Stránka 3 z 3

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 23:23
od Smajloch
black_sheep píše:to vuuuubec neni pravda! videl jsi tu klapku nekdy?? ne? ja jo! zadny motorek tam neni - to maj az auta s tzv. elektrickym plynem. tady je jeste klasika lanko (zaplatpanbuh; buhvi jak by el. plyn dopadl).

hard/soft reset je nesmysl totalni. tve zkusenosti z jinych znacek jsou ti naprd. a zrovna Jam si myslim ze neplaca z toho co si kde precetl.
No vidis.Ten galant ma zrovna lanko na plyn ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Jen tak mimochodem,ten Mysak je z roku 93.
No chtel jsem poradit,ale komu neni rady tomu neni pomoci.
Nezivim se tim profesionalne.Dilna je kolegy,ale par aut uz za tech 15 let mam za sebou.
Faktem je ze H jenom Accenta a Sonatu.Nic jineho.
Nicmene postup je u 99% aut stejny.
Vetsinou je zavada stejna u vseceh znacek.

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 02 úno 2010, 07:15
od Zdenek2106
Nehádejte se 8) Až poleví angína tak to dám dokupy, nicméně Black sheep má pravdu, krokový motorek v mém typu není, já mám volnoběžný ventil, viz obr. A s váhou vzduchu, sice máš recht, že má být mezi filtrem a sáním (dle servisního manuálu) ale na mém voze není .... Mám tam prostě husí krk od filtru do sání a nic mezi tím.

Co se týče ovládání plynu - ke klapce vede lanko, na druhé straně klapy je snímač. Pokud by tam někde vevnítř byl motorek, tak by musel být uveden v seznamu chybových kódů, což pokud vím není - protože tam není :)

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 02 úno 2010, 08:52
od Jam
Smajlochu, je vidět, žes opravdu neměl moc aut. Takhle to není na 99% aut, ale tak na 10-15%. Naprostá většina benzíňáků (mimo nových s el. plynem) si nastavuje volnoběh jinak než pohybem škrtící klapky a kupodivu nejčastěj je to bypassovým ventilem stejně jako u lantry. A neurážej se že nám není pomoci, zatím jsi vykládal jenom blbosti, který by ho stály 500kč navrch kvůli pytlům.

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 02 úno 2010, 09:56
od black_sheep
Jam píše:Smajlochu, je vidět, žes opravdu neměl moc aut. Takhle to není na 99% aut, ale tak na 10-15%. Naprostá většina benzíňáků (mimo nových s el. plynem) si nastavuje volnoběh jinak než pohybem škrtící klapky a kupodivu nejčastěj je to bypassovým ventilem stejně jako u lantry. A neurážej se že nám není pomoci, zatím jsi vykládal jenom blbosti, který by ho stály 500kč navrch kvůli pytlům.
PRESNE TAK.

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 03 úno 2010, 17:38
od Zdenek2106
Check engine se dnes rozsvítil tak jsem vyblikal kódy, - 2222, 3171,3333

Začátek a konec je jasný ale ten střed.... nechápu

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 03 úno 2010, 17:52
od black_sheep
3171: takovy kod tam neni.

ale koukal jsem do tabulky a je tam kod 3153. je mozny zes blbe pocital a dve bliknuti od "posledni 3" jsi pricetl k predposledni "5" coz je tvych sedm. prekontroluj to jeste jednou. :wink:

pokud by to fakt bylo 3153 tak to jsem zrovna mel i ja. je to vadny snimac polohy skrtici klapky. za par stovek jsem koupil boschacky a problem s pocukavanim byl pryc :-)

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 03 úno 2010, 18:38
od Zdenek2106
Dělal jsem to dvakrát jasně to blikalo 3171, vím že takový kód není, ale tohle mi to vyblikalo.... Jinak cukání se nějakou dobu neobjevilo, jen se rozvítil check engine, ale na chodu motoru nebylo nic poznat. Po vypnutí zapalování už nesvítil. btw. bošácký snímač TPS za pr stovek, kde ho mají ? a ty podtlakové hadičky - jsou to tvarovky, nebo se dají použít např. hadičky na benzin ? Díkes