Stránka 3 z 3
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 24 led 2010, 23:09
od zdenek76
no, já srovnávat do detailu nemůžu, ale za sebe bych řekl, že Renault bude výrazně pohodlnější (naladění podvozku) a v interiéru méně hlučný. Aspoň co jsem měl možnost se svézt Renaulty dejme tomu někde od Laguny I, tak mi to v této třídě přišlo z hlediska pohodlí a komfortu jízdy jako to nejlepší, tj. člověk necítí každou díru, na dálnici mu nezaléhají uši apod. Nehodnotím tedy design, spolehlivost, výbavu či výkon, ale z hlediska komfortu cestování bude mít dle mě Renault navrch.
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 24 led 2010, 23:31
od Hardcam
Mexican píše:Nissanom GTR a Hyundai Accent CRDI, berte jednoznacne Accenta
Skyline neni auto pro me, beru Accenta
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 25 led 2010, 03:06
od Borek
Mexican píše: i30 a najma 1,4 a 1,6 su z mojho pohladu nic moc, resp napisem to tak ze papier pri technickych udajoch znesie vsetko
Tohle může tvrdit jen demagog nejhrubšího zrna nebo brouk Pytlík.
To stejné píšeš i u debaty o olejích .....atd.Podle tebe si všichni výrobci,všechny tech.data vymýšlejí a jen tvé POCITY
jsou ty pravé údaje.
BOOOOOŽE,CHRAŃ NÁS OD PODOBNÝCH CHYTROLÍNŮ
Tak si ty rozumbrado zkontroluj zda máš ve svém autě airbagy,ABS nebo jestli náhodou nemáš benzínový motor-to víš,podle nějakého "rozuma"si výrobci píšou co chtějí.
Stejně tak tvůj "pocitový" příspěvek o zrychlování-asi jsi nikdy neslyšel o řadicí páce ](*,)a jiném stylu jízdy s motorem na benzín/naftu a jezdíš s benzínem jako se svým traktorem
.Tvůj pocitový příspěvek má hodnotu,jako když by někdo psal,že jel naftou a ono to kurňa nad těch 5000 ot./min. je chcíplý jak 100 roků stará veverka
.Každý tvůj příspěvek je jak rána do hlavy,zdravého rozumu.
Vrať se do svého vlákna a nepiš o věcech,kterým prd rozumíš.
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 25 led 2010, 09:01
od Mexican
Hardcam píše:Mexican píše:Nissanom GTR a Hyundai Accent CRDI, berte jednoznacne Accenta
Skyline neni auto pro me, beru Accenta
mno neuveritelne, kolega tak trochu dedil jeden mensi (ehm) bytovy dom v Brne, predal ho a kupil si prave GTR - sice ako spolujazdec, ale mozem potvrdit to auto skutocne za to stoji. Nehra sa nic, je to proste pecka.. BTW uz to nie je Skyline, GTR je uplne nieco noveho
Borek vidim, ze kolega si do noveho roku nedal zavazok pochopit ze subjektivny nazor je subjektivny nazor, skoda no
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 25 led 2010, 09:30
od Laxius
Ja sa vratim este k tomu co si pisal mexican. Benzin sa ma proste tocit. Netreba sa cudovat, ze v to auto netaha v nizsich otackach, nie je to predsa diesel. Tiez ako Borek pisal, nebudem vycitat dieslovemu motoru slaby tah vo vyssich otackach. Je to vlastnost toho motoru. To je ako keby som sa stazoval, ze som si kupil novu spalnu, a zial to vysnove drevo je nejak do cervena
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 25 led 2010, 09:52
od matysekul
Taky se mi zdála felda v nižších otáčkách živější,ale velmi rychle jí došel dech. Starší 8v nízkootáčkové motory měly holt jinou charakteristiku.A nejde porovnávat,pokud budeš s tím autem jezdit do 2500 ot. Ten motor je stavěný na vyšší otáčky.A ne vždy to musí znamenat vyšší spotřebu. Ale na druhou stranu,co si budeme povídat,není to perpetum mobile,takže vyšší výkon musí být někde znát i ve spotřebě.Stejně jako se u nových dieselů nedá jezdit za 4l,ale dají se točit přes 4000 ot.
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 25 led 2010, 10:27
od zdenek76
potvrzuji přesně to, co píše matysekul tj. vyšší otáčky nemusí u benzinu znamenat vyšší spotřebu. Byť mám jiný model Hyu, tak mám zcela prokazatelně odzkoušeno, že nejlepší spotřebu dosáhnu v okolí 3.400 ot/min. Ano, dá se s tím jezdit kolem 2.000 ot/min, ale jednak trpí motor, druhak to nejede, třeťak je vyšší spotřeba. Osobně jezdím téměř neustále nad 3.200 ot/min, často točím k 5.500 či spíše 6.000 (i přes).
Konec konců dával jsem sem kdesi video 0-160 km/hod, kde je jasně vidět, že s dvojkou se dá do 100 km/hod, trojka do 140 km/hod, čtyřka dále. Např. po dálnici tedy jedu sice 140 km/hod na pětku, ale pokud vidím že budu předjíždět, podřadím na 4 a mám dostatek síly ještě zrychlit. Nebo před kopcem ve 140 km/hod klidně za tři, protože vím, že těch 140 km/hod udržím bez problémů po celou dobu stoupání.
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 25 led 2010, 10:45
od Mexican
s tocenim samozrejme suhlasim a nikomu tu netvrdim opak.. ale cestovat pri 4000 otackach 300-500km, to je na poriadne spunty do usi
tu patku od 100 som spomenul prave preto, pretoze si myslim, ze je to uz otackove spektru kde by sa mal motor chytat (ta 1,6 tam mala myslim tesne pod 3000 otacok)
ale mate to fuk a mate recht - tu motorizaciu nemam, takze do toho nebudem kecat. Viem vsak, ze v pripade ze budem kupovat i30 CW, tak 1,4 a 1,6 si nenecham nahovorit
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 25 led 2010, 12:08
od zdenek76
špunty do uší potřebuješ akorát ve špatně odhlučněných autech, což je bohužel příklad zrovna i30
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 25 led 2010, 13:01
od alarm
Ja si na hluk nesťažujem. Je to len vec porovnania, v akom aute ste jazdili pred tým.Ja som jazdil na ACCENT LC a môžem povedať, že pocitová rýchlosť je o 15-20 km nižšia.
A najmenšia spotreba je pri maximálnom krútiacom momente, v grafoch uvádzaná ako "gram paliva/kw hodina"
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 25 led 2010, 13:11
od matysekul
i30 má hůř odhlučněný podvozek.Takže stačí zvolit hlučnější gumy a je to okamžitě znát. Jinak kabina je odhlučněná podle mně dobře,protože kolikrát neslyším klinkat semafory na přejezdu,dokud neotevřu okno. Nebo už stárnu a hluchnu
Re: I30 1.4 nebo Megane 1.6?
Napsal: 25 led 2010, 13:26
od Mexican
zdenek76 píše:špunty do uší potřebuješ akorát ve špatně odhlučněných autech, což je bohužel příklad zrovna i30
no ale to je samozrejme ono. Nikto sa tu nebavi o Lexuse LS.. tie spunty do usi som prave myslel pri tych 130-135 a 4000 otackach. Preto ta moja vytka, ktoru si kdekto znova zle vysvetlil