







Moderátoři: Martun, Moderátoři
Se omlouvam69pavel píše:ivane accenty nemaji zadne cerpadlo,zaden snimac tlaku,zadna pumpa,zaden olej. posilovac je to ciste elektricky a elektricky posilovac je umisten na sloupku rizeni.
to co greatb popisuje- je vule v hrebenovem rizeni na napravnici,pokud jsem to dobre pochopil z jeho dotazu,pokud se mylim tak me prosimte greatb oprav.
ten dil jde koupit samostantne pod nazvem AXIALNI KLOUB a je treba ho objednat podle vin kodu, nebot jsou ruzne rozmery (delky), jak jsem psal je treba vymenit i manzetu na tom axialnim kloubu,bud ma starou prasklou a dostal se tam bordel(hlavne v zime)ktery zpusobil vydreni nebo manzeta je dobra ale vtom pripade kolo dostalo bocni naraz a pouzdro povolilo vytlacenim ci prasknutim. zatim jsem se stimto nesetkal ze by nekomu na Acciku toto odeslo samo od sebe pouzivanim,kdyz pise ze ma najeto 200.000km
greatb pokud to budes menit sam doma,nezapomen pote nechat udelat geometrii
Opravujeme a repasujeme tyto elektrické servořízení na Hyundyi Accent. Typ závady vadný snímač úhlu natočení volantu. Za zlomek ceny nového servořízení. adresa pro zaslání je na www.servorizeni.comSnehulak39 píše:Zdravim
Som tu novy ale nikde som tu dokopy nenašiel taký problém ako mám ja. Kúpil som Hyundai accent 2009/08 mal najazdených 3200km takže nie som uplne prvý majitel teda ako sa to vezme...Auto bolo na kontrole laku aj aj karoserie a všetkeho okolo toho.. búrané nebolo![]()
Ale k problému : nejsom bohvie aký technik ale auto som si kúpil stým že taha trocha do lava a že to bude geometriou aj bolo geometria to spravila ale problem pretrváva a to že sa volant nevracia do stredu teda je mierne pootočený v lavo. Treba ho neustále dorovnávať teda len koli optickemu citeniu že je v strede.
Niekedy ako kedy sa z laveho točenie nedistatočne vrátil a treba ho napravať na stred i ked je len mierne v lavo ide rovno .
Máte stým niekto skúsenosti ??? je to servom ? teda čo tam je ked že som nikde neašiel nadržku naservo olej![]()
Opravujeme elektrická servořízení na Hyundai Accent, se zárukou 24 měsíců a v čase 24 hodin po zaslání vadného elektrického servořízení. adresa pro zaslani na www.servorizeni.com nebo na tel. kontakt 777315470Vilda píše:69pavel : Tak oba jsme od řemesla, u předního náhonu se geometrie dělala do sbíhavosti ( odchylka ) protože po záběru se souběh srovnal a když je sbíhavost rozhozená víc, tak na pneu se to pozná dost brzy. Těch faktorů, proč vůz táhne do stran je víc a mít dobře seřízenou geometrii určitě není na škodu .... ale většinou je to nějaká kravina jako podhuštěná pneumatika, špatně se vracející brzd. váleček, kdy jedno kolo nepatrně přibržďuje a vůz táhne ke straně. Zažil jsem špatně ( proti rotaci ) nazutou pneumatiku a taky auto táhlo do boku. Může to být i pneumatikama samotnýma .... Docela mě zajímá, jestli to po seřízení geometrie přestane ...
Zkuste udělat kalibraci servořízení na diagnosticeSnehulak39 píše:Caute
Dlho som tu nebol ale problém s riadením mám stále až ma to láka auto predať a ostať u nemcov....![]()
Auto som nedávno prezul a problém s krivým volantom sa akoby napravil nie na 100% ale aspon trocha no po čase ani nie týždni sa po par prejdených jamách a retarderov problém vrátil a riadenie ma neposlúcha. Som z toho zúfalí kedže sa auto nepríjemne šoferuje ked je volant o tolko vychýlený...
Dalším problémom je aj to že mi v auguste konči záruka a na aute mám ledva 6000km ... tak neviem čo stým či stým isť na záručný servis alebo nie
Zkoušeli jste nakalibrovat elektrické servořízení na nulu?_miv_ píše:Mam ten isty problem ako sa tu pise vo vlakne v mojom pripade sa to tyka tahania auta do prava pri volante v rovnej polohe a nevracania sa volantu po vytoceni do lavej strany do rovnej polohy. Vcera, ako som pisal v tomto vlakne https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=195, som bol na teste tlmicov a tiez som si dal zmerat a nastavit geometriu (maju laserovu) v ARS BB. Cena 29 ecok. Z merania vyslo, ze mam geometriu v zasade dobru odchylka bola velmi mala od nulovych hodnot. Problem bol, ze je nakrivo volant. Tak sa nastavil volant tak aby to bolo v rovine opticky a nasledne sa nastavila aj geometria a znova sa to premeralo. Odchylky skoro nulove. Prekvapenie po odjazde zo servisu vsak bolo take, ze auto taha viacmenej do prava ako pred nastavenim. Volant sa vracia uz lepsie. Mam teda podozrenie na pneu. Preto som sa rozhodol, ze skusim carovat s kolesami a prehodit na prednej naprave a uvidim ako sa to bude spravat. Pneu mi nedralo aj ked auto jemne tahalo do prava. Divne....
Běžně kalibraci elektrických servořízení provádíme na BOSH KTS 320.cert píše:SERVOCZECH
Díky za odpověď.
Horní uložení je v pořádku, to jsem kontroloval při výměně předních tlumičů - zvuk "chrastění" opravdu vychází ze sloupku řízení - zkoumal jsem to už mockrát. Za určitých teplot mi sporadické chrastění až tak nevadí jako to, že by Accent rád navštívil pravou škarpu a to za jakýchkoliv teplot...![]()
Tu kalibraci nulové polohy bych si rád někde nechal nastavit, ale zdejší servis mě odbyl s tím, že to nadiagnostice prostě nejde. Jaká je k tomu tedy potřeba diagnostika (kterou zdejší autorizovaný servis nemá)? Poohlédnu se v neznačkových servisech kde tuto konkrétní diagnostiku mají. Díky za informaci.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |