Servisy - skušenosti
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Servisy - skušenosti
Ad Nubo Car: tak ja nevim, dal jsem na celkem pozitivni rekce, ale pocity spise negativni. Dnes jsem tam byl na vymene oleje a filtru. Kdyz pominu naprosto brutalni cenu (Shell Helix Ultra 5W-30, 571,- Kc za litr, coz na prvni webove strance jsem nasel zhruba tretinovou cenu), tak jsem po prijezdu do prace zjistil, ze mi olej prelili cca 7-8 mm nad horni risku Cili kdyz to shrnu, tak vymena oleje me vysla na 3891,- (5,5litru + filtr + prace), coz mi prijde jako celkem ranec a navic budu muset resit odsati cca 0,5 litru pryc. O tom, ze mi zaprasili od oleje cast vetraku a okoli otvoru, kudy olej lili ani nemluvim
Mam v planu jim zitra rano zavolat a o tom preliti je informovat. Podle mne to neni normalni, ikdyz mi nejspis budou tvrdit, ze ano... uvidime.
EDIT 2.3.2011: tak dnes jsem byl v Nubo Car kvuli preliti oleje a nakonec jsme zjistili, ze duvod proc bylo u studeneho motoru az o 1cm vice je ten, ze olejovy filtr je umisten tak, ze po vypnuti motoru z nej olej zacne zkapavat zpet do vany a to udela ten rozdil. Byl jsem u toho, kdyz mechanik meril hladinu oleje u zahrateho a odstateho motoru a opravdu to bylo okolo horniho maxima. Takze nakonec se vse vysvetlilo a pristup me celkem potesil.
Mam v planu jim zitra rano zavolat a o tom preliti je informovat. Podle mne to neni normalni, ikdyz mi nejspis budou tvrdit, ze ano... uvidime.
EDIT 2.3.2011: tak dnes jsem byl v Nubo Car kvuli preliti oleje a nakonec jsme zjistili, ze duvod proc bylo u studeneho motoru az o 1cm vice je ten, ze olejovy filtr je umisten tak, ze po vypnuti motoru z nej olej zacne zkapavat zpet do vany a to udela ten rozdil. Byl jsem u toho, kdyz mechanik meril hladinu oleje u zahrateho a odstateho motoru a opravdu to bylo okolo horniho maxima. Takze nakonec se vse vysvetlilo a pristup me celkem potesil.
Naposledy upravil(a) paw dne 02 bře 2012, 10:03, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30, 1.6 CRDi 66KW FL, r.v. 2010 Nošovice
- Reklama
Re: Servisy - skušenosti
Dík za doporučení, kolik tam tak cca stojí garančka se vším všudy? (olej, filtry atd)Mexican píše:Vistacar, Hodonin
Re: Servisy - skušenosti
1. garančka... Auto Dorda Česká Lípa... projeli auto se mnou zeptali se co mi vadí ... to co mi vadilo odstranili nebo odstraní a optali se co vše chci provést... takže kontrola klimy + výměna oleje + filtry a kontrola karoserie cca 2400 kč.Za mě doporučuji super přístup.
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Servisy - skušenosti
Je to síce od konkurencie, ale čo poviete na ceny servisných prehliadok pre Daciu Lodgy:
"Co známe už nyní, jsou ceny servisu. Plán údržby vyžaduje prohlídky každých 20.000 km, nebo jednou ročně. Dacia nabízí výhodné sazby servisních prací i dílů. Ty automobilka nabídne pod vlastní značkou Motrio, včetně motorového oleje Motrio.
Zákazník bude vždy znát předem cenu servisní prohlídky. Například pro benzinovou šestnáctistovku je sazba za základní servis 2.090,- Kč. Dražší je až čtvrtá prohlídka (po 4 letech, nebo 80 tisících km) za 4.200,- Kč a pátá (5 let nebo 100 tisíc km) za 3.150,- Kč."
celý článok:
http://www.auto.cz/dacia-lodgy-stt-220- ... orun-66814
"Co známe už nyní, jsou ceny servisu. Plán údržby vyžaduje prohlídky každých 20.000 km, nebo jednou ročně. Dacia nabízí výhodné sazby servisních prací i dílů. Ty automobilka nabídne pod vlastní značkou Motrio, včetně motorového oleje Motrio.
Zákazník bude vždy znát předem cenu servisní prohlídky. Například pro benzinovou šestnáctistovku je sazba za základní servis 2.090,- Kč. Dražší je až čtvrtá prohlídka (po 4 letech, nebo 80 tisících km) za 4.200,- Kč a pátá (5 let nebo 100 tisíc km) za 3.150,- Kč."
celý článok:
http://www.auto.cz/dacia-lodgy-stt-220- ... orun-66814
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisy - skušenosti
tam je super, ze je to dane dovozcom. A tak to ma byt. Pretoze rozdiely su nehorazne (aj 70% navyse co poznam zo skusenosti s autorizakmi na juznej Morave. Transparentnost ako ma byt. Dacii v tomto velmi fandim
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Servisy - skušenosti
No ale zas Dacia nemá 5 rokov záruku, ktorú si musí Hyundai nechať zaplatiť. Ale správny prístup, myslím, že skôr či neskôr príde k úpravám cien. Spočiatku som bol zaskočený cenou servisu Hyundai, ale teraz som zistil, že cena je rovnaká ako napr. za Škodu Fabia
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- romishowski62
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 bře 2011, 21:20
- Bydliště: Ostrava - Kateřinice
Re: Servisy - skušenosti
Před 2ma týdny 4 rýhy na kapotě motoru. Řešeno přes Unique pojistku a Autolaros Hrabová. Přestříkání kapoty 3200kč . Hotovo za 3dny,auto umyto jako dárek. Chválím přístup technika p.Nováka a všech,kteři se podíleli na opravě. Pochopitelně pojišťovna pošle peníze z případu na účet.
Hyundai i20 , 1.25 Kappa /57kW ,Electric green,inclusiv plus 3/2011
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
- Docent
- **
- Příspěvky: 114
- Registrován: 16 dub 2006, 01:44
- Bydliště: Kousek od Rudé záře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisy - skušenosti
To máš tak nízkou spoluúčast?
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
Hyundai i20 Inclusive Plus
- romishowski62
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 bře 2011, 21:20
- Bydliště: Ostrava - Kateřinice
Re: Servisy - skušenosti
spoluúčast 5%minimum nebo 1% z prodejní ceny. Dnes mi už přišlo zpět 1070kč od pojišťovny.
Hyundai i20 , 1.25 Kappa /57kW ,Electric green,inclusiv plus 3/2011
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
Re: Servisy - skušenosti
A co ta platba na tvůj účet udělala s výši pojistného?
Ptám se proto, že jsem kdysi také řešil malou škodu a výsledkem bylo, že mi pojišťovna vypověděla smlouvu a nabídla mi milostivě novou, dražší, ale údajně výhodnější než při sjednání nové. Výsledkem bylo, že jsem jim poděkoval a přešel naštvaně k ČP, tam mi započítali i bonusy ze starého auta, které jsem měl předtím u nich před nějakými 15 roky.
Ptám se proto, že jsem kdysi také řešil malou škodu a výsledkem bylo, že mi pojišťovna vypověděla smlouvu a nabídla mi milostivě novou, dražší, ale údajně výhodnější než při sjednání nové. Výsledkem bylo, že jsem jim poděkoval a přešel naštvaně k ČP, tam mi započítali i bonusy ze starého auta, které jsem měl předtím u nich před nějakými 15 roky.
Re: Servisy - skušenosti
Ač nerad, musím zde poukázat na kvality autorizovaného servisu Auto Koutek Liberec. V rodině máme i20ky dvě a garančních prohlídek jsme absolvovali již několik. Hodinová sazba práce je prosím u nich u tohoto základního jednoduchého modelu 686 Kč vč. DPH. Za tuto částku očekáváte perfektní služby, kterých se však nedočkáte. Hned vám povím, proč.
První garanční prohlídka v srpnu 2012 a první auto. Proběhla výměna oleje, kontrola předních brzd a karoserie. Ucházejících 2369 Kč. Výtky asi žádné. Od té doby už to bylo jen horší.
V srpnu 2013 na druhé garanční prohlídce byl opět měněn olej. Ihned po převzetí vozidla jsme olej zkontrolovali. Černý jak uhel a hladina 3/4 centimetru nad maximem. Upozorňuji, že jsme ani nevyjeli z autosalónu. Není pochyb o tom, že žádná výměna oleje neproběhla, pouze byl dolit. Při stejné kontrole na první garančce měl olej krásnou čirou barvu tak, jak to má být. Čili podvod za 2600 Kč vč. práce za tento jediný úkon. Celkem 4300.
První garančka s novějším vozem byla o 700 Kč dražší, než tehdy s tím samým vozem. Slušně jsem se zeptal, v čem tkví 30% nárůst ceny, když se jedná o totožné vozy a služby. Evidentně nejsou zvyklí, aby se někdo ozýval. Po delší chvilce mlčení a hledání čehosi v počítači mi bylo sděleno, že podražil olej. Servisní knížka mi byla podána umaštěná od oleje. Dveře jsem měl taktéž od oleje, sedačky odsunuté až bůhví kam, okopané prahy a zapnuté mlhovky. Vidíte ten přístup za 700 Kč na hodinu?
Zajímavé je rovněž porovnat rozdíly u garančních prohlídek mezi jednotlivými roky. V podstatě se liší jen filtry. Jednou jsou pouze vyklepány (v našem případě na rohožky, kde také tento bordel zůstal a auto nám bylo opět v tomto stavu bez ostychu předáno), jindy zase vyměněny. Konkrétní operace, tedy olej, kontrola brzd a optická kontrola karoserie a povozku zůstávají při našem nájezdu vždy stejné. Výměna filtrů ale má, jak se zdá, zásadní podíl na výsledné ceně. Z 1,40 jednotky práce je při výměně filtru klimatizace rázem 2,50 jednotek. Celkem 1900 Kč za takto složitý úkon. Mazadlo a čistič na brzdy jsou soustavně účtovány jako za celé balení, ale spotřebované množství se rovná asi 5 korunám. Kontrola brzd, karoserie a podvozku je účtována jako práce zvlášť. Za co tedy platíme oněch 700 Kč na hodinu? Tyto úkony by přeci měli provádět v této hodinové sazbě a dále účtovat jen spotřebovaný materiál. A to ani nemluvím o tom, že celá ta jejich optická kontrola je naprosto k ničemu. Žádné vážnější závady nebo příznaky nepodchytí. Jen další položka k vyúčtování.
Pročetl jsem snad všechny zdejší recenze na servisy a tento se mi zdá jako jeden z nejhorších. Jako neuvěřitelné mi pak přijde, když tu někteří píšou, že jim auto vrátili čisté a za rozumné peníze. Běžné úkony jim nebyly účtovány, protože to je snad samozřejmost vzhledem k tomu, že ze všech značek zvolili právě tuto a auto si u nich zakoupili.
Dle absolvovaných prohlídek mi myslím o celém jejich systému své. Nová auta jsme kupovali, abychom do nich nesypali peníze. Zatím to je ale s investicemi celkem vyrovnané. To, co jsme ušetřili za výměnu spotřebních součástek na starším voze, nasypeme obratem zpět na garančních prohlídkách. Za 5 let to vydá průměrně na jeden vůz okolo 20 tisíc a to jezdíme podle plánu jen na výměnu oleje a optickou kontrolu vozu, ovšem za nehoráznou sumu.
Závěrem, když nám někdo doporučí solidnější firmu v okolí Děčín, Liberec, Česká Lípa, budeme rádi.
První garanční prohlídka v srpnu 2012 a první auto. Proběhla výměna oleje, kontrola předních brzd a karoserie. Ucházejících 2369 Kč. Výtky asi žádné. Od té doby už to bylo jen horší.
V srpnu 2013 na druhé garanční prohlídce byl opět měněn olej. Ihned po převzetí vozidla jsme olej zkontrolovali. Černý jak uhel a hladina 3/4 centimetru nad maximem. Upozorňuji, že jsme ani nevyjeli z autosalónu. Není pochyb o tom, že žádná výměna oleje neproběhla, pouze byl dolit. Při stejné kontrole na první garančce měl olej krásnou čirou barvu tak, jak to má být. Čili podvod za 2600 Kč vč. práce za tento jediný úkon. Celkem 4300.
První garančka s novějším vozem byla o 700 Kč dražší, než tehdy s tím samým vozem. Slušně jsem se zeptal, v čem tkví 30% nárůst ceny, když se jedná o totožné vozy a služby. Evidentně nejsou zvyklí, aby se někdo ozýval. Po delší chvilce mlčení a hledání čehosi v počítači mi bylo sděleno, že podražil olej. Servisní knížka mi byla podána umaštěná od oleje. Dveře jsem měl taktéž od oleje, sedačky odsunuté až bůhví kam, okopané prahy a zapnuté mlhovky. Vidíte ten přístup za 700 Kč na hodinu?
Zajímavé je rovněž porovnat rozdíly u garančních prohlídek mezi jednotlivými roky. V podstatě se liší jen filtry. Jednou jsou pouze vyklepány (v našem případě na rohožky, kde také tento bordel zůstal a auto nám bylo opět v tomto stavu bez ostychu předáno), jindy zase vyměněny. Konkrétní operace, tedy olej, kontrola brzd a optická kontrola karoserie a povozku zůstávají při našem nájezdu vždy stejné. Výměna filtrů ale má, jak se zdá, zásadní podíl na výsledné ceně. Z 1,40 jednotky práce je při výměně filtru klimatizace rázem 2,50 jednotek. Celkem 1900 Kč za takto složitý úkon. Mazadlo a čistič na brzdy jsou soustavně účtovány jako za celé balení, ale spotřebované množství se rovná asi 5 korunám. Kontrola brzd, karoserie a podvozku je účtována jako práce zvlášť. Za co tedy platíme oněch 700 Kč na hodinu? Tyto úkony by přeci měli provádět v této hodinové sazbě a dále účtovat jen spotřebovaný materiál. A to ani nemluvím o tom, že celá ta jejich optická kontrola je naprosto k ničemu. Žádné vážnější závady nebo příznaky nepodchytí. Jen další položka k vyúčtování.
Pročetl jsem snad všechny zdejší recenze na servisy a tento se mi zdá jako jeden z nejhorších. Jako neuvěřitelné mi pak přijde, když tu někteří píšou, že jim auto vrátili čisté a za rozumné peníze. Běžné úkony jim nebyly účtovány, protože to je snad samozřejmost vzhledem k tomu, že ze všech značek zvolili právě tuto a auto si u nich zakoupili.
Dle absolvovaných prohlídek mi myslím o celém jejich systému své. Nová auta jsme kupovali, abychom do nich nesypali peníze. Zatím to je ale s investicemi celkem vyrovnané. To, co jsme ušetřili za výměnu spotřebních součástek na starším voze, nasypeme obratem zpět na garančních prohlídkách. Za 5 let to vydá průměrně na jeden vůz okolo 20 tisíc a to jezdíme podle plánu jen na výměnu oleje a optickou kontrolu vozu, ovšem za nehoráznou sumu.
Závěrem, když nám někdo doporučí solidnější firmu v okolí Děčín, Liberec, Česká Lípa, budeme rádi.
i20 1.2 Inclusive FL Red 2013
i20 1.2 Inclusive Plus White 2011
i20 1.2 Inclusive Plus White 2011
Re: Servisy - skušenosti
a co se zeptat třeba v Pirně ?? teda pokud neni výrazná jazyková bariera, stačí třeba jen emailem
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Servisy - skušenosti
joska6868: Mám i20 od roku 2009. Má zkušenost se servisy je částečně obdobná. To částečně proto, že se mi nestalo, že by mi vysypali bordel na koberec a rovnou napíšu, že jsem olej po zaplacené výměně nekontroloval, nenapadlo mě to. Jinak postupně po jednotlivých garančkách jsem byl stále více rozladěn.
Zpočátku (zejména při koupi auta) příjemné jednání a snaha vyhovět, později jediný závěr - viditelná snaha co nejvíce ušetřit vlastní náklady a co nejvíce natáhnout zákazníka, případné problémy bagatelizovat a jakýkoliv náhradní díl se objednává z centra. Ve výsledku to pak představuje opakovanou cestu do servisu a opakovanou ztrátu času. V případě, že servis nemám v místě, tak je to vždy půlden dovolené.
Závěr, který jsem si udělal je ten, že korejské auto může být jakkoliv hezké a třeba i funkční, ale přístup k zákazníkovi je neomluvitelný. Ve výsledku jsem už po vylíčení vlastních zkušeností pár lidem koupi Hyundai rozmluvil.
V případě, že bych se cítil jako zákazník a ne jako další moula, který jen hluboce zaryje do peněženky, tak bych i20 odpustil i její hlavní problémy. Hlučnost v kabině, odskakování zadku v zatáčkách, občasné problémy při nastartování, trvalé povrzávání palubní desky, problémy s brzdovými kotouči atd. Takto si občas s Hyundai spojuji jen toto. To, že auto jinak funguje, tak nějak zapomínám.
Zpočátku (zejména při koupi auta) příjemné jednání a snaha vyhovět, později jediný závěr - viditelná snaha co nejvíce ušetřit vlastní náklady a co nejvíce natáhnout zákazníka, případné problémy bagatelizovat a jakýkoliv náhradní díl se objednává z centra. Ve výsledku to pak představuje opakovanou cestu do servisu a opakovanou ztrátu času. V případě, že servis nemám v místě, tak je to vždy půlden dovolené.
Závěr, který jsem si udělal je ten, že korejské auto může být jakkoliv hezké a třeba i funkční, ale přístup k zákazníkovi je neomluvitelný. Ve výsledku jsem už po vylíčení vlastních zkušeností pár lidem koupi Hyundai rozmluvil.
V případě, že bych se cítil jako zákazník a ne jako další moula, který jen hluboce zaryje do peněženky, tak bych i20 odpustil i její hlavní problémy. Hlučnost v kabině, odskakování zadku v zatáčkách, občasné problémy při nastartování, trvalé povrzávání palubní desky, problémy s brzdovými kotouči atd. Takto si občas s Hyundai spojuji jen toto. To, že auto jinak funguje, tak nějak zapomínám.
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisy - skušenosti
Pokud člověk zrovna neřeší reklamaci, tak proč jezdit do autorizovaného servisu? Je spousta neautorizovaných, ale značkových servisů, které díky blokové výjimce můžou dělat úplně to samé a za poloviční ceny.
Najděte si třeba takový servis a je to. Většinou je tam i přístup k zákaznikovi na jiné úrovni než píšete. I když, já se s tím ani v jednom servise, kam jsem jezdil, takhle nesetkal. Vždycky mi bylo nabídnuto alespoň kafe.
A tam, kde jezdím teď (značkový neautorizovaný servis), mám dokonce možnost být u vozu po dobu opravy.
Najděte si třeba takový servis a je to. Většinou je tam i přístup k zákaznikovi na jiné úrovni než píšete. I když, já se s tím ani v jednom servise, kam jsem jezdil, takhle nesetkal. Vždycky mi bylo nabídnuto alespoň kafe.
A tam, kde jezdím teď (značkový neautorizovaný servis), mám dokonce možnost být u vozu po dobu opravy.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Re: Servisy - skušenosti
Najít takový servis lze při absenci referencí jen metodou pokus a omyl. Nejsem si jistý, zdali nějaké garančky ještě budeme řešit. Opět nás čeká jen výměna oleje a filtru a to zvládneme.
i20 1.2 Inclusive FL Red 2013
i20 1.2 Inclusive Plus White 2011
i20 1.2 Inclusive Plus White 2011