Stránka 3 z 4
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 15 úno 2010, 20:46
od zahyx
Hardcam píše:Obdivuju lidi, co jsou schopni jezdit bez rezervy. Pravdepodobne se jim nikdy nepodarilo na nasich silnicich prorazit pneumatiku. Tu totiz nejakym sprejem asi neopravi.
me jo zaplat pambu ze je
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 15 úno 2010, 21:30
od autogas
pepan píše:vůbec nachápu...jaký máte porát problémy s rezervou
Je to super ale můžeš poslat detail uchycení?
díky.
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 16 úno 2010, 15:56
od pepan
někde snad jo..musím pohledat..
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 17 úno 2010, 11:22
od Dr Meduza
no ty ceny nejsou uplne zazracny
jinak ja mam vsechny auta krome Sonaty na plyn (a este Wartburg nebyl na plyn
) v vzdycky spokojenost, akorat trochu problem, ze malokdo umi udelat slusnej servis a clovek si musi stejne vetsinu veci nastavit a oservisovat sam, kdyz chce aby to fungovalo spravne
mimochodem nevite nekdo jak ma bejt nastavenej reduktor na centralni smesovac? de mi o to, jestli ma servo na hadici pri pridavani plynu zavirat, otvirat, nebo zustavat cca stejnej
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 17 úno 2010, 22:23
od Jam
V celým rozsahu by se měl co nejmíň hýbat - z logiky věci - při prudkým přidání, ubrání, podtočení, prostě ať se to chová pořád dobře protože to servo je zoufale pomalý.
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 17 úno 2010, 23:36
od Dr Meduza
ja sem si to myslel, ale v zadnym navodu to napsany neni, tak se radsi ptam
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 18 úno 2010, 17:00
od clay
[
quote="Yurii"]Spatne ste to pochopili Zakazano u Hyundaiu je nevozit ssebou rezervu, pokud ji ssebou mas a vozis ji treba na sedadle spolujezdce aby ti nebylo smutno tak to nevadi... pak si muzes pod kufr treba nacpat i toroid
V zari jsem se o to zajimal a nasel sem dokonce nejakej oficialni dokument podle kteryho Hyundai jako automobilka nepovolí svým minulým ani současným vozidlům jezdit bez rezervy.
Trochu chybná interpretace:
povinnost vození rezervy řeší obecně vyhláška a ta za podmínky :
neustálého sledování tlaku v pneu a sady na opravu pneu a kompresoru umožňuje všem osobním a N1 autům jezdit bez rezervy - výjimku tvoří auta, kde je rezerva součástí deformační zóny - a to u "H" není.
Nenechte se šálit přebásněnými informacemi od vykladačů typu redaktor a ještě k tomu chytrej.
PS: v některým mým minulým příspěvku najdete přesnou citaci vyhlášky.
clay
§ 32, odst.1 - Povinná výbava
e) náhradní kolo (ráfek s pneumatikou), které je dostatečně upevněno v držáku zajišťujícím, že síla při snímání kola z držáku nebo vkládání do držáku nepřesáhne 490 N; v případě, kdy je na vozidle použito více rozměrů kol, musí být náhradní kolo použitelné pro všechny tyto rozměry nebo musí být vozidlo vybaveno náhradními koly pro všechny rozměry.
podle odst.2 se povinnost vybavení náhradním kole nevztahuje na
a) vozidla, která mají opatřena všechna kola pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik nebo u vozidel kategorií M?1 a N?1 s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí,
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 18 úno 2010, 21:00
od Seemann
já to taky nechápu
navíc rezerva je v kufru dobrá věc, protože jinak stačí malá rána zezadu a máte z těch vašich vozítek samý totálky.
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 18 úno 2010, 21:22
od autogas
Dr Meduza píše:no ty ceny nejsou uplne zazracny
jinak ja mam vsechny auta krome Sonaty na plyn (a este Wartburg nebyl na plyn
) v vzdycky spokojenost, akorat trochu problem, ze malokdo umi udelat slusnej servis a clovek si musi stejne vetsinu veci nastavit a oservisovat sam, kdyz chce aby to fungovalo spravne
mimochodem nevite nekdo jak ma bejt nastavenej reduktor na centralni smesovac? de mi o to, jestli ma servo na hadici pri pridavani plynu zavirat, otvirat, nebo zustavat cca stejnej
Salám junior je taky levnější než šunka, tím chci říci, že nejde srovnávat polské a jiné neznačkové systémy s italskými či holandskými. Ti druzí investují do testů v extrémních podmínkách zatímco poláci a turci a jiní to testují na zákaznících.
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 19 úno 2010, 07:51
od clay
navíc rezerva je v kufru dobrá věc, protože jinak stačí malá rána zezadu a máte z těch vašich vozítek samý totálky.[/quote]
od kdy je rezerva pevnější než toroidní nádrž na LPG ?
nebo jsi myslel ta auta, která nejsou již z výroby vybavena rezervou a patří do velikosti přehlédnutelných?
clay
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 19 úno 2010, 08:50
od Rave
Panove deformacni zona je cele auto vcetne sedacek .At mam ci nemam rezervu ci toroidni nadrz misto rezervy tak pokud auto dostane supu na prdel a zadni vyztuha to nepohlti tak je uplne fuk jestli tam nejaka razerva je nebo ne.Tak ci tak uz je kastle vyrazne poskozena a jen tezko se opravuje.Defakto z vetsiny likvidator napise totalku.Cerpam z toho ze tata je soudni znalec v oboru overovani o posuzovani tech. stavu vozidel.
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 19 úno 2010, 09:27
od Yurii
Trochu chybná interpretace:
povinnost vození rezervy řeší obecně vyhláška a ta za podmínky :
........
§ 32, odst.1 - Povinná výbava
e) náhradní kolo (ráfek s pneumatikou), které je dostatečně upevněno v držáku zajišťujícím, že síla při snímání kola z držáku nebo v.........
a) vozidla, která mají opatřena všechna kola pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik nebo u vozidel kategorií M?1 a N?1 s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí,
Pozor asi jsem to nenapsal dost jasně:
1. ten dokument byl datován do září loňského roku a bylo v něm uvedeno (žádné minulé ani současné) vozidlo hyundai není homologováno bez rezervy tudíž výrobce nepovoluje rezevu ve vozidle nemít. (Nebere zodpovědnost za to když jí provozovatel vyndá)
to že u nás existujou zákony kteé povolují provoz vozidel bez rezervy za určitých podmínek je trochu jiná záležitost.
2. V tom prapůvodním smyslu příspěvku jsme chtěl naznačit, že normální auto (bez runflatů, indikace tlaku pneumatik, opravnýho spreje atd...) může jezdit s rezervou třeba složenou ve středoloketní opěrce a podle výrobce a českých zákonů to není špatně.
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 23 úno 2010, 20:33
od autogas
Rave píše:Panove deformacni zona je cele auto vcetne sedacek .At mam ci nemam rezervu ci toroidni nadrz misto rezervy tak pokud auto dostane supu na prdel a zadni vyztuha to nepohlti tak je uplne fuk jestli tam nejaka razerva je nebo ne.Tak ci tak uz je kastle vyrazne poskozena a jen tezko se opravuje.Defakto z vetsiny likvidator napise totalku.Cerpam z toho ze tata je soudni znalec v oboru overovani o posuzovani tech. stavu vozidel.
...pravda a navíc za ty ušetřené lowe si člověk koupí kol kolik bude chtít
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 18 říj 2010, 08:34
od Melkor
Máte nějaké doporučení nebo reference, kde nechat přestavět accenta z roku 2004 motor 1.3 63Kw na plyn? Praha nebo východ Prahy...
A co říkáte na problematiku mazání ventilových sedel? Je to na tenhle motor potřeba? Prodejci Flashlube přirozeně tvrdí že ano, ale těm se nedá věřit
Re: LPG plyn do auta
Napsal: 18 říj 2010, 09:53
od Dr Meduza
mazani neni potreba, v tom LPG co se tu prodava je dost mastnoty, ja mam nekolik aut na LPG a nalitano maj hodne a zadnej problem v tomhle ohleu nikdy nebyl (a i kdyby bylo potreba po 100 tis km prebrousit sedla, tak to stejne vyjde mnohem levnejs, nez tam davat nejaky domazavani)
s tim kde to nechat predelat je to horsi, osobne sem este nenarazil na poctivej servis na LPG