Stránka 3 z 3

Re: A je to...

Napsal: 08 úno 2010, 12:36
od MIDAR2007
Tak vás opět po pár dnech zdravím, chlapci! Valent, tobě gratuluji a přeji dalších 200 000! Musím se vám opět pochlubit ale není to až tak strašné. Motor šlape jako hodinky, autíčko přede jako kocour ale jednu chybu to po opravě přeci jen má. Podstatně se snížil výkon motoru, odhaduji tak o čtvrtinu a úplně zmizel turboefekt. Zjišťoval jsem příčinu u známého a když jsem mu řekl, že to bylo na repasi v Zábřehu, hned nadával, že to tam neumí pořádně opravit. Údajně to vše posílají do Prahy. Příčinou toho slabého výkonu jsou prý špatně načtené vstř. trysky do paměti. Naštěstí mi dali protokoly i s kódy trysek, tak mi to zkusí načíst znovu. Dám pak vědět, jak jsem dopadl.

Re: A je to...

Napsal: 08 úno 2010, 18:10
od ivan kuschall
Nevím co je na tom pravdy ale slišel jsem že, že když se zadaj špatně kody, tak se to časem samo upraví a je to v pohodě, ale v Jeseníkách ti to stačí né

Re: A je to...

Napsal: 08 úno 2010, 19:31
od MIDAR2007
Kurvááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Já se snad poseru!!!!!!!!!!!!!!!!!!Promiň admine, ale musel jsem si ulevit a jenom vy mě tady můžete pochopit. Já už toho hajzla ani jednou nepochválím, protože když tak udělám, tak se vždy něco vysere. Tak jsem jel dnes s prázdným vozíkem na STK na evidenčku a po cestě mi najednou začal motor hučet a výkon šel ještě mnohem více dolů. Po dojetí a zastavení se začalo z motoru kouřit jak prase, tak jsem zavolal opraváře. Přijel a zjistil, že je prasklé sběrné potrubí k turbu, takže veškerý tlak šel do prdele. No mně snad z toho opravdu jebne. Náhradní z vrakáče je objednané, cena kolem 4000,-.Zatím bez ceny za práci.

Re: A je to...

Napsal: 08 úno 2010, 20:02
od Hardcam
V tomto pripade se jiste slovo kurva da pochopit...no, tak Ti snad muzu jen poprat, at co nejdrive a za co nejmene zase jezdis.

Re: A je to...

Napsal: 09 úno 2010, 21:34
od MIDAR2007
Tak, pánové a máme tu další pokračování. Po rozebrání prasklého sběrného potrubí a demontáži turba zjištěno, že to je zcela v prdeli. Kompletně vykvedlané, lopatky vyšoupané. Už nemám sílu se ani nasrat. Objednal jsem z vrakáče za 12000 Kč, prý má najeto 30000 km(?). No, horší asi nebude, než to, které je tam teď.

Re: A je to...

Napsal: 09 úno 2010, 22:09
od zdenek76
no poser koště, to už se ti vyplatí spíš koupit celý auto jako dárce náhradních dílů

Re: A je to...

Napsal: 09 úno 2010, 22:40
od ivan kuschall
To je lepší koupit na vrakáči ale aby za něco stálo, protože repase turba to je na mašli, máš toho Midarde ňák moc za sebou co to máš za auto, tady sem někde četl že je to nesmrtelný

Re: A je to...

Napsal: 09 úno 2010, 22:47
od zdenek76
nesmrtelný to je, až na motor :)

Re: A je to...

Napsal: 09 úno 2010, 22:52
od Valent2004
No prajem Ti aby to už bolo to posledné čo sa posralo.

Re: A je to...

Napsal: 09 úno 2010, 23:55
od ivan kuschall
Mně šlape motor jak hodinky, to je rukama

Re: A je to...

Napsal: 14 úno 2010, 11:16
od MIDAR2007
Čau, chlapi. Rukama to není , Ivane. Mám prostě smůlu. Tak je to opět opraveno. Vyměněno prasklé sběrné potrubí, turbo z vrakáče, údajně najeto 30 000 km, takže jezdím. Vychvalovat nebudu, atˇse zase neposere.

Re: A je to...

Napsal: 14 úno 2010, 19:10
od ivan kuschall
No je to přece jen nesmrtelný autííííííííííííííí a jede furt