Stránka 3 z 4
Re: BigPAJA
Napsal: 03 čer 2010, 20:32
od Hardcam
BigPaja: to mi povidej, ja ten najezd taky nemam zrovna nejmensi - do tech 30 rocne. Ale uz mam strach. Nemuzu si dovolit poruchy na aute, kdyz ho denodenne potrebuju.
be.sport: nejaky syceni taky slysim, ale fakt jen nekdy...ale asi to dela klima. nevadi mi to, je to jen poznatek, skoro to neni slyset.
Re: BigPAJA
Napsal: 03 čer 2010, 21:59
od be.sport
vidis to me nenapadlo ze by to mohla byt klima, kazdopadne dneska to nedelalo co jsem to odpoledne poslouchal..
navic...myslim ze pred smrti to zacne piskat asi vic ne?tak jako jiny turba co hvizdaji jak pistalky...me to piskani prisla jak kdyz to dela nejaka kladka..napinak nebo tak..
ale asi kdyz bylo mokro...a ja mel pustenou klimu kvuli mlzeni se...
pajo kolik melo najety kdyz jsi to bral? jestli se nejakej dobraj nesvezl poradne za studena...
Re: BigPAJA
Napsal: 03 čer 2010, 22:11
od Hardcam
Ja konkretne nevim, jestli to dela pri klime, to me napadlo az ted. Jeste se na to zamerim, Pajo
Si tady udelame klub Pavlu
Re: BigPAJA
Napsal: 03 čer 2010, 22:21
od be.sport
jeste takove mensi detail...turbo se toci i pri volnobehu?
Re: BigPAJA
Napsal: 03 čer 2010, 23:12
od Hardcam
Ja ziju v domneni ze ne. A taky ziju v domneni, ze se s CRDi nesmi jezdit na neutral, protoze turbo nemaze. Hlavne pak treba na dalnici vyradit treba ve 130ti je pry pro turbo brzka smrt. Ale mekaanik nejsem, nevim, neznam, delal jsem to, co jsem mel a turbo funguje jeste dnes s 2xx tkm, puvodni.
Re: BigPAJA
Napsal: 03 čer 2010, 23:20
od be.sport
no..takze..jak teda muze byt vadny turbo kdyz Bigpajovi to piska kdyz stoji na volnobeh? s tim vyrazovanim na neutral je to taky nejaky divny ne? ne ze byc na dalnici jezdil na neutral ale kdyz bylo auto novy tak jsem po dalnici nekdy vyradil aby si trosku motor odpocinul...samo ze pak pekne pomalu zpatky pres spojku..aby se melo cas chytnout...jinak turbo se ma chladit na neutral ne? kdyz stojim a chladi se nebo jedu 130 tak motor by mel byt na tom stejne...
navic pri jizde na neutral si od rychlosti cca 10-15 motor drzi vyssi otacky nez kdyz stoji...asi tam bude nejaky duvod...
Re: BigPAJA
Napsal: 03 čer 2010, 23:26
od Hardcam
Psal jsem, ze opravdu nevim. To jsou me poznatky ze cteni tady na clubu a na netu. Mozna, ze pri te vyssi rychlosti hraje roli napor vzduchu.
Re: BigPAJA
Napsal: 03 čer 2010, 23:29
od be.sport
.....Oba tyto motory využívají také funkce Overboost. Ta, na základě přesného algoritmu, který respektuje okamžité jízdní podmínky, upraví činnost turbodmychadla a vstřikovacího systému, takže při sešlápnutí plynového pedálu až k podlaze, dojde k zvýšení točivého momentu zhruba o 30 Nm. To může řidiči výrazně pomoci například v kritických momentech při předjíždění......
tohle mame na crdi taky ne? to je ta moje druha poloha plynoveho pedalu...kdy pri seslapnuti na podlahu dojde v konci drahy k odporu, ktery se prekroci..a auto dostane jeste kopanec...
Re: BigPAJA
Napsal: 04 čer 2010, 06:18
od BigPAJA
Tak chlapi tedka jste me dostali, na volnobeh se preci ma tocit turbo, to jsem taky slysel od profika na motory, co nam opravoval traktor
Ale ja taky nejsem zadny mechanik a v motorech se nevyznam
Jak jsem psal drive tak mam najeto 14500 km.
No nechame se prekvapit jak se to opravi...
Re: BigPAJA
Napsal: 04 čer 2010, 08:32
od matysekul
U nás se turbo točí furt.Tzn. že i maže. Když dojíždím k odpočívadlu,běžně vyřazuji a jedu ná neutrál,aby se vychladilo.A mělo by se dochlazovat po ostřejší jízdě.To vše v neutrálu.
Re: BigPAJA
Napsal: 04 čer 2010, 08:42
od be.sport
Ok..takze vyreseno...neutral tomu vadit nemuze...a ted to toceni na volnobeh ktery piska...
crdi je moje prvni osobni nafta,,spis mam zkusenost s TDi od vw a tam turbo zacalo piskat v otackach a pak vydrzelo jeste cca 20-40 tis km a slo pak uz do kytek uplne...
mluvim ale o chipnutym tdi z puvodnich 81 kw na tusim 104 nebo jak to tam bylo...takze celkove to dostavalo naprdel..
Re: BigPAJA
Napsal: 04 čer 2010, 18:30
od 89majlo96
be.sport píše:jeste takove mensi detail...turbo se toci i pri volnobehu?
turbo sa toci stale ved ho pohanaju vyfukove plyny. Keby malo stat tak je zaseknute. Turbo sa toci od chvile ako zacne tocit starter az po kym nevypnes motor a aj vtedy sa este chvilocku dotaca volnobehom.
Re: BigPAJA
Napsal: 05 čer 2010, 20:00
od be.sport
Bigpajo to piskani bylo teda pri uplne zahratym aute? me to dneska delalo spis pri studenym..nebo polostudenym...( zahraty odstaveny na 2 hodinky na slunku).. piskani jak kdyz je kaminek v brzdach nebo tak neco...pri pridani plynu to s tim ma spojitost...jen me nejde do hlavy ze by odchazely turba po 15 tis km..to by bylo dost na ....
co je vubec za turba v
nejaky Garrety nebo neco jinaciho?
zas se me stim nechce letet do servisu..budou se na me divat jak na...
Re: BigPAJA
Napsal: 06 čer 2010, 10:32
od BigPAJA
Ja jsem to vzdy pozoroval az po ujeti 35 km jak jsem dojel do prace...tzn. uplne zahraty...
A taky sem s tim nechtel jet do servisu, jeste jsem to ukazoval brachovi a ten ze nic neslysi
, ale tedka si rikam bohu dik, bo to mohlo pak byt jeste horsi...
a jak rikam uvidime co mi reknou az to opravi...
Re: BigPAJA
Napsal: 06 čer 2010, 11:58
od be.sport
jak to budes mit ready tam se pochlub...a zkus zjistit jestli to treba byla vadna serie nebo tak neco...uprimne kdybych mel stejnej problem jako ty tak bych byl trosku zklamanej...co se tyka starani o turbo tak mam cisty svedomi....u tebe me napadlo ze to nekdo honil jak to bylo u dealera na predvadeni..pak by se tam v novym turbu mohla ta vule udelat...