opravitSamozrejme v autorizovanym servise neco takoveho zacina na 50tis.
Diky moc vsem a mejte se fajn
Raděj si to ještě zjisti, popř. to nech udělat, ať vstřikovače neřešíš za nějakou dobu znovu + opravu pumpy.tvaek píše:Palivovy filtr se menil a co se tyka kontroly pumpy a cisteni to nevim, zda probehlo...musim doufat, ze ano